کد خبر : 17584
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 - 17:58
دسته‌بندی نشده
-

فولادی:یک درصد هم احتمال نمی دادم حرفهایم باعث کدورت بین داوران شود

فولادی:یک درصد هم احتمال نمی دادم حرفهایم باعث کدورت بین داوران شود
علیرضا فولادی در مصاحبه جدیدش تاکید کرد که فکر نمیکرده حرفهایش باعث کدورت داوران شود.

علیرضا فولادی داور کرجی فوتسال ایران، هفته گذشته مصاحبه ای جنجالی با پایگاه خبری فوتسال ایران داشت که نه تنها بازتاب گسترده ای در بین اهالی فوتسال داشت بلکه باعث بروز سوتفاهم ها و اظهاراتی بین داوران فوتسال کشورمان شد که باعث شد نظرات این مطلب به بیش از ۱۰۰ نظر برسد. دیروز علیرضا فولادی در حرفهایی تازه در مورد اتفاقات اخیر توضیحاتی داد.

فولادی گفت:قبل از من هم با داوران همینگونه رفتار کردند و بعد از من هم با داوران دیگر همینطوربرخورد خواهد شد.داوری و قضاوت تاریخ و اعتبار دارد و روزی به پایان خواهد رسید و غیر از سختی و شنیدن بدترین کلمات هیچ چیز دیگری ندارد. فقط و فقط رفاقت و دوستی می ماند. اکثر داوران جوان فوتسال کشور اولین بازی های خود را با من بوده اند و اگر داوران بزرگی شده اند لیاقت خودشان بوده و دعای امثال من.

این داور ادامه داد:یک درصد هم احتمال نمی دادم حرفهایم باعث کدورت بین داوران شود.اگر چند خطی گفتم فقط به خاطر رسیدن به حقم بود و رعایت عدالت و بس در حالیکه یک کتاب حرف در سینه دارم اما گویا دل همه داوران هم پر بود که جا دارد از همه عذرخواهی کنم.

فولادی افزود:کاش ابتدای سال قانون را زیر پا نمی گذاشتند تا کار به اینجا کشیده نشود.ای کاش بعد از اینکه دپارتمان داوری مرا غیر قانونی کنار گذاشت و من با آقای اصفهانیان صحبت کردم مشکل مرا حل می کردند و ای کاش وقتی با آقای نصیرزاده این بی عدالتی ها را بازگو کردم آنها مرا به ریاست فدراسیون ارجاع نمی دادند.کمیته انضباطی هم از من خواست پیش کفاشیان بروم در حالی که کفاشیان به خاطر مشغله زیادش فرصت رسیدن به کارهای مرا نداشت.

این داور با بیان اینکه حتی به وزارت ورزش و آقای خادم هم برای احقاق حقش رفته تاکید کرد: آنها گفتند که ما نمی توانیم در فدراسیون های ورزشی به خصوص فوتبال دخالت کنیم و ای کاش من آن حرفها را نمی زدم تا باعث کدورت خاطر کسی نشوم.

فولادی قسم خورد که او و آقای قنبرزاده و نوری در تست های آمادگی جسمانی قبول شده اند و اذعان داشت: هر کسی شک دارد از داوران بین المللی سوال کند و حتی همه داوران می دانند که تست ۱۰ متر در رفت و برگشت فقط برای داوران بین المللی ۱۰ ثانیه است و برای داوران داخلی ۱۱ ثانیه است..یعنی دو صدم ثانیه بالاتر از رکورد دل به خواهی این عزیران اینقدر مهم بود که یکی از با سابقه ترین داوران فوتسال را کنار بگذارند.

این داور در پایان گفت:مگر داوری کردن غیر از … چیز دیگری هم برای ما دارد.به خداوند قسم فقط رفاقت و عشق یه داوری ما را زنده نگه داشته و گرنه حق الزحمه سالیانه ۳تا۴ میلیون تومانی مگر چه دارد که من بخواهم عزیزی را آزرده کنم.در پایان از همه کسانی که در مصاحبه قبل من آزرده شدند عذرخواهی می کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 31 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

داور شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹

استاد گرامی جناب آقای فولادی شما عزیز هستین بودین و خواهین بود. ما داوران جوان هیچ گاه زحمات و تلاش های داوران پیشکسوت را فراموش نخواهیم کرد.

همکار شنبه , ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳

تعجب بنده در این است که چرا داوران قفط همم می کوبن. عزیزان چرا برای مطالبه پولهایتان اقدام نمی کنین؟ چرا اجازه می دهید فدراسیون تا این حد شما را مظلوم نگهدارد. انتقاد سازندست. لطفا بی نام اعتراض کنین تا بدانند ما دیگر از این وضع خسته شدیم.

