کد خبر : 17662
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1393 - 14:06
دسته‌بندی نشده
-

نعمتی: پاورپلی نمی‌کردیم سه امتیاز پریده بود/ بازیکنان ما فراتر از انتظار ظاهر شدند

نعمتی: پاورپلی نمی‌کردیم سه امتیاز پریده بود/ بازیکنان ما فراتر از انتظار ظاهر شدند
سرمربی تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی مشهد گفت: مقابل منصوری منطقی بازی کردیم و اگر دست به پاورپلی نمی زدیم سه امتیاز از کف ما پریده بود.

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی بسیار سنگینی را این هفته برابر منصوری پیش رو داشتیم اما در اختیار داشتن کامل بازیکنان باعث شده بود تا اختیار عمل داشته و بنا به شرایط بازی تصمیم گیری کنیم.

وی افزود: تیم منصوری یک تیم قلدر و باتجربه بود اما بازیکنان ما هم فراتر از انتظار ظاهر شدند و طوری در زمین دویدند که حریف مقهور توانایی تیم ما شد. به اعتقاد من بازیکنان ما فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و تمام توان خود را در زمین گذاشتند که من به خاطر این پیروزی به آنها و همچنین هم استانی های عزیزم تبریک می‌گویم.

سرمربی فردوسی در خصوص اینکه با وجود پیش افتادن از حریف دست به سیستم پنج نفره زده بود نیز متذکر شد: منصوری پس از گل دوم ما فشار زیادی وارد می‌کرد و به همین خاطر نیز تصمیم گرفتیم پاورپلی کرده و با توجه به توانایی تیم خود آنها را با این شیوه مشغول دفاع کنیم.

نعمتی در خاتمه یادآور شد: اقتدار نوین فردوسی در نیم فصل دوم روز به روز در حال بهتر شدن است و در صورتی که بازیکنان ما به خودباوری لازم برسند می توانیم به سمت رده های بالاتر هم حرکت کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

txt دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲

خدا رو شکر.انشاله همیشه موفق باشید. یه خواهش از مسئولین سایت دارم،لطفأ چند رقم از شماره ى کاربرانى که نظر مینویسند رو پایین پیامها بزارید که واسه کسى سوء تفاهم پیش نیاد و مطالب علیه تیم و مربى یه تیم رو گردن بازیکنان تیم نندازن و ….