کد خبر : 17602
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1393 - 10:09
-

خوراکچی:مقابل مس از بازیکن خارجی مان استفاده می کنیم/منتقد خسوس نیستم

خوراکچی:مقابل مس از بازیکن خارجی مان استفاده می کنیم/منتقد خسوس نیستم
سرمربی شهرداری ساوه می گوید تیمش در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

محمود خوراکچی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی تیمش با فرش آرا گفت:فرش آرا خیلی خوب ظاهر شد و در نیمه اول بازی پایاپایی داشتیم اما در نیمه دوم نقاط قوتشان را مهار کردیم و به قدرت بهادری و فرهاد توکلی اجازه خودنمایی ندادیم ضمن اینکه نبود حسین عظیمی هم به ما کمک کرد تا به پیروزی برسیم.

سرمربی شهرداری ساوه در مورد کسب ۴ امتیاز در دو بازی اخیر اذعان داشت:من کاری به این ۴ امتیاز ندارم اما تیم ما پیشرفت خوبی داشته و به شرایط مطلوبی که دنبالش بودیم رسیده.اینکه ما از دو تیم بالای جدولی امتیاز گرفتیم همه جدول را متوجه ما می کند که روند روبه رشدی داشتیم.شرایط دفاعی ما ایده آل شده و عباسیان هم در درون دروازه مشکلات را حل کرده است.ما از تعطیلات لیگ هم به نحو احسن استفاده می کنیم تا با برنامه برای ۱۰ بازی دیگر پیش برویم.

خوراکچی در مورد اینکه در ۱۰ بازی بعدی چه اتفاقاتی خواهد افتاد تاکید کرد:فوتسال جزو رشته هایی است که واقعا پیش بینی در آن سخت است و تا ۸۰ درصد نمی توان پیش بینی کرد.ما کاری به این نداریم که در انتهای جدول هستیم بلکه در همه بازی ها محکوم به برد هستیم.اگر نتیجه گرفتیم به خاطر توانایی خودمان بوده و اگر ناکام بودیم حریف بهتر کار کرده است.ما در اکثر بازی ها با تفاضل یک گل باختیم و حالا به دنبال این هستیم که با تفاضل یک گل برنده شویم.

این مربی در مورد بازگشت شجری به تیم گفت: من زمانی که اعلام کردم شجری تعلیق است روی هوا تصمیم نگرفتم و تصمیمم به نحوی بود که به نفع تیم باشد.من فتوحی را اعلام کردم که اخراج است و هیات مدیره هم حمایت کرد اما در مورد شجری تعلیق را به کار بردم و چون بازیکن ملی ساوه و قابل احترام است جلسات متعددی با او گذاشتم و با هم دست مردانه دادیم که به تیم کمک کند و خوشبختانه روی حرفش ماند و در بازی با فرش آرا عملکرد خوبی داشت و گل هم زد.البته ما انتظار بیشتری از او داریم و باید بهتر از اینها باشد.

خوراکچی در مورد وضعیت جذب بازیکن خارجی کفت: بازیکن مد نظر خود را شناسایی کردیم و در شرف ورود به ایران است و به زودی قرارداد او را امضا می کنیم.هدفمان این است که این بازیکن درمقابل مس به میدان برود.

این مربی در پایان در مورد حضور افتخاری و خسوس در بازی تیمش با فرش آرا اذعان داشت: حضور این دو بزرگوار نیروی محرکه ای برای دو تیم بود و ایجاد انگیزه و هیجان کرد اما چرخش آن بیشتر به سمت ما بود و از آن استفاده کردیم.لازم است این نکته را بگویم که من منتقد خسوس نیستم و گاهی به او پیشنهاد می دهم که بر اساس صلاح فوتسال ملی ماست.من به موقع انتقاد می کنم و به موقع تعریف و اختلافی با خسوس ندارم.الان با کمیته فوتسال و مربی تیم ملی تعامل خوبی دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

12 یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲

سلطان محمود خوراکچی.انصافا یکی از مربیان تراز اول ایران هست.کار کردن باهاش افتخاره .

حسین خیری یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹

امیدوارم به همراه باجناق عزیز موفق باشی

هوادار واقعی یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

با تشکر از آقای خوراکچی واقعا از دیدن بازی لذت بردیم،گلره جدید خیلی خوب کار کرد،و تشکر ویژه از کاپیتان با تعصب شهرداری مصطفی ظریفیان.به امیده موفقیت

ساوه ای یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵

باتشکر از خرید خوب آقای خوراکچی مربوط به دروازه بان اسماعیل عیاسیان

تبریزی یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵

مجید زارعی یه زمان به محمود خوراکچی خیانت کرد امسالم به اسماعیل عباسیان می خواست خیانت بکنه که موفق نشد
من بعنوان یه تبریزی از درخشش عباسیان در ساوه خیلی خوشحالم و امیدوارم مجید زارعی بمونه و تو بازی با ساوه ببینه که چی از دست داده

نام ... دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

این کامنت را اصلا اقای عباسیان ننوشته
ههههههههههههههه

مشهد یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶

بی دلیل نیست که اسماعیل دو ساله دروازبان اول چونبوری تو باشگاه های آسیاس
زنده باد اسماعیل عباسیان

مس 2_شهرداری ساوه4 یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰

واقعا شما هم از خوندن چنین مصاحبه ای لذت بردید .مشخصه این گونه مصاحبه کار یه ادم محترم با سواد با دانش دارای توانایی های اخلاقی و روانشناسی و شعور و درک فوتسالی فوق العاده هستش!!!
برزیلیه بازی با مس زهرشو میریزه و مطمئن باشید مس محکوم به شکست هستش و خریدای جدید در کنار باغیرتای حاضر در تیم و حمایت مدیریت و تدابیر خاص سلطان و حمایت هواداران و از همه مهم تر لطف خدا و ائمه اطهار عاملی خواهد بود تا نتیجه مطلوب رقم بخوره و شهرداری از جدول با شایستگی صعود کنه

منصوری یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵

بابا تو اگه صدر جدول بودی چقد مصاحبه می کردی؟ دوباره با کمک داور بردی جوگیر شدی با این همه بازیکن خوب ته جدول بودن که این همه حرف زدن نداره، هر روز هر روز مصاحبه ….. بجا این کارا برو به تیمت برس البته اگه کاری بلدی ….. سایت شما هم که دیگه داره شورشو در میاره از این بابا و دوستش وحید شمسایی به اندازه همه مربیان لیگ مصاحبه زدین. این آقا اگه توانایی داره باید تو عمل نشون بده نه مصاحبه

تام ايران خودرو یکشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷

واقعاآدم دلش نمیادتیمی که محمودخوراکچی روبعنوان سرمربی داره سقوط کنه به لیگ پایین تر.بالاخره یه جایی بایدآدم مزدخوش قلبی وادبشوبگیره دیگه.

هوادار ساوه ای دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴

واقعا دم هواداران گرم انشاءالله بازی های بعدی رو هم میبریم و تو لیگ میمونیم