حالا شما چرا انقدر خوشحالید
ITC شاپا رسید؛مقابل مس به میدان می رود

شاپا می تواند در بازی مقابل مس سونگون،شهرداری ساوه را همراهی کند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با پیگیری های مدیریت باشگاه شهرداری ساوه،ITC شاپا بازیکن برزیلی جدید شهرداری رسید و این بازیکن می تواند در بازی مقابل مس به میدان برود.
شاپا هفته گذشته وارد ایران شد و با باشگاه شهرداری قرارداد بست.این بازیکن در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و در صورت صلاحدید کادر فنی در مقابل مس به میدان خواهد رفت.
منبع:سایت باشگاه شهرداری ساوه
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ایول شاپا.به امید برد و گلزنی شاپا مقابل مس سونگون
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