کد خبر : 18319
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دی 1393 - 14:32
-

حاجتی:به یکسری آدم معلوم الحال پول داده‌اند تا مشکل ایجاد کنند!/بروم در کمیته انضباطی چه بگویم؟!

حاجتی:به یکسری آدم معلوم الحال پول داده‌اند تا مشکل ایجاد کنند!/بروم در کمیته انضباطی چه بگویم؟!
مدیرعامل باشگاه حفاری با انتقاد از رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت تیم فوتسال این باشگاه به بازی بدون تماشاگر، گفت: متاسفانه در بازی با گیتی‌پسند برای ما سناریو ساختند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا مرادحاجتی در خصوص رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت تیم فوتسال حفاری از داشتن تماشاگر در بازی‌های خانگی تا اطلاع ثانوی، اظهار کرد: سئوال من این است که آیا مشکلات ورزش ما با محروم کردن تماشاگران حل می‌شود؟ اگر مسئولان انضباطی و فدراسیون فوتبال می‌خواهند مُسکن بزنند، که هیچ وگرنه اگر دنبال حل مشکلات ورزش به صورت ریشه‌ای هستند، این راهش نیست.

وی افزود: اگر تماشاگران را از تماشای فوتسال محروم کنیم، بازیکنان باید برای که بازی کنند؟ این همه هزینه برای چیست؟ آیا کمیته انضباطی تحقیق کرده که این مشکلات از کجا می‌آید؟ آیا بهتر نیست به جای محروم کردن، به فکر یک راه حال اساسی باشیم؟

مدیرعامل باشگاه حفاری در ادامه خاطرنشان کرد: این حکم عادلانه نیست. من خدا را شاهد می‌گیرم که اتفاقاتی که در بازی گیتی پسند با شرکت حفاری رخ داد، سناریویی علیه ما بود. چرا دفعات قبل و در مسابقات قبل تماشاگران ما این مشکل را نداشتند؟

مرادحاجتی با بیان اینکه می‌خواهند تیم‌هایی که کار فرهنگی می‌کنند را خراب کنند، گفت: باید آن تعداد انگشت شمار تماشاگری که در بازی فحاشی کرده است را پیدا کرد نه اینکه تمام تماشاگران را محروم کنیم. من مطمئنم که به یکسری آدم معلوم الحال پول داده‌اند و از آنها خواسته‌اند که در فلان شرایط و فلان دقیقه مشکل ایجاد کنند. مطمئنا یکی برای این اتفاقات هزینه کرده‌ است.

وی ادامه داد: نکته جالب اینکه چنین اتفاقاتی در جاهای دیگر معمول است ولی ما چون کار فرهنگی انجام می‌دهیم، غیر معمول می‌شود. در بازی با گیتی پسند خیلی اتفاق خاصی هم رخ نداد. در هر صورت به نظرم این اتفاقات بی ارتباط با نتایج خوب ما نیست چون ملی حفاری روی حاشیه‌ها سرمایه گذاری نمی‌کند و تمام تمرکزش در زمین است.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری در پایان درباره اینکه روز ششم بهمن باید به کمیته انضباطی رجوع کند، اظهار کرد: بروم در کمیته انضباطی چه بگویم؟! این کمیته حرف مرا که قبول ندارد؛ آنها حرف ناظر خودشان را قبول دارند. به هر حال ما به این رای اعتراض می‌کنیم و معتقدیم تماشاگران ما استحقاق این را دارند که تمام مسابقات را تماشا کنند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲

کمیته انضباطی اگر درمقابل این حرکات غیر ورزشی ساکت بنشیند که دیگر نمیشود این تماشاگر نماها راکنترل کرد.

اهوازی دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷

آقای حاجتی این حاشیه را سر مربی خودمون با مصاحبه های قبل بازی شروع کرد و وارد یه بازی شد که به ضرر تیممون شد

نام ... دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰

مشخص بود چون از چند روز قبل از بازی مسئولین باشگاه گیتی مرتب با مصاحبه و ناامن جلوه دادن اهواز شرایط را در اذهان آماده کردند و در جریان بازی هم توسط حرکات بازیکنان با تجربه خود و احتمال فراوان تعداد خاصی از تماشاگران به ایجاد تغییرات مد نظر خود پرداختند و شرایط را آنگونه که خواستند مدیریت کردند و به خواسته خود هم که گرفتن امتیاز بود رسیدند و از دعوا و فحاشی و ۰۰۰ بهترین بهره برداری کردند و جای حق و ناحق را عوض کردند و محرومیت هم مال حفاری شد!!!
تکرار این سناریو در بازیهای مختلف این تیم با کمی تغییر در شهرهای مختلف مثل ساری و قم و مشهد هم تکرار شد و با انجام کارهایی داخل و یا خارج زمین یا عوامل مختلف داوری زمینه تنش را ایجاد میکنند و در ادامه این تنش خود به خود در سالن ملتهب شده و بهره لازم را از آن میبرند!!!
البته در خود اصفهان که هر موقع لازم باشد با شدت کم یا زیاد انجام میگردد مثل بازی با فرش آرا و تاسیسات که کلکسیونی از فحاشی به حسین عظیمی و مصطفی نظری رخ داد و البته همین آقای جابری هم حضور داشتند و البته هیچ محرومیتی منظور نشد!!!!
در سال قهرمانی گیتی هم که همه میدانند چه اتفاقاتی افتاد و چه برخوردی شد!!!

نام ... دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷

آقای حاجتی
بالاخره اوضاع اقتصادی بسیاری افراد خوب نیست و عده ای هم برای دریافت پول هر کاری میکنند! آیا این عده همانهایی نیستند که سال قبل هم به دستور یک نفر از خود اصفهان علیه مربی وقت گیتی شعار میدادند?!!

اهوازی دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶

اول تو که خودت اهوازی معرفی کردی نام خودتو عوض کن کامنتای اهوازی از من صادر میشه ،۲، همه اینها کار حیدر فرهادی و دوستانش که با لیدرهای گیتی پسند و شخص اقای طاهری برای اجرای این جریانات هماهنگ کرده بودن ، البته خدا جای حق نشسته و فرهادی وتیمش ۲ باخت پشت سر هم اوردن تا دیگه از این کارا نکنه

سهیل دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴

مگه دفعه اول که تماشاگران حفاری از این کار ها میکنن؟؟؟؟
تکرار هر بازی این روند بی اخلاقی ها