کد خبر : 17454
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1393 - 14:54
-

عسگری:میثاق بهتر بود و باید می برد

عسگری:میثاق بهتر بود و باید می برد
بازیکن تیم پایاسازه می گوید حریف در این بازی مستحق پیروزی بود.

علیرضا عسگری بازیکن تیم پایا سازه آذربایجان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:بازی خوبی بود ولی تیم ما نتوانست خوب بازی کند و تاکتیک هایی که مربیان در نظر داشتند را نتوانستیم در زمین اجرا کنیم  میثاق بهتر از ما بازی کرد و شایسته پیروزی در این بازی بود.ما در این بازی هدفمان بردن بود ولی بعد از اینکه گل اول را خوردیم و از حریف عقب افتادیم شیرازه تیم از هم پاشید.

وی در ادامه گفت:بخاطر موقعیت مان در جدول با استرس بازی می کردیم و تمرکز لازم را نداشتیم و از طرفی نبود افشین سپه هم به تیم ما ضربه زده است که با اضافه شدن ایشان قدرت ما در خط حمله افزایش پیدا می کند.

عسگری در مورد داوری گفت:داوری در کل بد نبود ولی می توانستند با مدیریت بازی همان اوایل ما را پنج خطا نکنند که همین پنج خطا شدن نیز استرس ما را بیشتر کرد و محطاتر بازی کردیم.

وی در مورد اینکه پایا در لیگ می ماند یا نه گفت:کار برای ما خیلی سخت شده است ولی بازهم خدارا شکر تیم های بالای سری ما نتوانستند این هفته نتیجه بگیرند و اختلاف ما با آنها زیاد نشد ولی اگر امروز می توانستیم میثاق را شکست دهیم روال تیم ما به کلی تغییر می کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.