کد خبر : 17557
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 - 11:47
-

حاجتی:اینها تماشاگرنما نیستند،تماشاگر کم تحمل اند/ مسئولیت تماشاگران با من نیست!

حاجتی:اینها تماشاگرنما نیستند،تماشاگر کم تحمل اند/ مسئولیت تماشاگران با من نیست!
مدیرعامل باشگاه حفاری می گوید مسئولیت تماشاگران بر عهده او نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا حاجتی در مورد صحبت‌های مدیرعامل گیتی‌پسند و حواشی دیدار روز پنجشنبه دو تیم در اهواز اظهار داشت: خود آقای طاهری در سالن بودند و از نزدیک همه چیز ار دیدند. هر چه او می‌گوید، ما قبول داریم.

وی در مورد دلیل بروز این حاشیه‌ها در اهواز خاطرنشان کرد: تماشاگر باید کنترل شود، اگر کنترلی روی تماشاگر نباشد، ممکن است دست به هر کاری بزند. به هر حال در هر بازی ممکن است داور اشتباه کند، بازیکن حرکت اشتباه انجام دهد و یا تماشاگر به اصفهان که رفته حرکت مشابهی را دیده و حالا بخواهد جبران کند اما زمین ورزش، میدان جنگ و پرخاشگری نیست. من فقط برای سالن اهواز نمی‌‌گویم، چون وضعیت کل سالن‌های ایران بهتر از اهواز نیست. بعضی از تماشاگران نمی‌توانند خودشان را کنترل کنند و حاشیه‌هایی را درست می‌کنند. این حرکات باعث ایجاد یک موج در سالن می‌شود. عده‌ای که واقعا آمده‌اند بازی را نگاه کنند، بعد از بازی می‌روند، ولی آنکه نیتش دیدن بازی نیست و تحمل شنیدن سوت اشتباه، تحمل شنیدن سوت باخت، یا تحمل دیدن بی‌نزاکتی یک بازیکن را ندارد، مشکل‌ساز می‌شود، درحالیکه این زمین، مقدس است.

حاجتی با تاکید بر نقش فدراسیون و کمیته فوتسال در سازماندهی تماشاگران و پاک شدن سالن‌ها از چنین حاشیه‌هایی، تاکید کرد: اگر آنها فکری نکنند و همه‌اش قرار باشد بگذریم و پنهان کنیم،‌ در قم، اهواز، ساری، اصفهان، ساوه و … اتفاقات بدی رخ خواهد داد و همه ورزش زیر سوال می‌رود.

مدیرعامل باشگاه حفاری ادامه داد:‌ من اصلا واژه تماشاگرنما را قبول ندارم. اینها همان تماشاگران هستند که تحمل‌شان کمتر است که یا باید خود، خودشان را کنترل کنند یا اینکه شخص سومی باشد و آنها را کنترل کند. من فکر می‌کنم در بازی پنجشنبه و یا هر بازی دیگری، اگر هزار تماشاگر در سالن باشند، ۱۰ یا ۱۵ نفر این‌طوری هستند که البته همان‌ها هم برای به حاشیه کشیدن بازی کافی هستند. من به کمیته فوتسال پیشنهاد می‌کنم که اگر می‌خواهد ورزش به بیراهه نرود،‌ هر چه زودتر در این‌باره فکری بکند.

وی گفت: مسئولیت تماشاگر واقعا با من نیست. ما که آنها را از خانه خود دعوت نکرده‌ایم، مربی هم مسئول عملکرد بازیکنان در زمین است. درواقع مسئولیت سالن باید با لیدرها باشد. باید در هر سالن، مثلا چهار نفر را شناسایی کرد، برای آنها دوره گذاشت و وقتی دوره و کلاس را پشت سر گذاشتند،‌ برای‌شان کارت صادر کرد تا سکوها را کنترل کنند. باید به آنها مسئولیت داد و در قبالش از باشگاه‌ها خواست که حقوق‌شان را بپردازند. مثل اینکه هر باشگاهی با مربی قرارداد می‌بندد. باید از لیدرها نظم سالن را بخواهند و اگر نتوانست سالن را کنترل کند قرارداد را فسخ کنند و این مسئولیت را به فرد دیگری بدهند. گاهی واقعا لیدرها خیلی بهتر از نیروی انتظامی هم عمل می‌کنند چون لیدرها خودشان میان جمعیت هستند مردم حرف آنها را می‌خوانند و متخلف‌ها هم راحت‌تر شناسایی می‌شوند.

علیرضا حاجتی در پایان تصریح کرد: این همه در شرکت ملی حفاری مدیران و کارمندان زحمت می‌کشند. این حق حفاری نیست که چنین حاشیه‌هایی پیرامونش مطرح شود.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

اشاره کمی در بین صحبتها به دلیل این کارهای تماشاگران شده ولی دلیل اصلی بروز چنین رفتارهایی هنوز در این سایت منعکس نشده! نمیدانم چرا?

نام ... شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

آقای حاجتی.این افرادهمشون ازناظم خط میگیرن.اونه که میگه فحاشی کننین.بخاطر یه برد ارزش نداره دست به هر کاری بزنید واقعأمتاسفم واستون.

نام ... شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴

اقای حاجتی چرا خودت میکشی کنار تا دیروز باشگاه فرهنگی بود حالا تماشاگرا با شما نیستن حالا که همه چی رو از شما گرفتن

گمنام شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰

درود به شرف و غیرتت استاد حاجتی…همینجور با قدرت کار کنید و خدا جوابش رو هم به مرور زمان بهتون میده همینجور که الان دارید با بدترین بضاعت جواب میگیرید….
اگر هم کسی کامنت میزاره و ابراز تأسف واسه مجموعه میکنه مطمعن باش که حیدر فرهادی هست که در حسرت حفاری است…

نام ... شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶

اقای حاجتی لیدرهای این تماشاگران در هفته یکبارپیش شما و در اتاق کارتان هستند