کد خبر : 18271
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دی 1393 - 10:08
-

شمسایی:بازی با پایاسازه یکی از سخت ترین بازی های فصل ماست/تیم ملی نیاز به ستاره دارد

شمسایی:بازی با پایاسازه یکی از سخت ترین بازی های فصل ماست/تیم ملی نیاز به ستاره دارد
وحید شمسایی با بیان اینکه تیم ملی مقابل کرواسی نتیجه خوبی گرفت تاکید کرد که این تیم نیاز به ستاره دارد.

وحید شمسایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران،در مورد بازی فردای تیمش با پایاسازه تبریز گفت:بازی بسیار سختی داریم و فکر می کنم یکی از دشوارترین بازی های این فصل ماست.پایاسازه به دنبال این است که خودش را از قعر جدول جدا کند و با بازیکنان خوبی مثل بافنده،سپه،عسگری و … برای هر تیمی خطرناک است.پایا تیمی با تلفیق جوانی و تجربه است . از سوی دیگر ما سه بازیکن در تیم ملی داشتیم که تازه به ما اضافه شدند و در آمادگی صد در صد نیستند.فکر می کنم لیگ دشواری داریم و هر هفته زیباتر می شود.

مربی- بازیکن تاسیسات در مورد اینکه چه زمانی سایه تیم هایی مثل حفاری و گیتی در صدر جدول از آنها دور می شود تاکید کرد: نه تنها سایه این دو تیم بالای ماست بلکه مس،ماهان تندیس،دبیری و فرش آرا هم به شدت صدرنشین را تهدید می کنند.من هنوز هم می گویم که ما تیمی هستیم که برای حضور در جمع ۴ تیم بالای جدول بسته شده ایم و هدف اصلی مان قهرمانی نیست.هر لحظه غفلت باعث می شود صدر جدول را از دست بدهی کما اینکه ماهان تندیس بعد از ۷ برد پیاپی صدر را از دست داد و این اتفاق ممکن است برای بقیه هم بیفتد.

شمسایی در مورد نتایج تیم ملی در بازی با کرواسی اذعان داشت:تیم ملی در این دو بازی نتیجه قابل توجهی گرفت.کرواسی هر چند قدرت فوتسال دنیا نیست اما شکست دادن این تیم در خانه خودش کار بزرگی است.الان بهترین ها در تیم ملی هستند هر چند جای دو سه نفر خالی است.این بازی نشان داد که تیم ملی حتی در غیاب حسن زاده و طیبی هم خوب نتیجه می گیرد و چقدر پتانسیل فوتسال ما بالاست.جوانها به خوبی جایگزین شده اند هر چند تیم ملی نیاز به ستاره هم دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

سلطان فقط شمسایی

بچه قم چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳

چشماتو باز کن این همه ستاره رو ببین داش علی وفایی رو نمی بینی !! حسادت بیش حد چشمات کور کرده بنده خدا نمیتونی این ستاره ها رو ببینی!!

نام ... دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

سلطان فقط شمسااااییییییی

نام ... دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

Soltan faghad shamsaieee

نام ... چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱:۵۳

شمسایی به مشکل میخوری