کد خبر : 18408
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 - 10:20
-

دو جدال حساس در قم و مشهد، جنگ مدعیان با پایین جدولی ها

دو جدال حساس در قم و مشهد، جنگ مدعیان با پایین جدولی ها
نتایج زنده بازی های امروز را در پایگاه خبری فوتسال ایران دنبال کنید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ برتر در شرایطی پس از تعطیلی ۱۲ روزه امروز با برگزاری هفته هفدهم از سر گرفته می شود که دو دیدار حساس در قم و مشهد معادلات بالای جدول را ساده تر خواهد کرد.
دبیری در قم به دنبال انتقام
دبیری تبریز که در بازی رفت در خانه خود برای اولین بار پس از یکسال طعم شکست خانگی مقابل ماهان تندیس را چشید حالا در شرایطی به قم آمده که میزبان آنها حال و روز خوشی ندارد و فرصت خوبی برای انتقام تیم تبریزی است. شاگردان علی رعدی که در سه بازی قبلی خود سه شکست را پذیرا شده اند در غیاب سه عقب گیر خود کار بسیار دشواری مقابل دبیری با انگیزه دارند. رعدی اگر نتواند در چهارمین هدایتش در ماهان با این تیم به پیروزی برسد نه تنها موقعیت خود را متزلزل تر خواهد کرد بلکه جایگاه تیم قمی در بالای جدول هم از بین خواهد رفت.
آخرین فرصت فرش آرا
فرش آرا که نشیب و فراز زیادی داشته حالا پس از شکست مقابل شهرداری ساوه میزبان حفاری ، تنها تیم بدون شکست لیگ است. شاگردان مرتضایی هم باید روند شکست ناپذیری تیم اهوازی را پاره کنند و هم باید در جمع مدعیان باقی بمانند که در این میان تنها راهش رسیدن به پیروزی است هر چند حفاری با انگیزه بالا به مشهد آمده تا در دیدار خارج از خانه به برد شیرین دست پیدا کند. دوئل فرهاد توکلی در تیم فرش آرا با تیم سابقش دیدنی خواهد بود.
مصاف سه مدعی با پایین جدولی ها
سه تیم گیتی پسند،مس سونگون و تاسیسات دریایی هم میزبان تیم های پایین جدولی خواهند بود. در اصفهان گیتی پسند برای بقا در کورس قهرمانی نیازمند شکست دادن مقاومت است این در حالی است که مقاومت با کمبود مهره روبرو سات و تنها امیدش به علی عابدین بازیکن سابق گیتی پسند است. تیم اصفهانی حتی می تواند به صدر جدول هم برسد. در تبریز هم مس سونگون میزبان شهرداری ساوه است. تیم ساوه ای که در دو هفته اخیر چهار امتیاز کسب کرده و حالا شاپای برزیلی را هم در ترکیب خود دارد بسیار امیدوار است تا در مصاف با مس هم به امتیاز برسد.خوراکچی و تقی پور مربیان دو تیم در طی چند روز اخیر کری های شدیدی با هم داشتند و به نظر می رسد در این بازی پیروزی برای آنها حائز اهمیت باشد. البته دوئل بازیکنان برزیلی دو تیم هم قطعا جالب توجه خواهد بود.در تهران هم تاسیسات برای تداوم صدرنشینی اش به مصاف پایاسازه می رود. شاگردان شمسایی که حریف پایین جدولی خود را دست کم نگرفته اند با انگیزه پیروزی قصد بیشتر کردن فاصله خود با تعقیب کنندگان را دارند در این میان پایاسازه که خوب می داند چه بسا با شکست در این بازی قعرنشین شود تمام عزمش رابرای پیروزی جزم کرده است.
جدال دو تیم غیر قابل پیش بینی
میثاق و فردوسی دو تیم غیر قابل پیش بینی لیگ که نتایج عجیب و غریبی رقم می زنند در تهران با هم دیدار می کنند.تیم رضا لک با از دست دادن کبیریان با مشکل مهره روبروست و امیدوار است تا بتواند از علی رهنما خرید جدید خود استفاده کند. در سمت مقابل فردوسی که رفته رفته به نیمه بالای جدول نزدیک می شود نیم نگاهی به سه امتیاز این بازی دارد.
جنگ دو تیم پرطرفدار قدیمی
شهروند ساری و منصوری قرچک دو تیم پر تماشاگر و قدیمی لیگ که حال و روز چندان خوشی هم ندارند در قرچک روبروی هم قرار می گیرند. این دیدار دوئل ابطحی با تیم سابقش هم هست با این حال کفه ترازو به نفع تیم میزبان سنگینی می کند که از حمایت تماشاگران هم سود می برد.

برنامه و اسامی داوران هفته هفدهم لیگ برتر
سه شنبه ۲۳ دی ماه- ساعت ۱۶:۰۰
تأسیسات دریایی تهران- پایا سازه تبریز(سالن هندبال تهران)
داوران : وحید عرض پیما- امیر لامعی- مجید اکبری- محمد علیزاده- ناظر داوری: سیدعباس بهروش
میثاق تهران- فردوسی مشهد (سالن شهرداری منطقه ۱۱ تهران)
داوران : ابراهیم مسیبی- امید سهرابی- فرزین صالح- مسعود شفیعی- ناظر داوری:‌ جواد فهیمی راد
شهید منصوری قرچک- شهروند ساری (سالن هفتم تیر قرچک)
داوران : حسین شاهمرادی- حمید کاشانی- علی مرادیان- رضا پورشایگان- ناظر داوری: محمد فرجی
ماهان تندیس قم- دبیری تبریز (سالن شهید حیدریان قم)
داوران : رضا ترابی- حسین امیری- صادق محمدی- احمد رضایی- ناظر داوری: نعمت کریمی
گیتی پسند اصفهان- مقاومت البرز (سالن مخابرات اصفهان)
داوران : کوروش هاشمی- علیرضا رمضانی- مهدی صفایی- داریوش نادری- ناظر داوری: مصطفی حاج محمد
مس سونگون – شهرداری ساوه (سالن شهید پورشریفی تبریز)
داوران : سیدحسن موسوی- امید مصداقی- زیاد فروتن- شمس ا… اخوان- ناظر داوری: عباس رنجی
سه شنبه ۲۳ دی ماه- ساعت ۱۷:۳۰
فرش آراء مشهد- حفاری خوزستان( سالن شهید بهشتی مشهد)
داوران:اسماعیل کمربسته- محمد حیرتی- حمید صداقت- میلاد حمزه – ناظر داوری: مهران جعفری

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.