کد خبر : 18131
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1393 - 13:23
-

شمسایی: صدر جدول باز هم دستخوش تغییر می‌شود/ از این به بعد بازی با قعرجدولی‌ها سخت‌تر است

شمسایی: صدر جدول باز هم دستخوش تغییر می‌شود/ از این به بعد بازی با قعرجدولی‌ها سخت‌تر است
مدیرفنی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران گفت: در نیم فصل اول هم می‌گفتم که جدول خیلی دستخوش تغییر و تحول خواهد شد، حالا هم تفکرم همین است و مجبوریم با همین شرایط ادامه دهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی در مورد برنامه‌های تمرینی تیمش در یک هفته تعطیلی لیگ برتر اظهار داشت: چند روز تمرین را تعطیل کردیم و دوباره از روز سه‌شنبه هفته گذشته استارت زدیم. از امروز (شنبه) هم که سه ملی‌پوش‌مان (سنگ‌سفیدی، احمدی و ابراهیمی) به جمع‌مان اضافه خواهند شد. شرایط خوب است و کاملا بر حساسیت کار واقفیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم بازی سختی با پایاسازه داریم. اصلا از این به بعد بازی کردن با تیم‌های پایین جدول خیلی سخت‌تر می‌شود. چون وقتی با تیم‌های بالانشین بازی داری، تمرکز کافی هم داری اما برای تیمی که جوان زیاد دارد، ممکن است خیلی مسابقه با تیم قعر جدولی را جدی نگیرد و این دردسرساز شود، در اینطور بازی‌ها ممکن است تمرکز کافی نداشته باشی. در این مورد همراه با وحید (شمسایی) با بازیکنان صحبت کرده‌ایم و برای یک دیدار سخت آماده‌ایم.

شمسایی که چند هفته‌ای است از ماهان تندیس قم جدا شده و به تاسیسات دریایی پیوسته، خاطرنشان کرد:‌ من در نیم فصل اول هم می‌گفتم که جدول خیلی دستخوش تغییر و تحول خواهد شد، حالا هم تفکرم همین است و ما مجبوریم با همین شرایط ادامه دهیم. هر بازی برای ما حکم فینال دارد، وحید هم کاملا در این مورد باتجربه است. تیم این روزها شرایط خوبی دارد، کاملا بالانس است و همه تیم، این وضعیت را درک کرده‌اند و دنبال این هستند که تیم بالای جدول بماند.

این مربی فوتسال در مورد بحث‌هایی که در روزهای گذشته در مورد خانواده شمسایی مطرح شد، گفت: بحث‌هایی به میان آمد که اصلا خوب و حرفه‌ای نبود. مجبور شدم به آنها جواب دهم. من و وحید اصلا دوست نداریم به این چیزها توجه کنیم چون تمرکزمان روی بازی‌هاست. رفاقت من و شریفی (مدیرعامل ماهان تندیس)، فوتبالی نیست و مربوط به گذشته است. شاید امروز به لحاظ فوتبالی با هم کاری نداشته باشیم اما رفاقت همچنان پابرجاست. ما به دنبال این هستیم که بدون حاشیه و سر و صدا به کارمان ادامه دهیم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار شنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳

هفته اخر تو قرچک داغ قهرمانی رو به دلتون میزاریم.