کد خبر : 18096
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1393 - 11:31
-

بهادری:فشار زیادی در تیم ملی فوتسال روی من بود/ بازی با کرواسی به من کمک کرد

بهادری:فشار زیادی در تیم ملی فوتسال روی من بود/ بازی با کرواسی به من کمک کرد
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه فشار زیادی را در چند ماه گذشته تحمل کرده بود، گفت: با این حال بازی با کرواسی و گلزنی در این مسابقه تدارکاتی به من کمک زیادی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری درباره دو پیروزی تیم ملی فوتسال ایران برابر کرواسی در دیدارهایی تدارکاتی، با بیان مطالب فوق اظهار کرد: کرواسی تیم فیزیکی و تاکتیکی بود ولی خدا را شکر موفق شدیم این تیم را در دو بازی شکست بدهیم. کرواسی در جام ملت‌های اروپا و در میان تیم‌های صاحبنام به عنوان چهارم رسیده بود و برای همین حریف ساده‌ای برایمان نبود.

وی افزود: با این حال ما با حفظ و کنترل توپ روی ضد حملات برنامه داشتیم و در نهایت هم پیروز شدیم. بازیکنان هم هر چیزی را که کادر فنی خواسته بود در زمین پیاده کردند.

بازیکن تیم ملی درباره گلزنی‌اش در دیدار نخست هم گفت: بعد از بازی با ویتنام در مسابقات آسیایی، به خاطر مصدومیتی که برایم پیش آمد یک مقدار از نظر بدنی افت کردم و دیگر گل نزده بودم. در این مدت فشار زیادی روی من بود. حتی خسوس کاندلاس (سرمربی تیم ملی) هم به من این نکته را گفته بود ولی خدا را شکر بازی با کرواسی به من کمک کرد تا دوباره به روزهای خوبم برگردم. امیدوارم روند رو به رشدم ادامه داشته باشد.

بهادری که این فصل هم در تیم فرش آرای مشهد بازی می‌کند، درباره دیدار این هفته تیمش برابر شرکت حفاری تاکید کرد: حفاری این فصل و تا اینجای کار در لیگ برتر شکست نخورده است. آنها تیم خوبی هستند ولی ما می‌خواهیم علاوه بر جبران شکست بازی گذشته برابر شهرداری ساوه، اولین باخت را به تیم حفاری تحمیل کنیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هواداران فرش آرا( قدرت RPG) شنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

شما گل بزنی یا نزنی ما دوست داریم ۱۷♥♥♥

... شنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴

قدرت منتظر گل زنی واسه تیمت هم هستیم
موفق باشی آقای اخلاق فوتسال مشهد

عشق فوتسال یکشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۶:۲۷

فقط یه دونه ای داش قدرت به امید برد حفاری وگلزنیهای تو با اون شوتهای آرپی جی وار