کد خبر : 17637
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1393 - 0:27
-

هاشم محمدی: از منصوری شش امتیاز گرفتیم/ حضور در جمع ۵تیم برای امسال نتیجه خوبی خواهد بود

هاشم محمدی: از منصوری شش امتیاز گرفتیم/ حضور در جمع ۵تیم برای امسال نتیجه خوبی خواهد بود
بازیکن تیم فوتسال فردوسی مشهد گفت: با توجه به اینکه اگر به منصوری می باختیم آخر جدول می‌ماندیم، این پیروزی برای ما شش امتیاز ارزش داشت.

هاشم محمدی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازیکنان ما در بازی با منصوری همگی همدل بودند و به همین خاطر هم توانستیم تا آخرین دقیقه مبارزه کرده و بازی را از این حریف قدرتمند ببریم. ضمن اینکه بازیکنان ما در پاورپلی باز هم خوش درخشیدند و نظرات کادر مو به مو اجرا شد.

وی با تمجید از سیستم ۵نفره تیمش افزود: به هر حال هر تیمی نقطه قوتی دارد. ما هم در پاورپلی خوب کار می‌کنیم. شاید اینکه یک تعدادی بیشتر در غالب این سیستم بازی کرده ایم باعث قوت بیشتر یک گروه شده اما کادر فنی ما به دنبال این است تا همه بازیکنان شرایطی پاورپلی را پیدا کنند که به طور مثال اتفاق بازی با مس سنگون نیفتاده و همه در این سیستم کارآ باشند.

محمدی علت نوسان در نتیجه‌گیری فردوسی در هفته‌های لیگ را بی‌تجربگی دانسته و گفت: نباید فراموش کرد که ما پارسال لیگ یک بوده‌ایم و همه بچه ها به جز چهار نفر تقریبا همگی اولین سال لیگ برتر را تجربه می‌کنند. به همین خاطر کلکسیونی از بی‌تجربگی ها را به نمایش گذاشته ایم که امتیازات زیادی را از کف ما در آورد ولی به مرور زمان این مشکل حل شود.

این بازیکن فردوسی که دو گل از تیم های تیمش برابر منصوری را به ثمر رسانده بود متذکر شد: خدا را شکر به لحاظ بدنی آماده هستم و روحیه‌ای که من داشتم ناشی از روحیه تیمی و میل به بردن بود که تمام بچه ها داشتند. همه با هم یک دل بودیم و باور کنید اصلا مهم نبود که چه کسی گل بزند. به اعتقاد من اگر همین طور ادامه دهیم جزو ۵ تیم اول لیگ می شویم که برای سال اول نتیجه خوبی است.

وی شایعه هر گونه نارضایتی از وضعیت موجود خود در مجموعه فردوسی به عنوان کارمند و بازیکن را رد کرده و خاطرنشان کرد: اگر مشکلی داشتم نمی‌توانستم تا این حد برای تیمم موفق ظاهر شوم. هیچ مشکلی و یا فشاری بر روی من نیست و برای موفقیت تیمم تمام تلاشم را خواهم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱:۵۰

بترکه چشم حسود!!!!

امیر حسین دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۷:۳۷

من نمیدونم چه کسایی بهترین های هفترو انتخاب میکنن.خدایی عادلانه انتخاب میکنن!!

طرف دار فردوسی(هاشم) دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۸:۰۷

بابا دمت گرم خدایی،
ماشاا… به غیرتت

Mehdi دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

Hashem mohammadi bayad baraye time melli entekhab shavad

مهدیار دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶

هاشم محمدی باعث افتخار مشهد هست .ما مشهدی ها خیلی به ایشون ارادت داریم تو هر تیمی که بودن خیلی خوب درخشیدن هم وقتی که تو تیم فرش آرا بودن هم الان که برای فردوسی بازی می کنن.ایشاله تیم ملی ببینیمت

ناشناس دوشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲

هاشم سخت کوش

ناشناس دوشنبه , ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸

پیج اینستاگرام هاشم محمدی رو کسی داره