ای بابا حالا هم که داست مشکل پخش حل می شد ، هندبالی ها اجازه نمی دهند.
پخش مستقیم بازی های تاسیسات دریایی تا پایان فصل منتفی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،باشگاه تاسیسات دریایی طبق قراردادی که از ابتدای فصل با شبکه ورزش منعقد کرد بازی های خانگی این تیم به صورت مستقیم روی آنتن می رفت که با استقبال اهالی فوتسال روبرو شد اما در شرایطی که پخش مستقیم بازی این هفته شاگردان شمسایی با تیم پایاسازه تبریز در کنداکتور شبکه ورزش هم قرار گرفته این بازی روی آنتن نخواهد رفت.البته نه تنها بازی این هفته بلکه سایر بازی های خانگی تاسیسات هم تا پایان فصل پخش تلویزیونی نخواهد داشت.بر اساس اخبار رسیده از این باشگاه،تاسیسات در قبال پخش تلویزیونی بازی های خود مبلغی به شبکه ورزش می دهد اما در این میان فدراسیون هندبال که بازی های تاسیسات در سالن آنها برگزار می شود هم خواستار مبلغ کلانی برای هر بازی شده است.این در حالی است که تاسیساتی هابرای برگزاری تمرین و بازیهای خود اجاره بها را به فدراسیون هندبال می دهند با این حال هندبالی ها خواستار این شده اند که برای بحث تبلیغات و پخش تلویزیونی هم پولی دریافت کنند که این درخواست با واکنش منفی تاسیساتی ها روبرو شده و منجر به این شد که آنها کلا قید پخش بازیهای خود را بزنند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پول رو که باشگاه ها می دن تا بازی پخش بشه ، هماهنگی ها هم که با اونهاست پس فدراسیون و کمیته فوتسال چی کارند؟ خوب تو این موارد کمک کنند.
همه دنبال پول مفت میگردن. برای فدراسیون هندبال متاسفم
افتخاری که میگه من تو ورزش با همه ردیفم حالا بیاد این موضوع رو حل کنه!
این جواب اونهایی که ناراحت بودند چرا بازی های تاسیسات پخش میشه!!!!!!!!!!!!!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