کد خبر : 17108
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1393 - 10:57
-

ناظم الشریعه:بهتر از آن چه برای خودمان برنامه ریزی کرده بودیم، نتیجه گرفته ایم

ناظم الشریعه:بهتر از آن چه برای خودمان برنامه ریزی کرده بودیم، نتیجه گرفته ایم
ناظم الشریعه می گوید:خدا هم تاکنون به ما کمک کرده است و بهتر از آن چه برای خودمان برنامه ریزی کرده بودیم، نتیجه گرفته ایم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم حفاری پس از تساوی برابر مقاومت البرز در لیگ برتر کشور گفت: از نتیجه تساوی ناراحت نیستم و فکر می‌کنم بتوانیم از اشتباهات‌مان برای بازی با گیتی‌پسند درس بگیریم و استفاده کنیم.

سیدمحمد ناظم‌الشریعه اظهارکرد: بازی را خوب شروع کردیم و باتوجه به تاکتیکی که اتخاذ کرده بودیم، راحت به نتیجه رسیدیم و در نیمه اول توانستیم با حساب ۳ بر صفر از زمین خارج شویم.

وی بیان کرد: در نیمه دوم هم موقعیت‌های بسیاری برای گلزنی داشتیم و متاسفانه وقتی این فرصت‌ها به گل تبدیل نشدند، شرایط تیم مقاومت کمی متفاوت شد و روحیه گرفت و برعکس تیم ما خیلی بی روحیه و بی تجربه بازی کرد.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: به هر حال شرایط رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم و البته این از ارزش های بازیکنانم کم نمی کند، چرا که آن ها تلاش شان را کردند و در طی مسابقات، روزی هم است که شرایط نامناسب می شود. در کل این دیدار با حساب ۴ بر ۴ به پایان رسید و من هم از نتیجه تساوی ناراحت نیستم.

وی عنوان کرد: فکر کنم از اشتباهات مان بتوانیم درس بگیریم و از آن ها برای بازی آینده مان مقابل گیتی پسند که دیدار مهمی است، استفاده کنیم و اگر بتوانیم نتیجه مناسبی کسب کنیم، فکر می کنم موقعیت مان خیلی بهتر شود. ما اکنون در جایگاه دوم قرار داریم.

ناظم‌الشریعه با بیان این که گیتی پسند تیمی است که مهره های بسیاری در اختیار دارد که بیشتر آن ها ملی پوش هستند، عنوان کرد: این تیم از بهترین بازیکنان ایران بهره می برد و مسلما شرایطی دارد که مقابل این تیم بازی کردن سحت است ولی مطمئنا تلاش بازیکنان ما این است که بهترین بازی را انجام دهند و سعی مان این است که نتیجه دلخواه مان را به دست آوریم.

وی افزود: خدا هم تاکنون به ما کمک کرده است و بهتر از آن چه برای خودمان برنامه ریزی کرده بودیم، نتیجه گرفته ایم. به بازیکنانم اصلا خرده نمی گیرم و سعی می کنم با هوشیاری که به آن ها می دهم شرایط را برای آن ها روشن کنم و اگر بتوانند درک کنند فکر کنم بازی مان با گیتی پسند، بازی خوبی از آب در خواهد آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴

این هفته داریم میایم اهواز تا اولین شکست حفاری رو رقم بزنیم

جنوبی یکشنبه , ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰

ز…توی خواب ببینید حفاری به تیمی باج لده

اهوازی یکشنبه , ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱

گنده شما که وحید شمسایی بود امد ۳ امتیاز داد ، رفت ، شما که عددی نیستید

كرجي یکشنبه , ۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷

حفاری بهترین و تاکتیکی ترین تیم ایران واقعا فوتسال بازی میکنن دمشون گرم

كرجي یکشنبه , ۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳

واقعا حفاری بهترین تیمه ایران هست هم تکنیک هم تاکتیک ما لذت بردیم از فوتسال بازی کردن این تیمه خوب دمشون گرم

نام ... دوشنبه , ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹

ولی علی عابدین با نصرالله پدرشونو درآوردن .

نام ... دوشنبه , ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰

مخصوصا اونجا که داش علی ۳ تا شونو ورداشت صمیمیم ورداشت ولی حفاری امسال قهرمانه عالی بودن.