کد خبر : 18248
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 دی 1393 - 15:47
-

دبیری:بازیکنی را که می‌خواستیم اسپانیایی‌ها زودتر جذب کرده بودند

دبیری:بازیکنی را که می‌خواستیم اسپانیایی‌ها زودتر جذب کرده بودند
مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: بازیکن کرواتی که نظرمان را جلب کرده بود به یک تیم اسپانیایی رفته و نتوانستیم بازیکن خارجی به خدمت بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری در مورد سفرش به کرواسی اظهار داشت: حضور در کرواسی، یک بازی تدارکاتی خوب برای تیم ملی بود. تیم ملی در هر دو بازی خوب ظاهر شد و به اذعان خود مسئولان تیم کرواسی، دیدار با ایران، آموزش خوبی برای آنها بود. اوایل بازی، شاید دو تیم بازی نزدیک به هم داشتند اما درنهایت با غیرت بازیکنان‌مان در هر دو مسابقه با قاطعیت کامل آنها را شکست دادیم. از صمیمی درون دروازه گرفته تا همه بازیکنان، در این دو دیدار همه به میدان رفتند و خوب بودند. میزبانی و پذیرایی کرواسی هم عالی بود.

وی در مورد صحبتی که کروات‌ها برای سفر به ایران داشته، تصریح کرد: با توجه به صحبتی که پیش از رفتن به کرواسی با افتخاری داشتم، قرار شد پیشنهاد او برای انجام دیدار دوستانه در ایران را با آنها مطرح کنم که قرار شد آنها بعد از اردیبهشت ماه به کشورمان سفر کنند و مکاتبات در این زمینه از طرف فدراسیون فوتبال ادامه پیدا کند.

دبیری که پیش از این عنوان شده بود در این سفر قصد جذب یک بازیکن خارجی را برای تیمش در لیگ برتر دارد، خاطرنشان کرد: متاسفانه بازیکنی که قبلا بازی‌اش را دیده بودیم و می‌خواستیم او را به تیم‌مان اضافه کنیم، چندی پیش به لیگ اسپانیا رفته و قرارداد بسته است.

مدیرعامل باشگاه دبیری در خصوص دیدار این هفته تیمش برابر ماهان تندیس قم گفت: بازی خیلی مهم و حساسی است. باید در این مسابقه نتیجه بگیریم تا به کورس قهرمانی بازگردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۷:۵۱

اقای دبیری همه که میبرن ، شما هم ببر