داور یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۸:۲۱

جناب آقای فولادی شما داور خوب زیاد غصه نخورید چون مث امثال شما زیادن که حقشان پایمال شده است

نام ... یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۸:۵۶

سلام میگن ادم وقتی به میانسالی پامیذاره فکراون دنیابایدباشه این آدمهافقط فکرجیبشان هستندچطورامکان داره با ماهی یک وخورده ای حقوق بهترین ماشین وخونه داشته باشندآقای فولادی اینهافقط آب پرتقال میخورندوخود پرتقال دورمیندازندواگذارشون کن بخدا خودخداحقشون رامیذاره کف دستشون برای اینهافقط این دنیامهمه احترام شما اساتیدبرای همه ماواجبه اینهارفتنی اندانشاله بعدی ها که آمدندقدرشمارابدانندهرجاکه هستی پاینده باشی داداش گلم

نام ... یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۹:۰۴

اینهاکه به فکرخودشون نبودندبازم معرفت تو.موفق باشی انشاله اینهادارندمیرندوقتی رفتندبازشماهارومیبینیم آقایان نوری.قنبرزاده.فولادی مگه میشه صاحب خونه رابیرون کردمنتظرشماهستیییییییییییییییییییییییم

نام ... یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۹:۰۸

اخه مگه برای داورفوتسال ثانیه مهمه یه داورخوب آمادگی جسمانی حضورذهن درک قوانین وشجاعت بایدداشته باشه

نام ... یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۹:۱۱

ساق اولاسان داغ اورگ سلامتوه الله دان ایستیرم یاشاسین تبریز

نام ... یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱

راست.مرگه.دوست.شما.امثال.شما.تنبلا..زیاد.هستند.که.تست.نتونند.برند.ناراحت.نشو

نام ... یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴

چاپلوس چشمات تنبلی داره؟ادای کوزتودرنیار؟ژان وال ژان شما رفتنیه. انگارتوباغ نیستی؟من که تورا میشناسم نذار اسمتو بببببببگگگگم

اره یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

اخه فولادی جان این غصه داره .میومدی شمال یه ویلا واسه حسین عسگری میگرفتی که رستورانم داشته باشه لابیم داشته باشه بعدشم نصیرلو و غفاریم شام میومدن اونجا همه چی حل میشد قوربونت برم اینکه کاری نداره اخه .ارررررره

نام ... یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

ﺁﺧﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﭼﻨﺪ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﺍﯾﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺑﮑﻨﻨﺪ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺍﻭﺭﻫﺎ ﺍﺭﺯﺷﯽ ﻗﺎﺋﻞ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ ﺷﺠﺎﻋﺖ ﻭ ﺩﺭﮎ ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﺩﺍﻭﺭﯼ ﻗﺎﺑﻞ ﺳﺘﺎﯾﺶ ﺍﺳﺖ ﻣﻨﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺎ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺧﻮﺏ ﺩﺍﻭﺭﯼ ﺭﺍ کنارﺑﮕﺬﺍﺭﻡ

نام ... یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰

اوایل امسال گلاس داوری توملارد اقای نورایی پارتی بازی کرد چندتاازماداورها چندتا۱۵۰کم آوردیم دمش گرم قبولمون کردحالاشما۲صدم ثانیه رامیگی؟تازه یکی از بچه های کلاس رامسرقسم میخوردکه ۱۰۰۰ مترچندنفرمردودشدندقبولشون کردندفقط بنده خدارضاآذری پارتی نداشت ردش کردند

داورقدیم فوتسالی بازنشسته یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷

علی جان این سیاستی بودتااین ریزش انجام بگیره سال قبلش خان احمدی وزواره ای نقی زاده رو اینکاروکردن امسال نوبت شماوقنبرزاده ونوری سال آینده ام نوبت شاهمرادی.پژمان دیگه است شک نکن

نام ... یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹

ﺁﺩﻣﺎﯼ ﺑﯽ ﺍﺩﺑﯽ ﻣﺜﻞ ﺗﻮ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺩﺍﻭﺭﯼ ﺭﺍ ﺧﺮﺍﺏ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻣﺜﻞ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﭼﻬﺎﺭﺳﺎﻟﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻣﺜﺎﻝ ﺷﻤﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﮐﻮﭼﯿﮑﻪ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﭼﻨﺪﺳﺎﻟﯽ ﺭﺍ ﮐﻨﺎﺭ ﺁﻗﺎﯼ ﻓﻮﻻﺩﯼ ﺑﺰﺭﮔﻮﺍﺭ ﺑﻮﺩﻡ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻣﻬﻢ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎﺳﺖ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﯼ ﺯﻣﯿﻦ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﻧﻔﺮ ﻟﮕﺪﺕ ﻣﯽ ﺯﻧﻪ ﻭ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺩﺳﺘﺖ ﺭﻭ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﺑﺎﯾﺎﻋﻠﯽ ﺑﻠﻨﺪﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪ

