کد خبر : 17666
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1393 - 16:56
-

باغبانباشی:اولویت اصلی کاشی نیلو صعود به لیگ برتر است

باغبانباشی:اولویت اصلی کاشی نیلو صعود به لیگ برتر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد باغبانباشی اظهار کرد: در حال حاضر تیم ما شرایط خوبی در لیگ دسته یک دارد و صدرنشین گروه خود هستیم. وی با اشاره به شکست هفته گذشته تیم خود تصریح کرد: شرایط بازی‌های لیگ دسته یک به گونه‌ای است که نمی‌توان در مورد دیدارهای آن و نتایج به دست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد باغبانباشی اظهار کرد: در حال حاضر تیم ما شرایط خوبی در لیگ دسته یک دارد و صدرنشین گروه خود هستیم.

وی با اشاره به شکست هفته گذشته تیم خود تصریح کرد: شرایط بازی‌های لیگ دسته یک به گونه‌ای است که نمی‌توان در مورد دیدارهای آن و نتایج به دست آمده پیش‌بینی خاصی انجام داد.

سرمربی تیم فوتسال کاشی نیلو با ابراز امیدواری نسبت به وضعیت تیمش یادآور شد: به تیمم اعتقاد کامل دارم و تمام تمرکز خود را بر روی صعود به مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک گذاشته‌ایم.

وی افزود: تیم کاشی نیلو با استفاده از کادر فنی و بازیکنان بومی در لیگ حضور پیدا کرده و تلاش می‌کنیم بتوانیم یک سهمیه لیگ برتری برای فوتسال اصفهان به دست بیاوریم.

باغبانباشی سهمیه لیگ برتری را اولویت فعلی تیمش عنوان و اضافه کرد: فوتسال اصفهان ظرفیت بالایی دارد زیرا زمانی در لیگ برتر سه سهمیه داشته‌ایم و باید یک بار دیگر بتوانیم همان شرایط را تکرار کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵

همه کاره در تیم کاشی نیلو علیرضا افضله.اقای باغبان اونجا کاره ای نیست در حد یه دستیاره.تمرینات و برنامه ها همه به عهده افضل هستش.اقای باغبان سه ساله نتونسته نتیجه بگیره و همون لیگ یک مونده.این تیم هم که تا حالا نتیجه گرفته از کارای علیرضا افضل هستش.

اصفهاني دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰

اقای باغبانباشی بازهم شعار اول شما سرمربی هستید یااقای افضل دوما این بازیکنان مشهدی وتهرانی شناسنامه اصفهانی دارند صداقت وراست کویی یک نعمت است،ایشاالله موفق باشید

نام ... دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰

باغبانباشی در این تیم نقشی نداره بهتر بود با اقای افضل مصاحبه میکردید.

نام ... دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹

من عاشق این ست کفش هاتون هستم..

Ali دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲

تیم شما ٧ تا بازیکن غیر بومی دارد و علی افضل همه کاره هست شما سرمربی نیستی

بازیکن و سرباز تیم کاشی نیلو دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۱

سلطان احمد باغبانبشی تدارکات تیمم باشه ترس واسه شما ها داره…
این دوتایی که اسم میبرید اصا بزرگتر از شماهارو عددی حساب نمیکنن چه برسه به شمایی ک از این تیم خط خوردید یا باختید به این جوونا….ههههه

یه اصفهانی سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۹:۰۱

من نمیدونم این بازیکنای مشهدی تهرانی سمنانی کجاشون بومی اصفهان هستند؟این بازیکنان کجای اصفهان زندگی میکنند؟چرادروغ؟مانفهمیدیم کی سرمربی تواین تیم؟

tarafdar سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹

azizani ke matlab bar alayhe in tim bi hashie mizarid…baresi konid kodom tim to vaaarzesh mamlekate ma has ke 100%bomi bashe..inaiee ke migid esfahani hastid khaheshan ye negahi be giti bendazid gheyr az sepehr mohamadi kio ghabol daran va khob bazi midan….shoma ha ya esfahani nistin ya asan ye baghalepa be top nazadid.khaheshn baghaleparo bezanid ke badan ropaei darid….

قم مهد فوتسال ایران چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱:۰۲

ماهان تندیس قم ۱۰۰ دردصد بومی یه اونم تو لیگ برتر …

نام ... سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲

تو این تیم اصل رفاقته که هست، سرمربى یا ته مربى هم معنى نداره، مهم اینه احمد و على با هم مچ هستند و تا اینجاى کار نتایج خوبى گرفتن و هدفشان مشخصه و دنبال حواشى که شما هستید نیستند، در ضمن این تیم ٢ تا غیر بومى فعلن داره نه ٧ تا، شماها هم بهتره به فکر تیم خودتون باشید، عدد ۶ یادتون نره

اصفهان سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹

به کسی ربط ندارد چه کسی بومی است یا چه کسی بومی نیست
بعضی ها چشم دیدن تیم احمد باغبان و علی افضل را ندارن
زنده باد کاشی نیلو