کد خبر : 18237
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 دی 1393 - 15:19
-

نعمتی: تیم نیم‌فصل اول باشیم، باز هم میثاق را می‌بریم

نعمتی: تیم نیم‌فصل اول باشیم، باز هم میثاق را می‌بریم
سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد گفت: در صورتی که همان تیم نیم فصل اول باشیم و دوباره نیز همان زحمت را در زمین بکشیم، میثاق را در بازی برگشت هم شکست خواهیم داد.

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: میثاق حریف این هفته ما تیم باتجربه ای است که امسال نتوانسته متناسب با سابقه حضورش در لیگ برتر و تجربه ای که اندوخته نتیجه بگیرد. ما با تلاش بازیکنان این تیم را در دور رفت شکست داده‌ایم و اگر همان تلاش و همت را داشته باشیم شکست آنها دور از دسترس نیست.

وی افزود: پیروزی دلچسب برابر منصوری قرچک روحیه تیم ما را دو چندان کرده چراکه در شرایطی به این پیروزی رسیدیم که تیم حریف تمام انرژی اش را برای تساوی انجام داد اما اجازه هنرنمایی به آنها ندادیم. با تمام احترام به میثاق ما تنها برای پیروزی به تهران خواهیم رفت.

سرمربی فردوسی مشهد از نبود مصدوم و محروم در ترکیب تیمش خبر داده و متذکر شد: در تعطیلی لیگ تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم که فوق‌العاده پر فشار بود. تمام تمرکز ما بر روی نقطه ضعف‌های میثاق بود و به لطف خدا و دعای فوتسال دوستان مشهدی یک پیروزی شیرین دیگر را تقدیم هوادارانمان خواهیم کرد.

وی در خاتمه به زمین مسابقه میثاق اشاره کرده و خاطرنشان کرد: با فیلم هایی که از این سالن دیده‌ام، فاصله کم تماشاگر تا زمین بازی گاها جریان بازی را تحت تاثیر خود قرار داده که امیدوارم تمهیدات لازم از سوی باشگاه محترم میثاق و مسئولان فدراسیون اندیشیده شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.