پیشکسوت داوری فوتسال ، بین المللی یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶

عزیزان وحدت خویش را حفظ کنید تا این ادمها هست که به میز بیشتر از زن وبچشون چسبیده اند همه این کارها عادی هست .یکی نیست بگه سر داوران تراز اول ما یحیی تالاری و علیرضا عبدالغنی در سالهای گذشته چه آورده اند داورانی که باید از ۶ سال قبل تو لیست میرفتند الان کجان .یکی هست بپرسه چرا چرا ؟؟؟ پس دوستیهایتان را حفظ کنید

داوران یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰

قابل توجه کلیه داوران ایران .با هوش باشید همتون از یه نفر غافل شدید اینقد به هم نپرید .داورای استان مازندران که اینقد حرف میزنند .داوری میرن خدایی حقشون نصف داورای دیگه نیست .اونا یه نفر دارن به نان غلامرضا بهروان .سعید نجاریان تو هیت رییسه کمیته فوتسال از طریق بهروان .بهمن غفاری تو کمیته داوران اومد از طریق بهروان .محمود نصیر لو رفت تو بین المللی از طریق بهروان .راه ساری هی میفته باز میارنش لیگ برتر از طریق بهروان و……اشکان خور شیدی فوتبال از طریق بهروان .اون رفته تو سایه همه رو ریخته زیر تیغ افتاب .چند تا کارمند مازندرانی تو فدراسیون داریم مازندرانی از طریق بهروان .مهران جعفری حجت بهروش راه براه نظارت میرن از طریق بهروان .تو ساری سالن سید رسول اندازه میز پینگ پنگه فحاشی درگیری میشه هیچکس محروم نمیشه از طریق بهروان .اره فوتبال ایران کثیفه مافیا داره دونه درشتا قایم شدن تا کسایی مثه غفاریو بعله قربان گوها وچشم قربان گوها بیان روکار دو تا داور شمالی رو هم چارصد کیلو میشن اونا تست رفتن تو رامسر همین الان اونا با فولادی تست برن فولادی اول میشه .یا اون یکی میگه مسافرتم انگار رفته کالیفرنیا .همه داورای عزیز که این پیامو میخونن نظراتشونو بگن در کمیته داوران فوتسال ایران شایسته سالاری هست یا نه؟

نام. . دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰:۵۹

عزیزم غریبه نیستی که مهندس بهروان قــــــویـــه. .متوجّه ای؟؟ {قــــوی} البته تحمّلش سخته خُب هرکی دوست داره یکی مثل مهندس تو استانش داشته باشه ولی عیب نداره ایشالله شما هم یه روز مثل مهندس قوی شو واسه هم استانیات همه کار بکن . .باشه؟؟
اونیم که میگی انگار سفر کالیفرنیا میره. . میتونه با پولش یه لیگ برتر فوتسال دیگه تشکیل بده تأکید کنه اونجا هم به تو داوری ندن 🙂 میدونم سخته امّا تو کوه درد باش طاقت بیار و مرد باش 😉

اره دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

اون اگه قوی بود واسه یه نظارت رفتن خودشو نمیکشت یه ابلاغ داوریم واسه تو میگرفت که تو استان لیگ یک سوت نزنی بچه .بعدشم اگه تو پول داشتی میرفتی یه دست لباس داوری واسه خودت میخریدی تا اویزون بهمن غفاری نشی با نصیر لو ارررررررره

تبریز یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹

یاشاسین اسماعیل کمر بسته بهترین داور ایران

نام ... یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۶

متاسفانه همه حرفای دوستمون درسته. آقای غفاری خداییش خجالت بکش و برو خودت تا ننداختنت بیرون . اونوقت میگن مازندرانیا رتبه ۲۲ کشور هستن برای قضاوت اونوقت ماشالا هر هفته تو زمینن. من موندم این بهمن خان غفاری که مازندرانیا اسمشو گذاشتن بهمن خان چی میخواد و بیرون نمیره از دپارتمان حتما باید وقتی میاد ببینه یکی دیگه نشسه جاشو خجالت بکش و برو. ولی خارج از همه این حرف ها همه داوران یکدل شوید و هفته هفدهم لیگ برتر را قضاوت نکنید تا تصویه مالی شوید. مررررررررررررررررد باشید و عمل کنید چون واقعا اگه عمل نکنید آنوقت می گویند که خوب ……. گیر آورده ایم. هرکس موافق است درمورد پول صحبت کند.

