کد خبر : 17188
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1393 - 11:34
-

غفاری:بعضی باشگاه‌ها پیش‌داوری می‌کنند/ داورانی را برای لیگ برتر انتخاب می‌کنیم که کاملا آماده باشند

غفاری:بعضی باشگاه‌ها پیش‌داوری می‌کنند/ داورانی را برای لیگ برتر انتخاب می‌کنیم که کاملا آماده باشند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بهمن غفاری در مورد تقاضایی که این روزها اغلب باشگاه‌ها مبنی بر دقت بیشتر در چیدمان داوران لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما در رابطه با چینش داوران سعی می‌کنیم که با توجه به حساسیت بالای صدر جدول، میانه جدول و انتهای جدول، از داوران باتجربه و با پتانسیل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بهمن غفاری در مورد تقاضایی که این روزها اغلب باشگاه‌ها مبنی بر دقت بیشتر در چیدمان داوران لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما در رابطه با چینش داوران سعی می‌کنیم که با توجه به حساسیت بالای صدر جدول، میانه جدول و انتهای جدول، از داوران باتجربه و با پتانسیل بالا استفاده کنیم چون اکنون امتیازات خیلی به هم نزدیک شده و در هر سه بخش جدول، رقابت نزدیک است.

وی با اشاره به قضاوت‌های دور رفت بازی‌ها تصریح کرد: بازی‌ها در ۱۳ هفته رفت خیلی خوب و باآرامش برگزار شد. سیاست کمیته داوران بر این است که به داوران جوان نیز اعتماد کند و این جوانان نیز با عملکرد خوب‌شان جواب خوبی به اعتماد ما دادند. در کنار باتجربه‌ها، جوانان هم باید قضاوت کنند تا رفته‌رفته بر تجربه‌شان اضافه شود.

مسئول چینش داوران فوتسال و فوتبال ساحلی همچنین در مورد ابراز نگرانی برخی مدیران و مربیان لیگ برتری فوتسال از انتخاب داوران کم تجربه و جوان برای دیدارهای حساس، خاطرنشان کرد: جهت اطلاع یادآور می‌شوم که متاسفانه بعضی از باشگاه‌ها، مدیرعاملان و مسئولان تیم‌ها پیش از برگزاری مسابقه در مورد داور انتخاب شده در تماس تلفنی یا مصاحبه‌شان پیش داوری می‌کنند که فلان داور نامی و یا شناخته شده نیست درحالیکه داوران انتخاب شده همیشه از نظر فنی و ذهنی آمادگی کامل برای قضاوت را دارند. بعد از مسابقه نیز مشخص می‌شود که مدیران دیگر حرفی در مورد داوری برای گفتن ندارند. گاهی شاهد اشتباهاتی در قضاوت‌ها هستیم اما این اشتباهات تعیین‌کننده و اثرگذار نبوده و این برای ما یک موفقیت به شمار می‌رود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سکوت سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

بازی دبیری با تاسیسات مشخص شد که چقدر آماده هستند برا قضاوت بازی های حساس
هر چی شمسایی از بالا گفت اون داور محترم هم گفت چشم
باتجربه ها باج نمیدن ولی جوون ها میترسن سر جدت شما ریسک نکن

حسین سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳

گاهی شاهد اشتباهاتی در قضاوت‌ها هستیم اما این اشتباهات تعیین‌کننده و اثرگذار نبوده و این برای ما یک موفقیت به شمار می‌رود.!!!
ای کاش اندکی انصاف در حرفهامون داشتیم.بعنوان مثال وبدور از تعصب علاقه شخصی بازی شهروند وگیتی پسند در ساری رو اگه زیر ذره بین میبردین کاملن مشخص بود اشتباه داوری تاثیر گذار تو نتیجه بود.البته خیلی بازیهای دیگه هست وشاید جاهایی دراینده همین شهروند سود هم برده یاببره ولی منصفانه نیست بگیم اشتباهات تاثیر گذار نبوده اونم تو رشته پرفشار فوتسال…وخیلی بازیهای دیگه همین چند هفته اخیر این داستان وجود داشت.قدم اول برای بهبود داوری مخصوصن تو این هفته های حساس اینه واقعیتو قبول کنیم.

تماشاگرفوتسالی چهارشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱:۵۶

اتفاقا بنده برعکس دستمون که به اسم سکوت پیام گذاشته میگم داورهای جوان باج نمیدن ولی داورهای بزرگ چون با اکثرفوتسالیستهای بزرگ رفیق ویا در سفرهای خارجی باهم بوده اند باج میدن

دوستدار فوتسال پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰:۰۹

حضور داوران جوان در لیگ بسیار خوب است و امسال شاهد جوان گرایی بودیم ، داورانی که به حق شایسته بودند و بدون حاشیه.
آقای غفاری خسته نباشید.