کد خبر : 17574
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 - 16:08
-

خسوس:تیم ملی نیازمند بازیهای سطح بالاست/پیشنهاد دادم لیگ در ۹ ماه برگزار شود

خسوس:تیم ملی نیازمند بازیهای سطح بالاست/پیشنهاد دادم لیگ در ۹ ماه برگزار شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،خسوس کاندلاس درباره برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به کرواسی گفت: پس از پایان رقابتهای لیگ بازیکنان از روز گذشته در اردوی آماده سازی حضور داشته و ریکاوری کردند تا تمرینات جدید خود را برای حضور در کرواسی و انجام بازی دوستانه آغاز کنند. وی هدف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،خسوس کاندلاس درباره برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به کرواسی گفت: پس از پایان رقابتهای لیگ بازیکنان از روز گذشته در اردوی آماده سازی حضور داشته و ریکاوری کردند تا تمرینات جدید خود را برای حضور در کرواسی و انجام بازی دوستانه آغاز کنند.
وی هدف از برگزاری بازیهای دوستانه را آمادگی بالا و نیاز ملی پوشان دانست و گفت: ملی پوشان نیازمند بازیهای تدارکاتی در سطح بالا هستند تا در آسیا حرف اول را بزنند و حریف دست و پا بسته ای در جهان نباشند. ایران از بازیکنان با استعدادی بهره می برد و نباید بازیکنان این کشور را دست کم گرفت.
سرمربی تیم ملی گفت: پس از برگزاری بازی دوستانه با کرواسی به ایران بازگشته و ملی پوشان برای تیم های خود در لیگ به میدان می روند و سپس اردوی آمادگی مجددا برگزار خواهد شد تا در ماه بهمن با تیم اسلونی نیز بازی دوستانه برگزار کنیم.
وی معتقد است که بازیکنان باید در تمرینات مداوم تیم ملی حضور داشته باشند تا عملکرد قابل قبولی را به ثبت برسانند. وی دراین باره گفت: اگر فوتسالیست ها ۷ ماه از طول سال را در تمرین و بازی سپری کرده و سپس ۵ ماه باقیمانده را استراحت کنند و از تمرینات دور باشند، این امر به عملکردشان ضرر می رساند.
سرمربی تیم ملی ادامه داد: طی نشستی که با رئیس کمیته فوتسال و مسئول برگزاری مسابقات داشتم، پیشنهاد برگزاری رقابتهای لیگ را به مدت ۹ ماه ارائه داده و امیدوارم این اتفاق بیافتد. بازیکنان دائما باید در شرایط تمرین و بازی قرار بگیرند تا در هر شرایطی آمادگی رقابت با حریفان خود را داشته باشند.
کاندلاس از برگزاری اردوهای جوانان و امید در ماه های آتی خبر داد و گفت: تیم ملی نیازمند پشتوانه سازی است . بر همین اساس اردوهای تدارکاتی خود را برگزار کرده تا بازیکنان در دو رده  فوق را ارزیابی کنیم. تیم ملی زیر ۲۱ سال برای حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۱۷ باید آماده شود . اکثر کشورها از هم اکنون در مسابقات مختلف شرکت می کنند تا به پیک آمادگی برسند و عملکرد درخشانی داشته باشند. از ۱۰ روز گذشته مسابقات رده سنی زیر۲۱ سال در آمریکای جنوبی آغاز شده و ما نباید از برنامه مسابقاتی و اردویی عقب بمانیم.
سرمربی تیم ملی ادامه داد: مدت زمان اردوها و یا حتی تعداد اردوهای تدارکاتی اندک است اما نکته بسیار مهمی که باید به آن اشاره کنم این است که بازیکنان جوان و امید باید در تیمهای باشگاهی خود بازی کرده و تجربه کسب کنند تا ما بتوانیم برترین ها را به اردوی تدارکاتی دعوت کنیم.
وی در پایان گفت: ما نیاز داریم تا آینده تیم های ملی را تامین کنیم بر همین اساس باید اردوهای مختلف آماده سازی را در رده های مختلف برگزار کنیم. ضمن اینکه از فدراسیون فوتبال به خاطر حمایتهایی که از تیم های ملی فوتسال در رده سنی امید و بزرگسالان صورت می گیرد، تشکر کنم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱

مرد حسابی شش ماه بازی می کنیم شش ماه دیگه استراحت نداریم که میریم سر کار بنده خدا تو دلار میگیری نیم فصل دوم رد شده و چند هفته دیگه میرسه به وسط هاش ما هنوز سی درصد گرفتیم تو اون وقت پیشنهاد میدی نه ماه بازی کنیم؟
بنده خدا تو فوتسال پول نیست بفهم و پیشنهاد الکی نده
با سالی سی چهل میلیون که نصفش داده نمیشه کجا نه ماه بازی کنیم؟
به زن و بچه چی بدیم؟؟

علی دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴

فوتسالی جان ، پولتو باشگاه نمیده چه ربطی به خسوس داره؟؟
برو دنبال یه کاری که توش پول باشه نمیخواد فوتسال بازی کنی. سی چهل میلیونم زیادته