حالا بازهم توی سایت واسه ایشان تبلیغ کنید و واسه خسوس جبهه بگیرید!!!
این بازیکن خوب با وجود چند هفته تمرین خودش میگه هنوز آماده نیستم ولی شما در اوج ناآمادگی و مصدومیت مرتب تبلیغ میکردید
واقعا چرا ?!!!!!!
محمد طاهری از تیم ملی کناره گیری کرد

محمد طاهری ملی پوش با تجربه تیم گیتی پسند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران ازکناره گیری اش از تیم ملی برای بازی دوستانه با کرواسی خبر داد.
طاهری گفت: در همان ابتدا هم که دعوت شدم با کادر فنی مشورت کردم.از لطف آنها بسیار سپاسگزارم و اکنون هم قادر به بازی هستم اما دوست دارم در شرایطی در خدمت تیم ملی باشم که در کمال آمادگی به سر ببرم. دیروز در تمرین تیم ملی حاضر شدم و پس از مشورت با مربیان تیم ملی،تصمیم گرفتم در این اردو تیم را همراهی نکنم.کادر فنی هم همکاری خوبی با من داشتند و گفتند که سلامتی تو برای ما از همه مهتر است.امیدوارم تیم ملی در بازی با کرواسی موفق باشد و من هم در اردوهای بعدی با آمادگی بالا به تیم ملی کمک کنم.
برچسب ها :تیم ملی فوتسال،تیم ملی فوتسال ایران،فوتسال ایران،پایگاه خبری فوتسال،پایگاه خبری فوتسال ایران،
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
انشاالله اردوهای بعدی به تیم خدمت میکنی
محمد طاهری تو یدونه هستی.عاشقتم بامرام
از کجا معلوم که خسوس وادارش نکرده.
اجباری از طرف خسوس نبوده و خود ایشان در مصاحبه گفته تازه مصدومیتم رفع شده و از دوشنبه تمرینات را با گیتی استارت میزنم شاید به بازی با مقاومت برسم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