کد خبر : 18333
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دی 1393 - 14:57
دسته‌بندی نشده
-

ITC شاپا رسید؛مقابل مس به میدان می رود

ITC شاپا رسید؛مقابل مس به میدان می رود
شاپا می تواند در بازی مقابل مس سونگون،شهرداری ساوه را همراهی کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با پیگیری های مدیریت باشگاه شهرداری ساوه،ITC شاپا بازیکن برزیلی جدید شهرداری رسید و این بازیکن می تواند در بازی مقابل مس به میدان برود.

شاپا هفته گذشته وارد ایران شد و با باشگاه شهرداری قرارداد بست.این بازیکن در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و در صورت صلاحدید کادر فنی در مقابل مس به میدان خواهد رفت.

منبع:سایت باشگاه شهرداری ساوه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰

حالا شما چرا انقدر خوشحالید

صادق دوشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷

ایول شاپا.به امید برد و گلزنی شاپا مقابل مس سونگون