کد خبر : 17444
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1393 - 14:57
-

حاشیه های fut5al از بازی دبیری تبریز با مقاومت البرز

حاشیه های fut5al از بازی دبیری تبریز با مقاومت البرز
ازی دو تیم دبیری تبریز و مقاومت البرز یکی از جذاب ترین بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر بود که هردو تیم موقعیت های زیادی روی دروازه هم ایجاد کردند و تماشاگران حاضر در سالن از دیدن بازی لذت بردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از تبریز، بازی دو تیم دبیری تبریز و مقاومت البرز یکی از جذاب ترین بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر بود که هردو تیم موقعیت های زیادی روی دروازه هم ایجاد کردند و تماشاگران حاضر در سالن از دیدن بازی لذت بردند در زیر گزارشی مختصر از بازی و حواشی آن را می توانید بخوانید:

دو تیم در شروع بازی نمایش پایاپایی داشتند ولی رفته رفته میزبان کنترل بازی را در اختیار گرفت و موفق شد روی حرکت و ضربه عالی فرهاد فخیم گل اول خود را به ثمر رساند.فرهاد فخیم که در این دیدار ستاره زمین بود و سه گل برای تیمش به ثمر رساند شادی های پس از گل جالبی داشت و پس از هر گل به شکل متفاوتی به شادی می پرداخت.

تیم مقاومت که گل اول را دریافت کرده بود و دوست نداشت بازنده به رختکن برود هجومی تر بازی کرد و واکنش های خوب رضا موثق و دفاع عالی دبیری مانع از گلزنی مقاومت در این نیمه شد.دبیری نیز که در این نیمه می خواست از تاکتیک ضد حمله استفاده کرده و به بازی سرعت دهد ولی عجله باعث لو رفتن توپ می شد که در این بین جواد اصغری مقدم تذکر محکمی به رشید قلی پور بازیکن خودی داد و از وی خواست تا بازی را آرام تر و دقیق دنبال کند. نیمه اول با تک گل فرهاد فخیم به پایان رسید.

نیمه دوم مقاومتی ها بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و بازهم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند ولی عملکرد خوب موثق مانع از فرو ریختن دروازه تیمش شد در این لحظات ضد حمله های دبیری هم خطرناک بود و چندین موقعیت تک به تک توسط سید هاتف دروازبان مقاومت گرفته شد که از دست دادن این موقعیت ها باعث شد اصغری مقدم این بار به محمد کوهستانی تذکر دهد.

در ادامه بازی شوت سنگین بازیکن مقاومت را موثق در آغوش گرفت ولیتوپ از دستانش سر خورد و جلو پای نادر حنیفی بازیکن تبریز مقاومت قرار گرفت تا حنیفی دروازه خالی را باز کند.دبیری بعد از این گل بازهم هجومی تر شد و این بار وحید شفیعی روی اشتباه محرز دروازبان مقاومت موفق شد گل دوم تیمش را بثمر برساند.

در ادامه بازهم دبیری رو به تکتیک دفاع و ضد حمله آورد و در یکی از ضد حملات فرهاد فخیم دروازبان را هم از پیش رو برداشت و دروازه خالی را باز کرد تا نتیجه ۳-۱ به نفع دبیری شود.

دو دقیقه پس از این گل روی هنرنمایی و کار انفرادی فخیم که سه بازیکن را از پیش رو برداشت و با دروازبان تک به تک شد و ضربه وی در گوشه دروازه آرام گرفت تا تیر خلاص را شلیک کرده باشد.حرکت فرهاد فخیم باعث شد اصغری مقدم و تماشاگران برای چند لحظه به شدت وی را تشویق کنند و شعار فرهاد آر پی چی زن در سالن را سر دادند.

در ادامه مقاومت که چیزی برای از دست دادن نداشت و بازی را تمام شده می دانست ولی بازهم دست از حمله نکشید و در صحنه ای شانس با موثق یار شد و تیرک دروازه توپ را برگشت داد و در ادامه نیز شوت مجید خزایی گل دوم را برای مقاومت در پی داشت.بازی با نتیجه ۴-۲ به سود دبیری به پایان رسید.

حواشی بازی:

-بازیکنان و کادر فنی میثاق یک نیمه از بازی دبیری و مقاومت را از نزدیک نگاه کردند.

-محمد هاشم زاده مربی تیم ملی  و موسی حسندوست بازیکن میثاق چند دقیقه مانده به پایان بازی در نیمه اول سالن را ترک کردند تا از پرواز جا نمانند درحالی که میثاق با اتوبوس راهی تهران شد.

-بنرهای متعدی در سالن بمنظور تبریک به دکتر دبیری بواسطه انتخاب شدنش در هئیت ریسه فدراسیون فوتسال نصب شده بود.

-تماشاگران دبیری پس از تشویق بازیکنان دبیری سه بازیکن تبریزی مقاومت را نیز مورد تشویق قرار دادند.

-پیش از شروع بازی علی یزدانی مربی دروازبانان میثاق در زمین حاضر شد و دروازبانان مقاومت را گرم کرد.

-تماشاگران دبیری این بازی بدون توجه به حواشی مشغول تشویق تیم خود بودند.

-نزدیک ۱۰۰۰ نفر در سالن حاضر بودند و بازی را از نزدیک تماشا می کردند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.