کد خبر : 17694
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 - 9:38
-

عظیمایی:از اعتراض تماشاگران شوکه شدم!

عظیمایی:از اعتراض تماشاگران شوکه شدم!
بازیکن تیم شهروند ساری گفت: جایگاهی که تیم قرار دارد در شان تیم باسابقه شهروند نیست ولی در چند بازی تلاش خواهیم کرد تا جایگاه تیم تغییر کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مرتضی عظیمایی بیان داشت: تاکنون در هر بازی که برای شهروند به میدان رفتم هیچ کوتاهی نکردم و برای موفقیت تیم تمام تلاشم را به کار بردم.

وی از حضور ۱۰ ساله خود در تیم شهروند ساری خبر داد و افزود: در این مدت که به عنوان بازیکن در خدمت شهروند ساری بودم برای موفقیت باشگاه از هیچ تلاشی دریغ نکردم.

بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری با بیان اینکه جوان‌گرایی و بومی‌گرایی در دستور مدیریت باشگاه است،تصریح کرد: شهروند ساری که به عنوان تنها نماینده شمال کشور در لیگ برتر فوتسال کشور حضور دارد به عنوان جوان‌ترین باشگاه ایران است.

عظیمایی با اشاره به اینکه با همین ترکیب جوان می‌توانستیم به بهترین نتایج برسیم،گفت: در فصل جاری در برابر حریفان نمایش خوبی داشتیم اما در زدن گل و کسب امتیاز یکی از بدشانس‌ترین تیم‌های لیگ بودیم.

وی درباره اعتراض برخی از تماشاگران پس از بازی مقابل مس سونگون تبریز افزود: پس از اتمام بازی وقتی با اعتراض تماشاگران مواجه شدم خودم شوکه شدم.

بازیکن شهروند ساری با بیان اینکه در هفته‌های گذشته این هشدار را به سرپرست باشگاه داده بودم، گفت: از مسئولان، کادرفنی و حتی بازیکنان شهروند گله‌مندم چرا که در زمان فحاشی تماشاگران به من هیچ کس هیچ عکس‌العملی نشان نداد.

عظیمایی در ادامه گفت: به طور حتم این معدود تماشاگران، هوادار واقعی شهروند نیستند، مطمئن هستم این عده تماشاگر برای خراب کردن بازیکن و حاشیه به تیم از جایی خط می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه در بازی مقابل مس سونگون بیشتر بازیکنان در نیمه نخست بد بازی کردند، اظهار کرد: در مقابل مس سونگون تبریز در همان ابتدا بازی وقتی چشم باز کردیم پنج گل خوردیم و کار را برای ما در نیمه دوم سخت کرد.

مهاجم شهروند ساری با اشاره به اینکه در این ۱۰ سال سعی کردم با افتخار در خدمت تیم استان و شهرم باشم، یادآور شد: شهروند یکی از تیم‌های پرطرفدار فوتسال کشور است از تمامی هواداران به دلیل حضور در سالن تشکر می‌کنم که با وجود این تماشاگران تیم‌ها از حضور در ساری هراس دارند.

عظیمایی با اشاره به مشکلات مالی و همچنین طلب چند میلیونی از باشگاه در سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: فقط به تماشاگران معترض اعلام کنم که چطور من بی‌غیرت هستم که با توجه به مصدومیت و همچنین به عنوان بازیکن کمترین قرارداد را از باشگاه دریافت کرده، ولی برای موفقیت تیم با افتخار در خدمت شهروند هستم.

بازیکن تیم شهروند ساری در پایان گفت: جایگاهی که تیم قرار دارد در شان تیم باسابقه شهروند نیست ولی در چند بازی تلاش خواهیم کرد تا جایگاه تیم تغییر کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱

مرتضی جان این بدون برای ما خیلی عزیزی و هیچوقت زحماتتو فراموش نمیکنیم

نام ... سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰

اونی که خط داد رو همه میشناسن.. آدم بدبختیه.. اگه نبود الان وضعش این نبود.. چهارتا تماشاگر بی فرهنگ و سطح پایین رو جدی نگیر

مبین سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳

مرتضی جون دوست داریم (مرتضی اقای گل)

محمدرضا چهارشنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴

مرتضی یهویی شروع شد من که شاخ در اوزدم.اخرم نفهمیدم کی نخ داد