کد خبر : 18315
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دی 1393 - 14:02
-

مذهبی هستید و دروغ می‌گویید!/خودشان دارند فوتسال قم را نابود می‌کنند آنوقت می‌گویند فلانی با برادرش قهر بود

مذهبی هستید و دروغ می‌گویید!/خودشان دارند فوتسال قم را نابود می‌کنند آنوقت می‌گویند فلانی با برادرش قهر بود
وحید شمسایی هم به ادعای مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس مبنی بر قهر با برادرش پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از آنکه امیر شمسایی پاسخ اظهارات ناصر شریفی مدیرعامل ماهان تندیس در مورد قهر او برادرش را داد،وحید شمسایی هم به این ماجرا وارد شد.صحبتهای شمسایی را در زیر بخوانید:

مدیون امیر شمسایی هستم
هفته گذشته ناصر شریفی مدیرعامل تیم ماهان تندیس قم گفته بود “زمانی که امیر شمسایی سرمربی ما بود، با برادرش وحید شمسایی قهر بود و  پدر آقای شمسایی او را تکلیف کرده بود با وحید کار کند”. می‌خواستم دراینباره به نکاتی اشاره کنم. اول اینکه امیرخان برادر بزرگتر من بوده و من همیشه مدیون او هستم. من به واسطه امیر وارد فوتسال شدم و سپس زیر نظر سید مهدی ابطحی کار کردم و زمان حسین شمس به تیم ملی رسیدم.

برادرم از بعضی مسائل فوتسال دلزده بود
اتفاقاتی پیش آمد که امیر مجبور شد از تیم ماهان تندیس کناره گیری کند. ما هفته بعد از آن موفق شدیم برابر مس سونگون پیروز شویم و به صدر جدول برسیم. آن زمان بود که به این نتیجه رسیدیم که امیر می‌تواند هم از نظر فنی و هم از نظر روحی به ما کمک کند. او خودش دوست داشت استراحت کند و به من گفت از بعضی مسائل در فوتسال دلزده است و نمی‌خواهد امسال کار کند ولی در نهایت از او خواهش کردیم تا به تاسیسات بیاید. پدرم هم به امیر گفت نباید در خانه باشی و بهتر است به وحید کمک کنی.

شما که دم از مذهبی بودن می‌زنید، دروغ نگویید
امیر شمسایی وقتی به تاسیسات آمد که دو هفته از جدایی‌اش از ماهان تندیس گذشته بود. من معتقدم نباید اشتباهات خودمان را گردن دیگران بیندازیم. شریفی که دم از مذهبی بودن می‌زند، این صحبت‌هایش چیزی جز دروغ نیست. به نظرم ماهان با بازیکنان و ستاره‌هایی که دارد می‌تواند بهترین نتایج را بگیرد ولی متاسفانه این تیم دچار بحران شده است. خدا کند این تیم به خاطر اشتباهات این مسئولش ضرر نکند!

مجبور شوم، به یکسری مسائل ورود کنم
من خودم را در حد و اندازه امیر نمی‌دانم که با او قهر کنم. سال گذشته و در انتهای فصل، مشکلات جزیی بین من و برادرم پیش آمد ولی ارتباطم را با او حفظ کردم. می‌گفتند وحید در بازی تاسیسات با ماهان برای امیر دسته گل نیاورده بود. اصلا برادرم خودش دسته گل است! شریفی بهتر است به جای این صحبت‌ها و حرف از مسائل شخصی دیگران به تیمش توجه کند وگرنه مجبور می‌شوم به یکسری مسائل ورود کنم.

