کد خبر : 17503
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1393 - 15:24
-

افتخاری: باید از تیم هایی که دارای حامی و هوادار هستند حمایت کرد

افتخاری: باید از تیم هایی که دارای حامی و هوادار هستند حمایت کرد
سید «رضا افتخاری» روز پنجشنبه در حاشیه دیدار با مسوولان تیم فوتسال شهرداری ساوه افزود: برای حرفه ای شدن لیگ باید از تیم هایی که دارای حامی و هوادار هستند، بیشتر حمایت شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید رضا افتخاری روز پنجشنبه در حاشیه دیدار با مسوولان تیم فوتسال شهرداری ساوه افزود: برای حرفه ای شدن لیگ باید از تیم هایی که دارای حامی و هوادار هستند، بیشتر حمایت شود.

وی بیان کرد: امسال شرایط لیگ برتر فوتسال کشور نسبت سالهای گذشته تغییراتی داشته بطوری که در گذشته در فصل اول لیگ، قهرمان مشخص می شد یا دو یا سه تیم نسبت به بقیه برتر بودند، ولی امسال هفت تیم برای کسب قهرمانی رقابت دارند و نتایج قابل پیش بینی نیست.

وی اضافه کرد: جوان گرایی و فعالیت بالای تیم ها در لیگ امسال، موجب ایجاد رقابت های نزدیک، بازی های جذاب و پرگل شده و وضعیت به گونه ای است که تعداد گلهای زده تیم قعر جدولی شهرداری ساوه، بیشتر از تیم صدر جدولی در نیم فصل است و این امر نشان از فاصله نزدیک و توان بالای همه تیم های حاضر در لیگ دارد.

وی با بیان این که به دلیل فشرده بودن رقابت ها ،تیم ها به گرفتن بازیکن های خارجی رو آورده اند، ادامه داد: برنامه و سیاست های ما این است که تیم ملی و لیگ برتر فوتسال کشور به سمت آینده خوبی پیش برود.

افتخاری اظهار کرد: شهر ساوه خوشنام و دارای استعدادها و هواداران خوبی در زمینه فوتسال است و مسوولان آن نیز از داشتن تیم خوب استقبال می کنند که این موجب خرسندی ما است، چون بازیکنان تیم ملی فوتسال در دل همین تیم ها رشد پیدا می کنند.

وی اختلافات درون باشگاهی را علت سقوط تیم شهرداری ساوه به قعر جدول دانست و افزود: امروز اینجا هستیم تا این مشکلات را رفع کرده و کمک کنیم تا روز به روز شرایط این تیم بهتر شود و شرایط خوبی در جدول پیدا کند.

وی افزود: خوراکچی مربی خوبی است و در دور دوم این رقابت ها تیم شهرداری ساوه دارای شانس بیشتری خواهد بود و حیف است که این تیم از رقابت های لیگ برتر حذف شود.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه نیز گفت: شرایط این تیم هم اکنون در حال بهبود است و با توکل به خدا، حمایت مردم و مسوولان ناامید نیستیم چون هم اکنون ۱۱ بازی باقی مانده و ۳۳ امتیاز وسط است که در فوتسال قابل پیش بینی نیست.

محمود خوراکچی افزود: کسانی که گمان می کنند تیم شهرداری به دلیل قعر جدول بودن احتمال سقوط را دارد سخت در اشتباه هستند و حضور رییس کمیته فوتسال ایران نیز امروز نیروی محرکه و دلگرمی برای ما خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ساوه و سعید کریمی عضو شورای اسلامی شهر ساوه نیز در این دیدار حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

على شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲:۳۲

ممنون از آقاى افتخارى که به ساوه امدند براى کمک به تیم شهرما و ممنون از اقاى خوراکچى براى بهترین خرید فصل تیم که اسماعیل عباسیان رو به ساوه اورد…