کد خبر : 17359
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1393 - 0:59
-

حاشیه نگاری اختصاصی fut5al از دیدار پایاسازه آذربایجان و میثاق تهران

حاشیه نگاری اختصاصی fut5al از دیدار پایاسازه آذربایجان و میثاق تهران
دیدار تیم های پایاسازه و میثاق تهران همراه با حاشیه هایی بود که در ادامه می خوانید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از تبریز بازی دو تیم پایاسازه آذربایجان و میثاق تهران امروز ساعت ۱۵ در حالی در زمین علوم پزشکی آغاز شد که پایاسازه برای گذر از بحران محکوم به برد در این بازی بود.در زیر گزارش کوتاهی از بازی و حواشی آن را می توانید بخوانید:

میثاقی ها که منطقی و آرام بازی را دنبال می کردند در همان دقایق ابتدایی بازی روی حرکت مجید حاجی بنده صاحب موقعیت شدند که شوت او را رامین جعفری دروازبان جوان پایاسازه مهار کرد.بعد از این موقعیت بازی آرام دنبال می شد و مالکیت توپ در دست بازیکنان میثاق بود و در طول بازی از این مالکیت نهایت استفاده را بردند و در چندین صحنه دروازه پایا را با خطر مواجه کردند و در یکی از حساس ترین صحنه ها محسن فرهمند موقعیت تک به تک را به بدن جعفری کوبید تا میثاق بازهم در زدن گل ناکام باشد.

در صحنه ای از بازی اشتباه بازیکن میثاق و توپ ربایی عالی بابک الله وردی او را در موقعیت تک به تک قرار داد و بهترین فرصت برای پایا سازه بود که از حریف خود پیش بیفتد ولی بی دقتی الله وردی و واکنش علی دروازبان میثاق باعث شد این موقعیت از دست برود.بعد از این صحنه رضا لک بر سر بازیکنان خود داد و بیداد کرد.

میثاقی ها که نشان دادند روی ضربات کرنر برنامه دارند موفق شدند اولین گل خود را توسط عارف بلوکی که در تیر دو وقتی صاحب توپ شد خودش را جلوی دروازه خالی دید و توانست اولین گل دیدار را به ثمر برساند.پایا بعد از خوردن این گل که همه چیز را از دست رفته می دید رو به بازی هجومی و البته توام با احساس آورد که در این لحظات علیرضا عسگری برای پایا عملکرد خوبی داشت.نیمه اول با تک گل بلوکی به پایان رسید.

نیمه دوم بازی پایا سازه بازی هجومی و خشن را در دستور کار خود قرار داده بود و نمی خواست که در این بازی امتیاز از دست دهد و همین بازی خشن باعث شد که خیلی زود پایا سازه ۵ خطایه شوند.میثاق هم که از حریف خود جلو بود دست به ریسک نمی زد و همانند نیمه اول دنبال بازی منطقی و آرام بود و نیم نگاهی هم به ضد حملات داشت.بازی همینطور در جریان بود که بازهم روی ضربه کرنر که با پاس خوب براتی و ضربه حاجی بنده پایاسازه گلی مشابه گل اول خود را دریافت کرد.

پایا سازه هم که برنامه خاصی برای گلزنی نداشت و همه توپ ها در این تیم به عسگری ختم می شد تا شاید روی خلاقیت فردی این بازیکن به گل برسند و وی نیز در چند صحنه عملکرد خوبی از خود نشان داد و پاس های وی به تیر دوم بی ثمر ماند.

در ادامه بازی چند موقعیت خوب نصیب بازیکنان میثاق تهران شد که از جمله آن ها حرکت خوب بلوکی بود که موفق شد دروازبان را نیز از جلو راه خود بردارد ولی ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد.در صحنه ای دیگر نیز فرهمند و بلوکی در موقعیت دو به صفر با دروازبان بودند که بازیخوانی خوب جعفری باعث شد این موقعیت برای شاگردان لک از  دست برود که بعد از این صحنه رضا لک به نحوه شروع مجدد دروازبان خود معترض بود.

الیاس براتی در صحنه ای که قصد داشت پاس عرضی به حسین سلطانی بدهد با تیز هوشی الله وردی در بین راه قطع شد و این بازیکن بومی پایا اولین گل تیمش را به ثمر رساند تا همچنان امیدوار به ادامه بازی باشند.با این گل بازیکنان پایا سازه روحیه گرفتند و دست به پاورپلی نیز زدند که در چند صحنه نیز روی دروازه میثاق خطر ایجاد کردند ولی موفق به گلزنی نشدند.در خلال بازی پنج نفره پایا فرهمند این موقعیت را داشت که دروازه پایا را برای سومین بار باز کند ولی ضربه وی از کنار دروازه به بیرون رفت.

۱۶ ثانیه مانده به پایان بازی حسین سلطانی از روی نقطه پنالتی دوم می توانست دروازه پایا را باز کند ضربه وی از کنر دروازه به اوت رفت.

حواشی بازی:

-در صحنه ای از بازی که آرنج مجید ایرجی به صورت حسن دوست برخورد کرد،موسی حسن دوست عصابانی شد و مجید ایرجی را تهدید به زدن کرد.

– رضا لک و سهراب خلیلی در چند صحنه شدیدا به امر داوری معترض بودند.

-بعد از اینکه پایا سازه ۵ خطایه شد مجید زارعی و ناصر رهنما شدیدا به داور اعتراض می کردند

-محمد هاشم زاده دستیار خسوس در سالن حضور داشت و بازی را از نزدیک تماشا می کرد.

-داستان اسکوربورد در تبریز تمامی ندارد و امروز نیز در زمانی که بازی متوقف بود زمانسنج اسکوربورد همچنان به کار خود ادامه می داد که نیمکت نشینان پایا نسبت به این امر معترض بودند.

– دروازبان میثاق که به شعار های تماشاگران واکنش نشان داد باعث شد سکوها علیه وی متشنج شود و در این لحظه رضا لک از وی خواست که بیخیال سکو ها شود و تمرکزش روی بازی باشد.

-موسی حسن دوست که در این بازی عصبی نشان می داد و در چند صحنه با بازیکنان خودی و حریف درگیری لفظی داشت در صحنه ای با احمد صفری درگیری فیزیکی پیدا کرد که داور به هردو بازیکن کارت زرد نشان داد.

-مجید حاجی بنده با دریافت کارت در این بازی سه اخطاره شد و بازی بعدی تیمش را از دست داد.

-مجید زارعی با گرمکن تیم ملی برزیل روی نیمکت حاضر شده بود

-بلافاصله بعد از پایان بازی برای اینکه رختکن میثاق در اختیار تیم مقاوت قرار گیرد خالی شد و بازیکنان میثاق مجبور شدند داخل سالن،پشت دروازه مشغول عوض کردن لباس هایشان شوند

-نزدیک ۳۰۰نفر تماشاگر از این بازی استقبال کرده بود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.