کد خبر : 17346
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1393 - 21:15
-

جابری: تمامی اتفاقات را گزارش خواهم داد

جابری: تمامی اتفاقات را گزارش خواهم داد
تماشاگران اهوازی نهایت فحاشی را نسبت به من کردند

آرش جابری ناظر بازی تیم‌های ملی حفاری و گیتی پسند در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در اهواز درخصوص حواشی و اتفاقات پیش آمده در این بازی اظهار داشت: با توجه به حساسیت‌های موجود و نزدیکی این دو تیم در جدول٬ بنده به عنوان دبیر سازمان لیگ فوتسال در این بازی حضور پیدا کردم تا از نزدیک حواشی احتمالی را رصد کنم و تا حد امکان جلوی اتفاقات ناگوار احتمالی را بگیرم. وی ادامه داد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب این بازی اندیشیده شده بود. اما قبل از شروع بازی تعدادی از تماشاگران میزبان در پشت نیمکت گیتی پسند حضور داشتند که بنده شخصا در بار اول از نماینده محترم هیت فوتبال استان خواستم که نیروی انتظامی را در آنجا مستقر کنند. ولی متاسفانه با اینکه ماموران در محل مورد نظر حضور پیدا کردند٬ فایده‌ای نداشت. جابری در ادامه بیان کرد: با توجه به اختیاراتی که بنده به عنوان نماینده سازمان لیگ فوتسال داشتم٬ تصمیم گرفتم که پشت نیمکت گیتی پسند را خالی کنم. ولی با بیان این موضوع هواداران نهایت فحاشی را به من کردند. وی در پایان تصریح کرد: حاشیه‌هایی که در این بازی اتفاق افتاد و آنچه‌را که دیده‌ام و شنیده‌ام را روز شنبه به کمیته انضباطی ارائه خواهم داد و در جلسه‌ی سازمان لیگ که قرار است روز دوشنبه برگزار شود این موضوع را مطرح خواهم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کامران پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳

آقای ناظم الشریعه چیشد مهمان نوازی که ادعا میکردی

نام ... پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳

شما در قواره این سمت نیستی مطمءن باش تا پایان لیگ امسال میری خونه بلد نیستی بازی رو مدیریت کنی

نام ... پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸

جابری دیگه اهواز نیا…

نام ... پنجشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۵

مخلص جناب آقای جابری دوست عزیز آقای طاهری!!!

امیر جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷

ارش خان با این کارها تیمشون رو بال اوردن

نام ... جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸

آقای جباری
شما چند بازی از جمله بازی گیتی و تاسیسات به عنوان ناظر یا نماینده فدراسیون حضور داشتید و تا دقایقی بعد از آخر بازی هم در سالن حضور داشتید و جلوی چشم شما آنهمه فحشهای ناحق ناموسی به مصطفی نظری داده شد ولی شما هیچ کاری نکردید و به نحوه داوری هم کاری نداشتید و حتی بجای برخورد ظاهری با تمام مسئولین باشگاه گیتی خوش و بش میکردید!!!
چطور آنجا هیچ نشنیدید ولی حالا همه چیز در گزارش می‌نویسید?
اصلا نمیگویم چیزی ننویسید ولی میگویم افرادی چون شما مقصر هستید چون اگر در اصفهان درست انجام وظیفه میکردید و رفاقت با دوستان در گیتی پسند را مد نظر قرار نمی‌دادید و شما و کمیته انضباطی قاطعانه برخورد میکردید بقیه تیمها و تماشاگران هم متوجه میشدند که قضیه جدی و ورزشگاه مکان مقدسی است
البته الان هم اگر محرومیتهای رخ دهد باز هم در جهت کمک به دوستان گیتی پسندتان است تا بتوانند اینگونه یکی از رقبای جدی را تضعیف کنید!!!!!!