کد خبر : 17758
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 - 13:51
-

باقری:وقتی رعدی و کادرش هستند به من از لحاظ فنی احتیاجی نیست/ باید از او کار یاد بگیرم

باقری:وقتی رعدی و کادرش هستند به من از لحاظ فنی احتیاجی نیست/ باید از او کار یاد بگیرم
مربی جدیدی که به کادرفنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم اضافه شده با رد شایعه جایگزینی‌اش با سرمربی تیم گفت: وقتی رعدی حضور دارد، دیگر از نظر فنی به من احتیاجی نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،طی روزهای گذشتهاین شایعه قوت گرفته که به زودی و با اضافه شدن قدرت الله باقری به کادر فنی ماهان تندیس،او جانشین علی رعدی خواهد شد تا مربی سابق تیم ملی سرمربی جدید ماهان تندیس لقب بگیرد.با این حال باقری این شایعه را رد می کند.

قدرت‌الله باقری در مورد شایعه ایجاد تغییرات دوباره در تیم ماهان تندیس و انتخاب وی به عنوان سرمربی جدید تیم اظهار داشت:‌ این موارد همه‌اش شایعه است. همیشه این جور بحث‌ها، پیش‌بینی‌ها و شایعات در تیم‌هایی که مدعی هستند و فراز و نشیبی را در لیگ پشت سر می‌گذارند، وجود دارد.

وی ادامه داد: نمی‌گویم در گذشته بحثی در مورد مسائل فنی مطرح نبوده، شاید قبلا یکی از گزینه‌های محتمل برای کار فنی در این تیم به شمار می‌رفتم اما اکنون تیم یک مربی خیلی خوب و باتجربه دارد که من اگر زرنگ باشم باید از او کار یاد بگیرم.

باقری خاطرنشان کرد: گرچه دو سال پیش هم مسئولیت فنی ماهان تندیس را برعهده داشتم اما همیشه ترجیح من، کار در بخش بدنسازی است. با توجه به عضویتم در هیات علمی دانشگاه و تدریس، اصلا امکان همراهی تیم در شهرهای مختلف را ندارم. اکنون نیز در کنار بدنسازی، امور مربوط به تغذیه و روانشناسی تیم را هم رفاقتی انجام می‌دهم. هیچ‌وقت هم در کار فنی تیم دخالت نخواهم کرد. اصلا وقتی نام رعدی هست، دیگر نباید اسم دیگری در مورد تیم مطرح شود.

این مربی که سابقه همکاری با تیم‌های ملی کاراته، پاس همدان و … را داشته، در مورد وضعیت ماهان تندیس در لیگ برتر فوتسال گفت: با توجه به اینکه تیم پتانسیل قهرمانی را دارد، یک بار برای رسیدگی به امور روانشناسی تیم، قرار شد از هفت بازیکنی که باتجربه‌ترین‌های تیم هستند دعوت کنیم، برایم جالب بود که باتجربه‌ترین یار ما قاسمی بود که ۲۴ ساله است. یعنی این تیم خیلی جوان است که برخی حتی تا ۱۵ سال دیگر هم می‌توانند در تیم ملی ما حضور داشته باشند. فقط اگر تیم بتواند این فشار سنگین را تحمل کند، در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

fv سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹

آقای دکتر سعید قاسمی ۲۴ سالشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دکتر جان کارای روانشناسی پیشکش بیا جلو بازیکناتو بگیر نرن سراغ …. . بدنشون افتاده نفس کم میارن. بازیکنت بعد دو دقیقه بازی دست میچرخونه. همین میشه که همین آقای باتجربه تیمت سه بازی عامل باخت تیم میشه. قاسمی باتجربه هست ولی در امر … . (مجبورم جاخالی بذارم چون چاپ نمیشه) تو بهترین بدنساز هستی ولی یه خورده رو بازیکنا نظارت داشته باش ببین کجاها میرن چیکار میکنن.

محمد 22 ساله سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸

فکر کنم منظورش ۳۴ بود !!!!!!!!!!!!

نام ... سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵

پایگاه خبری فوتسال؟
شما از ناصر شریفی پول می گیرید و خبرهای باب میلی اونو میزنید…

قم مهد فوتسال ایران سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱

دقیقا … کامنتهای دارای حرف دل پاک میشه ، نکن آقای مدیر سایت ، پول به چه قیمتی؟؟ اگر دروغه بیا و مردونه جواب بده همین جا …
شما در قبال جوونا و فوتسال مدیونین

قم مهد فوتسال ایران سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳

دکتر خودت میشناسی همه رو و قمی ها هم شمارو میشناسن چ قدر آدم خوب و خاکی و مردمی و مشتی هستی
بچه ها وقتی از اردوی تیم ملی برمیگردند خیلی خیلی بهتر از قبل بازی میکنن و همچنین شایعاتی در مورد قلیون بازیکنا هست لطفا در برابر این اتفاقات ایستادگی کنید مثل همیشه موفق باشید دکتر جان ♥

نام ... سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵

دکتر باقری از شخصیتهای مورد احتران هوادارای قمی هست.. ما از کادر حمایت میکنیم..

omid davala سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۳

دکتر باقری یه دونه س گل مثلش نیست دمشم گرم…

مهران چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۴

با وجودیکه مدرک دکتری داره ، مدیر کل استان بوده و امسال هم پژوهشگر نمونه دانشگاه با عظمت تهران شد که بالاترین افتخار برای یک استاد دانشگاهه ، بازهم خیلی خاکی و راحته .چقدر بچه هارو دوس داره با وجودیکه با دعوت نکردنش اول فصل بهش بی احترامی کردند باز با این حال بی ریا اومد شاید بتونه به بچه های قم کمک کنه.دمش گرم.