نام ... یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۸

سلام
من کاری به این مسائل ندارم بیایین همه با هم هفته هفدهم را قضاوت نکنیم به شرط اینکه تصویه کامل کنند نه اینکه هر سری ۵۰۰ تومن بریزن به حساب و بگن …. شدن. ساده نباشید داوران فوتسال ایران و همه با هم یکی شویم برای هم.

ﺩاﻭﺭ ﺗﻬﺮﻭﻧﻲ یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵

ﻓﻮﻻﺩﻱ ﻋﺰﻳﺰ ﻣﻬﺪﻱ ﻣﺮﺷﺪﻱ اﺯ ﺣﻘﻴﻘﺖ ﮔﻮﻳﻲ ﺷﻤﺎ ﻧﺎﺭاﺣﺖ ﺷﺪﻩ و ﻣﻴﺨﻮاﺩ ﻧﻮﻥ ﺩﻭﻧﻴﺸﻮ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﺑﺪﻩ ﻳﻚ ﺭﺯﻭﻣﻪ اﻱ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻛﻪ ﺑﻴﺎ و ﺑﺒﻴﻦ. ﺳﺎﻳﺖ ﭘﺎﻳﮕﺎﻩ ﺧﺒﺮﻱ ﻓﻮﺗﺴاﻝ ﻭاﻗﻌﺎ ﻣﺮﺩﻩ ﺩﻣﺶ ﮔﺮﻡ اﻳﻦ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ﻫﺮﭼﻲ ﺗﻮﺩﻝ ﺩﻟﻮﺭا ﺑﻮﺩ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﺭﻳﺨﺖ و ﻫﻤﺶ ﺣﻘﻴﻘﺖ ﺑﻮﺩ. ﺯﻧﺪﻩ ﺑﺎﺩ ﻓﻮﻻﺩﻱ ﻋﺰﻳﺰ

نام دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰:۳۹

دوست عزیزی که در مورد مازندران و بهروان صحبت میکنی سوزش داره عمو؟

از کرج دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۹:۵۳

سلام.فولادی جان یه کم هم از داوری در کرج بگو که دبیر همه کارش پول داورها مخصوصا فوتسالیهارو نمیده اونموقع سوار مزدا ۳ و سفر به انتالیا و…..اخه یه کارمند بهداشت مگه چقدر حقوق داره که این چیزارو داره؟؟؟؟ اقایون این پولا خوردن نداره…

بینام دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

بابا بنده خدا فولادی خواهش کرد از بی عدالتیها حق خوری بی توجهی گله نکنید.پول داوریها را هم که نباید بگیم.از بازی ندادن به داوران بوشهر سیستان ا.غربی.کردستان.هرمزگان.چهار محالم که نباید بگیم.لااقل این حرف ته دلم مونده بزار بگم که کل داوران تهران.مازندران.گیلان.کرمان.اذربایجان شرقی و کرج را جمع کنین سه تا توش داور پیدا میشه؟ هر کی جواب این سوالو بده براش یه ابلاغ از بهمن خان میگیرم.

از کرج دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

اقا از فساد در کمیته داورهای … مخصوصا دبیر این کمیته ح.خ که پول داورها مخصوصا داورهای فوتسال را نمیده و ماشین اون چنانیو سفرهای خارجی هم باید بگوییم که ایشون داره حق استعدادهای داوریه استان البرز میخوره و کسی هم پاسخگو نیست….اقای محمودی ریاست هییت فوتبال استان البرز لطفا رسیدگی بفرمایین.

س.ا.ن دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹

شما خیلی زحمت کشیدی.خسته نباشی مرد بزرگ.کافی بود حسین عسگری و چند تا رفقاشو میبردی یه رستوران شیک,اونوقت همه چی حل بود.اما چون تو و اکثریت جامعه داوری با نون حلال بزرگ شدین وانسانهای شریفیهستین,حقتون خورده میشه.

نام ... سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۹:۳۸

آقای فولادی ترابخدااگه چیزای دیگه میدونی بگوکه لرزه به تن همه شون انداختی

davar karaji جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳

khanban gand zadi be davari karaj to yadi va erfanian ra qorbani kardi ta khodet bemooni .

داور کرجی جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳

آقای خانبان تو اگر از داوری کرج بری امثال بهمن و عسگری و رفیعی و غضبان و …. جرات نمی کنن به داورای کرجی زور بگن من امثال باید کلاس لیگ یک می نشستم نه آقایان ………… حیا کن تا کی باند بازی بسه دیگه آقا

کرجیه دلسوز یکشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

اقای خانبان مسبب اصلی سقوط و نزول داوری استان البرزه.هیچ داوری هم جرات نداره به ایشان اعتراض کنه.