کد خبر : 18100
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1393 - 12:15
-

خوراکچی:می‌دانیم چه زمان‌هایی بازی از دست کادر فنی مس خارج می‌شود/شاپا نیاز به هماهنگی دارد

خوراکچی:می‌دانیم چه زمان‌هایی بازی از دست کادر فنی مس خارج می‌شود/شاپا نیاز به هماهنگی دارد
سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه درباره دیدار تدارکاتی تیم شهرداری ساوه با تیم سن ایچ ساوه که روز گذشته برگزار شد، اظهار کرد: در این دیدار موفق شدیم با نتیجه 4 بر 3 پیروز شویم ولی در این بازی فقط به فکر اهداف مسابقه با مس سونگون بودیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،درباره دیدار تدارکاتی تیم شهرداری ساوه با تیم سن ایچ ساوه که روز گذشته برگزار شد، اظهار کرد: در این دیدار موفق شدیم با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شویم ولی در این بازی فقط به فکر اهداف مسابقه با مس سونگون بودیم. ما آزمون و خطای خود را در این بازی تدارکاتی انجام دادیم و نتیجه اصلا برایمان مهم نبود.

وی افزود: ما اشتباهاتی در این مسابقه تدارکاتی داشتیم که از امروز تا روز سه شنبه و قبل از بازی با مس سونگون در لیگ برتر فرصت داریم این اشتباهات را برطرف کنیم.

سرمربی تیم شهرداری ساوه در خصوص حضور “ونانسیو لوپز” ملقب به شاپا تاکید کرد: شاپا روز گذشته برای ما حدود ۱۵ دقیقه بازی کرد. او از نظر بدنی شرایط خوبی دارد و فاصله زیادی بین او و بازیکنان دیگر نیست. تنها مسئله این است که شاپا نیاز به هماهنگی با سایر بازیکنان دارد. او امروز صبح به دنبال انجام تست پزشکی است و امیدواریم تا بازی این هفته، کارت ITC او صادر شود.

خوراکچی در خصوص اینکه با حضور شاپا دیگر بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن در تیم شهرداری ساوه ندارد، گفت: توقعات باید به اندازه شرایط فعلی باشد. ما باید به اندازه یک تیم ته جدولی از شهرداری ساوه توقع داشته باشیم نه اینکه همه مسابقات را ببریم. با این تفاسیر و با همکاری و دلسوزی مسئولان باشگاه، شرایط ماندن شهرداری در لیگ برتر را فراهم می‌کنیم!

وی درباره دیدار با تیم مس سونگون هم خاطرنشان کرد: ما به تفکرات بازیکنان و کادر فنی تیم مس اشراف داریم. همچنین می‌دانیم چه زمان‌هایی بازی از دست کادر فنی این تیم خارج می‌شود و چه دقایقی آنها تمرکزشان را از دست می‌دهند. بدون شک اگر بازیکنان ما در این دیدا تمرکز داشته باشند، می‎‌توانیم نتیجه بگیریم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵

اگه باختی خودت استعفا بده برو

تام ایران خودرو شنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹

واگربردن لطف کن ومردباش ودیگه مغرضانه علیه ایشون مطلب ننویس.باشه

نام ... دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱:۴۷

بعد از باخت همینجا میبینمت تو بیا مرد باش هرکی باخت موبایلش رو بزاره حرف بزنیم

حمید شنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱

اخه ازفوتسال چیزی سرت میشه نظر میدی

شاپای اوسطوره شنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳

شما شک نکنید مس جوری میبازه که خوشبین ترین هوادارشم فکرشو نمیکرده .مس از الان باید به فکر ترمیم تیمش بعداز شکست مقابل شهرداری خوراکچی باشه!!!!!
خوراکچی برای هر بازی تاکتیک خاصی رو اتخاذ میکنه باتوجه به شرایط حریف بازیکنا کادر حریف
نه مثل بقیه مربی ها که یک افکار همیشگی برای همه بازی ها
پیشنهاد میکنم تبریزی ها به سالن نرند چون تحمل شکست رو نخواهند داشت

ناشناس شنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱

سلطان خوراکچی کار رو بلده خودش تیمو میکشه بالا کی فکرشو میکرد با میثاق اون نتایجو بگیره در حالی که رضا لک با همون تیم نتونسته نتیجه بگیره لطفاصبر داشته باشید و ببینید که چیکار میکنه

نام یکشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴

محمود خوراکچی اگر جرات داشت امسال با میثاق کار میکرد و نتیجه میگرفت ولی اینقدر به بازیکنان تیم دروغ گفته بود جرات نداشت اونجا بمونه و کار کنه چون دیگه هیچ کس قبولش نداشت فهمیدی؟؟؟

احمد یکشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

اگر این بازیکنا رو به رضا عقابى میدادید الان تیم مدعى قهرمانى بود خوراکچى داره عوام فریبى میکنه و پول مردم ساوه رو هدر میده آخرش هم فرار میکنه و میره!!

هوادار فوتسال دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲:۳۱

سلام
من یه سوال از شما دارم این اقای عقابی کجای فوتسال این مملکت بوده؟؟؟؟
اما اقای خوراکچی دارای عقبه ی بسیار بالایی در سطوح ملی وباشگاهی دارن واصلا قابل مقایسه نیستند اقای خوراکچی براتون ارزوی موفقیت دارم