کد خبر : 18055
تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1393 - 14:53
-

اصغری مقدم :صحبت از قهرمانی هر تیمی در لیگ فوتسال زود است

اصغری مقدم :صحبت از قهرمانی هر تیمی در لیگ فوتسال زود است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درباره وضعیت تیم فوتسال دبیری تبریز، چها روز مانده به بازی حساس مقابل تیم ماهان تندیس قم در چارچوب هفته‌ هفدهم لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: ان‌شاءالله از فردا اردوی دو روزه‌ای را در شمال کشور برگزار خواهیم کرد تا از لحاظ روحی – روانی بازیکنان تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درباره وضعیت تیم فوتسال دبیری تبریز، چها روز مانده به بازی حساس مقابل تیم ماهان تندیس قم در چارچوب هفته‌ هفدهم لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: ان‌شاءالله از فردا اردوی دو روزه‌ای را در شمال کشور برگزار خواهیم کرد تا از لحاظ روحی – روانی بازیکنان تیم با وضعیت مناسبی مقابل ماهان به میدان بروند. مسلما بازی بسیار حساسی در قم داریم، چرا که بازی در قم با آن تماشاگران پرشور و پرشمار برای هر تیمی سخت خواهد بود.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز افزود: سعی می‌کنیم بهترین بازی خود را مقابل ماهان انجام دهیم تا ان‌شاءالله با کسب سه امتیا‌ز مسابقه این شهر را ترک کنیم. با توجه به این که تنها شش امتیاز با تیم صدرنشین تاسیسات فاصله داریم، کسب این سه امتیا‌ز کمک بسیار زیادی برای ما خواهد بود.

وی درباره وضعیت مصدومان این تیم نیز گفت: در حال حاضر فقط وحید شفیعی مصدوم است که از وضعیت او چندان خبری نداریم، چرا که او به همراه تیم ملی به کرواسی رفته بود باید ببینیم وضعیت او به چه صورت خواهد بود.

اصغری مقدم با بیان این که در هفته‌های پیش‌رو بازی‌های بسیار سختی در مقابل تیم‌های صدرنشین وجود دارد، گفت: هنوز زود است درباره قهرمان لیگ به صورت قاطع حرف بزنیم. ما تلاش می‌کنیم روند رو به رشد خود را کماکان ادامه دهیم تا ان‌شاءالله با کسب نتایج خوب به صدر جدول برسیم. هر چند که کار بسیار سختی را پیش‌رو داریم.

مربی بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز درباره صدرنشینی تیم تاسیسات در لیگ برتر فوتسال نیز خاطر نشان کرد: آنها از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می برند و بازی خوبی نیز به نمایش می‌گذراند البته فکر می‌کنم جدول در هفته‌های آینده با تغییرات زیادی مواجه خواهد شد و مخصوصا تیم‌های بالای جدول بازی‌های سخت و حساسی را پیش‌رو خواهند داشت. بنابراین از الان نمی‌توان درباره قهرمان لیگ صحبت کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

fv جمعه , ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱

به راحتی بازی را خواهید برد. تماشاگرا به تنهایی نمیتونن کاری کنن. من که به شخصه به ورزشگاه نمیرم که باخت تیم ماهانو ببینم. مربی که اسم بازیکنا رو نمیدونه. دو تا محرومم که داریم. چهار پنج تا قلیونی. و یک سوگلی. این فوتسال دیدن نداره حداقل از ورزشگاه. اگه به خاطر عروجی و وفایی نبود یک ریال هم خرج ورزشگاه رفتن نمیکردم. بازیکنای قمی باید تو تبریز و اصفهان و مشهد و قرچک و ساوه و روسیه و عراق بازی کنن و ما اینجا غصه نداشتن بازیکن بخوریم. متاسفم برای مسولین فوتسال قم.

عباس شنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰

صحبت از مربیکرى هم براى آدمى مثل تو زوده !!با چه روشى مربى شدى؟؟بار کج به منزل نمیرسه آقا کوچو لو!!!