کد خبر : 18031
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1393 - 22:47
-

دبیری: تیم ملی کار بزرگی کرد/ حضور سفیر در کرواسی اعتبار فوتسال ما بود

دبیری: تیم ملی کار بزرگی کرد/ حضور سفیر در کرواسی اعتبار فوتسال ما بود
مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: اگر به نتیجه بازی دوستانه کرواسی و ژاپن بنگرید، متوجه می شوید که تیم ملی در کرواسی دست به کار بزرگی زده است.

افشین دبیری در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تیم ملی کرواسی پیش از این بازی دو بازی دوستانه با تیم ملی ژاپن در خاک این کشور انجام داده که در یک بازی تن به شکست داده و در دومین بازی برابر این تیم قدرتمند به تساوی رسیده است.

وی افزود: تیم ملی ایران بازی بسیار خوب و با برنامه‌ای را برابر کرواسی انجام داد و به نتایج خوبی رسید که باید به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی تبریک بگویم. بازیکنان تمام توان خود را گذاشتند و نتیجه ارزشمندی را نیز کسب کردند.

مالک باشگاه دبیری تبریز به حضور مسئولان سفارت ایران در دو بازی دوستانه انجام شده در کرواسی اشاره کرده و گفت: برخی کارکنان سفارت در بازی اول ایران حاضر شدند و در بازی دوم آقای طاهریان سفیر محترم ایران در کرواسی شخصا در سالن برگزاری مسابقه حاضر شدند که ارزشمند بود و باعث افتخار و اعتبار فوتسال ایران بود.

وی از میزبانی خوب کروات‌ها در طی مدت حضور تیم ملی ایران در خاک این کشور تمجید کرده و گفت: آقای میلان مارتولاش طی این مدت زحمات زیادی برای کاروان ایران کشید و میزبانی بسیار خوبی از طرف فدراسیون کرواسی انجام داد. امیدوارم ما نیز در ایران بتوانیم در بازی دوستانه‌ای محبت های آنها را پاسخ دهیم.

افشین دبیری در خصوص مصدومیت شفیعی نیز خاطرنشان کرد: مشکل وحید شفیعی در ناحیه کشاله ران بود که چندان جدی نیست و کادر فنی برای اینکه مصدومیت وی تشدید نشود صلاحدید که در بازی دوم به میدان نرود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.