کد خبر : 18092
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1393 - 10:20
-

شاپا:لیگ ایران را به قدر کافی می‌شناسم/ فاصله‌ گرفتن از قعر جدول اینجا خیلی دشوار است

شاپا:لیگ ایران را به قدر کافی می‌شناسم/ فاصله‌ گرفتن از قعر جدول اینجا خیلی دشوار است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ونانسیو لوپز معروف به شاپا در مورد دلائل بازگشتش به لیگ برتر ایران و قبول پیشنهاد باشگاه شهرداری ساوه اظهار داشت: اول از همه به خاطر پیشنهاد خوب ساوه‌ای‌ها به ایران برگشتم و این چالش را پذیرفتم که به این تیم بیایم تا برای خروج از این شرایط سخت به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ونانسیو لوپز معروف به شاپا در مورد دلائل بازگشتش به لیگ برتر ایران و قبول پیشنهاد باشگاه شهرداری ساوه اظهار داشت: اول از همه به خاطر پیشنهاد خوب ساوه‌ای‌ها به ایران برگشتم و این چالش را پذیرفتم که به این تیم بیایم تا برای خروج از این شرایط سخت به آنها کمک کنم. بعد اینکه آنها رفتار بسیار خوبی با من در طول مذاکره داشتند.

وی در مورد شرایط تیم سابقش چونبوری تایلند و اینکه آیا از وضعیت این تیم راضی بوده و درنهایت به لیگ ایران پیوسته، تاکید کرد: واضح است که جوابم بله است. چونبوری تیمی بزرگ با ساختاری بسیار خوب است که با آنها تا نوامبر ۲۰۱۵ قرارداد داشتم اما متاسفانه به خاطر مشکلاتی که در کارخانه آنها (به عنوان حامی مالی) ایجاد شد، متاسفانه دیگر نتوانستیم با هم همکاری کنیم.

شاپا در مقایسه لیگ ایران و تایلند که قبلا حضور در هر دوی آنها را تجربه کرده است، خاطرنشان کرد: لیگ تایلند به تدریج در حال رشد است اما تعداد تیم‌هایی که در آن رقابت می‌کنند خیلی زیاد نیست. بازیکنان لیگ تایلند مهارت‌های لازم را دارند اما لیگ ایران در مجموع قوی‌تر است و بازیکنان ایرانی قدرت بدنی بسیار بیشتری دارند و از لحاظ تاکتیکی بهترند. بقیه شرایط هم که در همه کشورها شبیه به هم است.

بازیکن اسبق تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد اینکه آیا از موقعیت کنونی شهرداری ساوه در جدول رده‌بندی لیگ ایران با خبر است، تصریح کرد: از موقعیت ساوه اطلاعات کافی دارم و آماده کمک کردن به این تیم هستم. کاملا از شرایط آگاهم و می‌دانم آنها موقعیت خوبی ندارند. باید یکی یکی بازی‌ها را ببریم تا در سوپر لیگ بمانیم. با همین دیدگاه به ساوه آمده‌ام و می‌دانم چه چیزی پیش رویم قرار دارد. شرایط پیچیده‌ای هست. این را به این علت می‌گویم که لیگ ایران را قدر کافی می‌شناسم و می‌دانم وقتی تیمی تا این حد پایین جدول قرار دارد خروج از این وضعیت چقدر دشوار است. به هر شکل من برای کمک کردن به این تیم آمده‌ام.

این بازیکن برزیلی که بامداد پنجشنبه برای عقد قرارداد با شهرداری ساوه به ایران آمده، گفت: از لحاظ جسمانی در شرایط ایده‌آل نیستم اما آرام آرام شرایطم بهتر خواهد شد و قطعا با کمک بقیه بچه‌ها، تیم از این شرایط خارج خواهد شد. اگر ما با هم متحد شویم و هر نفر نقش خودش را به بهترین وجه ممکن در مسابقات انجام دهد،‌ این مشکل را پشت سر خواهیم گذاشت.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.