فوتسال قم را نابود می‌کنند
من زودتر از شریفی در فوتسال قم بودم و بازی کردم. سال ۱۳۸۱ از رم به قم رفتم. این شهر پتانسیل زیادی به لحاظ نیروی انسانی در فوتسال دارد ولی مسئولان تیم ماهان به گونه‌ای کار کرده‌اند که دو سال است قهرمانی را در روزهای آخر لیگ از دست می‌دهند. آنها خودشان به بختشان لگد می‌زنند. خودشان دارند فوتسال قم را نابود می‌کنند آنوقت می‌گویند فلانی با برادرش قهر بود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سيروس دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵

محسن امپراطور

نام ... دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷

شریفی حیا کن فوتسال قم رو رها کن!

حسنی زاده دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

شریفی اگر مدیر بود اول فصل حسن زاده رو از تیم بیرون نمی کرد.

قم مهد فوتسال ایران دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

شریفی دیگه کیه تا وقتی بازیکنایی مثل وحید شمسایی تو ایتالیا بازی کردند و تو قمم بودن آخه شریفی بسه اینقد زحمت حاج ممد شفیعی رو به باد نده فوتسال قمو داری یه نفری نابود میکنی

نام ... دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷

سلطان علی شریفی دوای این تیمه

حسینی دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱

اقای شمسایی واقعا ممنون که یک گوشه ازدرد فوتسالی های قمی ها رو گفتی این اقا همه رو داره نابود میکنه

نام ... دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹

تنها راه نجات فوتسال قم با این همه استعداد سپردن کار به یه آدم مدیره

نام ... دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳

فقط محسن حسن زاده بود ک باج ب اینا نمیداد…شریفیا و برادران غیاثی فوتسال قم رو نابود کردن

صادق سه شنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰:۵۳

تنها کسی که میتونه فوتسال قم را درست کنه فقط اقای رضا کردی است.چون هم مربی بسیار بزرگی و هم قدرت رهبری و مدیریت فوق العاده ای داره و هم به کسی باج نمیده.تازه به جوان ها هم اعتماد میکنه.

omid davala سه شنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲:۰۴

وحید شمسایی واقعا دوست داشتنی هستی…

دم شما گرم اگه بیای با برادرت شفاف صحبت کنی ممنونت میشیم، بیاید پته اینارو بریزید روی آب..

ناشناس سه شنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹

اقاصادق. منظورت بچه حسین شمس و میگی خخخخ گفتی مربیه بزرگ میشه بگی کردی کدوم یکی از فاکتورای بزرگی رو داره ؟؟؟؟؟سابقه و افتخاراتشو بگو فقط یکی نه زیاد !!!!کجافوتسال بازی کرده اصلا. مگه این بنده خدا بازیکن بوده !!!!!خخخخخ ایشون فقط بخاطر اویزون شدن به حسین شمس و خوش خدمتى به ایشون به چند تا تیم تحمیل شد درضمن. افتضاح اول فصل. ماهان نقش اصلی رو کردی بی شخصیت! بازی کرد که خودشو بازیچه قیاسیا کرد خودشو فقط بخاطر اینکه باشه

صادق سه شنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶

اقای ناشناس از نوشته ات پیداست که کاملا از دارو دسته شریفی هستی.چون اقای کردی به پسر شریفی و یکسری ادم وابسته به انها اعتقادی نداره.در ضمن کارنامه رضا کردی کاملا گویاست.هم در دوران بازیگری و هم در دوران مربیگری.

یکی از بازیکنان ماهان سه شنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶

اقای ناشناس خواهش میکنم هم مودب باش و هم انصاف داشته باش.رضا کردی افتخار ما قمی هاست.ایشان تنها مربی بوده که به هیچ گروهی وابستگی ندارد.الان هم اگر یک نگاه به تیم ماهان بکنید میبینید که تمام این بازیکن ها رو رضا کردی به فوتسال ایران معرفی کرد.هنوز خوب یادم هست که پنج سال پیش در اولین بازی در لیگ برتراقا رضا بازیکنانی مانند عروجی.اطمینان.برزگر.تقی زاده و خیلی های دیگر را از تیم جوانان بازی داد.

صادق سه شنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۵

شریفی یادت باشه کردی باید باشه