کد خبر : 17458
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1393 - 15:00
-

شمسایی: لیگ بسیار سختی داریم/خوشحالم با صدرنشینی به تعطیلات می رویم

شمسایی: لیگ بسیار سختی داریم/خوشحالم با صدرنشینی به تعطیلات می رویم

وحید شمسایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد برد سه بر یک تیمش برابر ماهان تندیس قم در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال، گفت: بازی خیلی خوبی بود. تیم ما منطقی بازی کرد. درحالی‌که پیش‌بینی یک بازی سخت را در قم کرده بودیم اما اگر از فرصت‌های‌مان به خوبی استفاده می‌کردیم می‌توانستیم

وحید شمسایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد برد سه بر یک تیمش برابر ماهان تندیس قم در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال، گفت: بازی خیلی خوبی بود. تیم ما منطقی بازی کرد. درحالی‌که پیش‌بینی یک بازی سخت را در قم کرده بودیم اما اگر از فرصت‌های‌مان به خوبی استفاده می‌کردیم می‌توانستیم ماهان تندیس را حتی دو رقمی کنیم. حاصل کار خوب‌مان، سه امتیاز شیرین بود.

وی با تاکید بر اینکه بازی با قمی‌ها هیچ حاشیه‌ای نداشت،‌ ادامه داد: همه چیز خوب بود. آنها تیم خودشان را تشویق می‌کردند و ما هم بازی خودمان را انجام دادیم. نتیجه هم که برای ما فوق‌العاده بود و خوشبختانه این بار هم با صدرنشینی به تعطیلات رفتیم (تعطیلی کوتاه مدت لیگ به خاطر دیدار تیم ملی فوتسال با کرواسی). البته باز هم تاکید می‌کنم که روزهای سخت‌مان هنوز نیامده و در آینده بازی‌های دشواری منتظر ماست.

شمسایی در خصوص شکسته شدن رکورد گل نخوردن مصطفی نظری در این بازی، یادآور شد: دروازه مصطفی بعد از هفت هفته، باز شد. گلر است و گل خوردن دیگر، مگر می‌شود تا ابد گل نخورد. او در این بازی هم فقط یک گل خورد و مانند سایر بازیکنان عملکرد خوبی داشت.

مربی- بازیکن تاسیسات با بیان اینکه لیگ بسیار سختی داریم گفت:لیگ بسیار جذاب شده و هر هفته شاهد اتفاقات و نتایج جالبی هستیم.امیدوارم در پایان فصل جز بالای جدولی ها بشیم.چرا که آقایان منوچهری،حلاجی و دهقان زحمات زیادی در تاسیسات دریایی کشیدند و به خوبی از ما حمایت کردند و ما باید مزد حمایت های آنان را بدهیم.

شمسایی با تمجید از بازی خوب شاگردانش در این بازی به عملکرد سنگ سفیدی اشاره کرد و اذعان داشت: خوشحالم که این بازیکن را به فوتسال ایران معرفی کردم.او تا سالها می تواند در رده ملی بدرخشد و امیدوارم قدر خود را بداند.او در بازی با ماهان تندیس هم نمایش بسیار خوبی داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قم مهد فوتسال ایران جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

وحید جان دو رقمی؟؟؟! به نظرم ۳-۱ یا ۳-۲ عادلانه تر بود!

علی جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰

وحید جان نگران باقی بازی ها نباش داوری باهاته

نام ... جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲

وحید شمسایی شما با این نحوه صحبتت نشان دادی لقمه تیم ملی برایت بسیار بزرگ است.. نتیجه عادلانه این بازی مساوی بود

نام ... جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۶

تماشاگران قمى ب تشویق فراوان نظرى و تشویق آخر بازى وحید شمسایى سنگ تمام گذاشتند

نام ... جمعه , ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۸

وقتى تویک بازى ٢تابازیکن ماهان توسط ناداورى اخراج میشه دیگه توقع چى دارى شمسایى همه چى توى فوتسال دست شماست ازالان هم قهرمانیت مبارک،ببرولى مردونه ببرتوقم فقط٣تاازبازیکنان رو،زدى ولى اقاى پژمان…..یااونجاى که میگفت وحیدجلونروحله،فوتساله دیگه ومافیاى شمسایى بروخوش باش

نام ... شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۸:۰۱

خدا وکیلی اینجوری هم نگو دیگه
نظری چقدر توپ درآورد؟ ماهان هم تیرک زد دیگه.
اگه همه توپا گل بشه که هندباله دیگه