کد خبر : 18283
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دی 1393 - 11:01
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی:جمله سرمربی مس انگیزه شاگردانم را صد برابر کرد

خوراکچی:جمله سرمربی مس انگیزه شاگردانم را صد برابر کرد
سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: در مصاحبه اخیر سرمربی مس عنوان شد می‌خواهند تفاضل گل خود را در دیدار با ما بهتر کنند و همین جمله به بازیکنانم انگیزه زیادی داده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،محمود خوراکچی در مورد دیدار فردای تیمش با مس سونگون اظهار داشت: من قبلا مصاحبه کردم و گفتم که می‌دانم تیم مس چه زمانی تمرکزش را از دست می‌دهد و از همان تایم برای گلزنی استفاده خواهیم کرد، در مقابل، سرمربی این تیم هم در مصاحبه‌ای اعلام کرده که با هدف تفاضل گل بهتر به مصاف ما می‌روند.

وی ادامه داد: من همیشه ۲۴ ساعت قبل از مسابقه، برنامه‌مان را همراه با جمله‌ای به بچه‌ها می‌دهم، حالا هم مصاحبه اخیر سرمربی تیم مس سونگون را در بالای برگه نوشته‌ام که آنها می‌خواهند تفاضل گل خود را در دیدار با ما بهتر کنند و همین جمله به بازیکنانم انگیزه زیادی داده است. در واقع انگیزه تیم شهرداری برای این مسابقه صد برابر شده است.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه خاطرنشان کرد: احترام زیادی برای بازیکنان تیم تبریزی قائل هستم. تعدادی از آنها قبلا شاگردان خودم بوده‌اند. همین مرتضی عزتی را خودم در فوتسال تبریز استعدادیابی کردم و او را به تیم گسترش فولاد بردم. او آن زمان دبیرستانی بود، در واقع حالا تیمم رودرروی شاگردان خودم قرار می‌گیرد. ما می‌دانیم بازی سختی مقابل مس داریم چون آنها بازیکنان خیلی خوبی هستند و لیاقت قرار گرفتن در جایگاه بهتر را هم داشتند که خوب از آنها استفاده نشده است.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

ایشاله مس هم میبریم تااقای خوراکجی هست شهرداری نمیفته

ساوه دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵

خوراکچی با یک کادر قوی در ساوه هست که هم با تجربه هستن هم علمی

نام ... دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸

آقای خوراکچی زیاد جدی نگیر صحبتهای تقی پور را.بازی رفت هنوز یادش نرفته

كيوان سه شنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰:۵۵

میشه جناب خوراکچی بفرمااییدزمانیکه مربی تبریز بودی چه گلی به سر این تیم زدی و چرا تبریز ترا از دروازه این شهر به بیرون اسکورت کرد

اهالي فوتسال سه شنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۴:۰۸

با سلام،لطفاً دیگه از این سیاه بازیا دست بردارید، اینقدر با افکار مردم بازی نکنید، دستتون واسه همه رو شده، میگفتی خدای بحرانم پس چی شد(١٢)باخت؟؟دست به دامان بازیکن خارجی شدی؟ اینکه دیگه هنر نیست اقای،،،،،مسئولین سایت میدونم نمیزنید ولی بازم نظرمو گفتم،حالا اگه به نفع دوستان بود که میزدید؟؟؟؟!!!!

ناشناس چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷

بابا محمود خوراکچی با این همه هزینه چه جوری تو شیش تا خوردی دست از سیا بازی هات بردار و برو جون مادرت فوتسال ساوه رو بدبخت کردی تو!!