کد خبر : 18185
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 دی 1393 - 10:59
-

محمدی:به خودباوری و اعتماد به نفس دست یافته ایم

محمدی:به خودباوری و اعتماد به نفس دست یافته ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه شهرداری ساوه با اشاره به کمبود بازیکن در این تیم افزود: یک بازیکن برزیلی با سابقه درخشان به نام «شاپا» به بازیکنان این تیم فوتسال این باشگاه افزوده شد. نادر محمدی با اعلام این خبر افزود: “شاپا” ۳۱ ساله است و لقب بهترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه شهرداری ساوه با اشاره به کمبود بازیکن در این تیم افزود: یک بازیکن برزیلی با سابقه درخشان به نام «شاپا» به بازیکنان این تیم فوتسال این باشگاه افزوده شد.

نادر محمدی با اعلام این خبر افزود: “شاپا” ۳۱ ساله است و لقب بهترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا را در اختیار دارد.

وی از عقد قرارداد شهرداری ساوه با این بازیکن خارجی تا پایان سال و به مدت حدود دو ماه خبر داد و اظهار کرد: مبلغ قرارداد اولیه با این بازیکن ۴۰۰ میلیون ریال است و بنا بر تصمیم هیات مدیره باشگاه در صورت کسب نتایج موفق مبلغی نیز به عنوان پاداش به وی تعلق می‌گیرد.

به گفته وی با انجام آزمایشات پزشکی این بازیکن و با هماهنگی‌های بین باشگاه و فدراسیون “شاپا” هفته جاری در دیدار این تیم مقابل مس سونگون به میدان خواهد رفت.

محمدی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه شنیده شده در ازای هر بازی مبلغی حدود ۲۲ میلیون تومان قرار است به شاپا پرداخت شود، گفت: اعلام این رقم شایعه است و بنده تکذیب می کنم. مبلغ قرارداد همانی است که گفته شد.

وی با اشاره به بهبود شرایط تیم فوتسال شهرداری ساوه افزود: تقویت اعتماد به نفس و خودباوری را در دو بازی اخیر این تیم مقابل حریفان شاهد بودیم و کسب چهار امتیاز از دو بازی و نیز اضافه کردن بازیکن خارجی قطعا منجر به ارائه بازی بهتر و نتایج مطلوبتر خواهد شد.

وی اظهار کرد: هم اکنون شهرداری ساوه در رده ۱۴ جدول قرار دارد و با ایجاد این تغییرات به دنبال صعود به رده بالاتر هستیم.

به گفته محمدی در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال شهرداری ساوه در روز سه شنبه ۲۳ دی ماه جاری به دیدار تیم مس سونگون در تبریز خواهد رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام..... یکشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۴

اقای محمدی بدترین نتیجه تاریخ شهرداری رقم زدی … پارسال با نصف این بازیکنا تیم همچین حال و روزی نداشت… تازه امثال مروتی ۳۰ دقیقه بازی میکردن اینجوری نبود.