کد خبر : 18299
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دی 1393 - 12:19
-

تقوی:کمیته فوتسال از یک تیم برای قهرمانی و یک تیم برای بقا در لیگ حمایت می کند

تقوی:کمیته فوتسال از یک تیم برای قهرمانی و یک تیم برای بقا در لیگ حمایت می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اکبر تقوی در مورد عدم صدور برگه تسویه حساب مالی برای علی رهنما از سوی باشگاه منصوری اظهار داشت: به دنبال این هستم که مشکل او حل شود اما رهنما همچنان به ما می‌گوید که می‌خواهد با دریافت پنج میلیون تومان به تیم جدیدش برود. احساس می‌کنم باید در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اکبر تقوی در مورد عدم صدور برگه تسویه حساب مالی برای علی رهنما از سوی باشگاه منصوری اظهار داشت: به دنبال این هستم که مشکل او حل شود اما رهنما همچنان به ما می‌گوید که می‌خواهد با دریافت پنج میلیون تومان به تیم جدیدش برود. احساس می‌کنم باید در این زمینه او و مجموعه‌ای که می‌خواهند با رهنما قرارداد ببندند، صداقت بیشتری داشته باشند.

وی در مورد دیدار فردای تیمش با شهروند ساری تصریح کرد: بازی سختی با این تیم داریم. شهروند تیمی قدیمی است. امیدوارم حالا که مسئولان‌مان از ما حمایت نمی‌کنند، حداقل تماشاگران‌مان از تیم حمایت کنند. سه امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم است، هم اینکه می‌خواهیم به کورس بازگردیم و در عین حال هم خطر سقوط را هم پشت خود احساس می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتسال منصوری با انتقاد از کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که کمیته فوتسال به دو تیم بیش از اندازه توجه ۲ می‌کند. یکی از تیم‌های پایین جدولی و یک تیم بالای جدولی، درحالیکه همه دوست دارند که اجازه داده شود نتایج در داخل زمین رقم بخورد. هر ۱۴ تیم سرمایه‌های فوتسال هستند و این اصلا خوب نیست که تلاش شود تیم فلان شهر سقوط نکند و در مقابل این دلسوزی در مورد بقیه تیم‌ها نباشد. اگر منصوری در مقطعی دچار مشکل شود، ما توقع نداریم که کل ایران بسیج شوند و به این تیم کمک کنند تا مشکلاتش حل شود و سقوط نکند.

تقوی یادآور شد: وقتی یک سری چیزها را می‌بینیم و می‌شنویم، احساس خوبی به ما دست نمی‌دهد. اینکه به پرواز تیم ملی فوتبال در استرالیا اجازه نشستن نمی‌دهند، جزو قوانین آن کشور است و نمی‌توان آن را کارشکنی دانست. از این قوانین در کشور خودمان هم داریم، مثلا اگر پروازی خارجی اجازه فرود در فرودگاه مهرآباد را پیدا نکند، کارشکنی نیست بلکه قانون ماست. سربسته صحبت می‌کنم و نمی‌خواهم از برخی موارد نام ببرم، آنهایی که باید بفهمند با همین کدها هم متوجه منظور من می‌شوند. امروز احساس می‌شود که از دو تیم به واسطه قهرمان شدن و سقوط نکردن حمایت می‌شود، درحالیکه مجموعه فدراسیون و کمیته فوتسال این اجازه را ندارند که چنین حمایتی را از تیم‌ها داشته باشد. من آدم کم اطلاعی نیستم. اینگونه برخوردها باعث دلگیری بقیه تیم‌ها می‌شود.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

آقای تقوی چرا فیلم بازی میکنی ؟؟؟
شفاف سازی کن لطفا

علی دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

حرف جدیدی نیست اینو همه می دونن

بابک دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

فقد بلدی دروغ بگی خجالت بکش برو تیمتو درست کن به علی رهنما چیکار داری

فرجى دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

ای کاش قرچکى ها قدر اکبر تقوى رو بدونن.سید اکبر تقوى سلطان فوتسال ایران

نام ... دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

اقای تقوی صحبتهات لایک داشت
دقیقا همینطور هست که شما میفرمایید

نام ... دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰

این حرف ها یه ترفندیه که مشکلات تیمش رو ساکت بذارن!

بازیکن قدیم منصوری دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

ادم یه روزی از این فوسال میره اکبر جان سعی کن حق و نا حق نکنی همیشه اینجوری نمیتونی کربه برقصونی یه سیب رو بندازی بالا تا بید پایین ۱۰۰ تا چرخ میخوره کاری کردی هر جا میشینیم پشتت حرفه . تو این فوتسال ۴ نفر رو برا خودت نگه دار ساده وصادق کار کن

قاجار دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸

انسان بزرگ باش تقوی از چشم افتادی تیمو نجات بده حالا میخوای به بازیکنات پول بدی یا ندی به ما ربطی نداره ما منصوری رو میخوایم امسال همه کار تو این تیم کردی کسی صداش در نیومد عشق مدیر عاملی بودی که یه سال هم مدیر عامل شدی تیم رو خراب کردی یوسف طاهری هم اومد رفتی شهرداری خرابش کردی اونم رفت دیگه چه بلای میخوای سر منصوری بیاری چه خوابی دیدی خدا میدونه

تقوی شناس دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹

چند سال پوله رهنمارو ندادی،رباطشم که واسه تیمت پاره کرد پوله عملشم ندادی،حالا که قراردادم نداره باز دنبال اینی یه چیزی ازش بکنی، یادته ۱۰۰ میلیون از گیتی پسند گرفتی که قمو تو قرچک ببری هفته ی آخر.که گیتی قهرمان شد..آقای پاکه فوتسال

بی نام دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰

به تقوی چه
کاپیتانشون حمید نصیری عشق بازوبند داره میاد مجانی بازی میکنه این اقا یه بار اگر نیاد کار کنه درست میشه

با وجدان دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

از بین بازیکنایی مثل وطن خواه کیایی رضاییان نصیری فقد رهنما ومجتبی نصیری بودن که جرات جدایی از این تیم رو داشتن بقیه هیچ جا نمیخوانشون رهنما و نصیری بهترین کار رو کردن