کد خبر : 18412
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 - 11:14
دسته‌بندی نشده
-

مدیر مسئول پایگاه خبری فوتسال،امتیاز نشریه دریافت کرد

مدیر مسئول پایگاه خبری فوتسال،امتیاز نشریه دریافت کرد
هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار نشریه "سرای امید" به صاحب امتیازی سید حامد اردهالی موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در نشست تاریخ ۲۲/۱۰/۹۳ هیأت نظارت برمطبوعات، شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات مورد بررسی قرار گرفت که طی آن ۳۴ نشریه و ۱۳ پایگاه اطلاع رسانی مجوز انتشار دریافت کردند.بر این اساس هیات نظارت بر مطبوعات با انتشار نشریه ” سرای امید” به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی سید حامد اردهالی نیز موافقت کرد.اردهالی مدیر مسئولی پایگاه خبری فوتسال را هم برعهده دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ابوالفضل قاجار سه شنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

اقای اردهالی عزیز تبریک میگم.ایشالا موفق باشی

اميرحسين صالحي سه شنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹

تبریک و خدا قوت

ناصر صالح سه شنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷

سلام جناب اردهالی.تبریک به شما که صادقانه خدمتگذار ورزش فوتسال هستید .خداوند نگهدارتان باشد.

باشگاه مس سونگون سه شنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹

مدیرمسوول محترم نشریه “سرای امید”
برادر ارجمند جناب آقای ارهالی

سلام علیکم
رسالت خطیر و حساس اطلاع رسانی در دوره ای که به ” عصر بردگی اطلاعات ” شهره شده ، وظیفه سنگینی است که بر دوش فعالان و خادمان بی ادعا و فهیم این عرصه نهاده شده و زهی سعادت و خوشبختی برای آنانی که با تکیه بر اخلاق و شرافت کاری ، سوگند ابدی بر قلم می بندند تا جز حق و راستی نگویند و هیچ گاه در وادی استفاده ابزاری از تریبون رسانه در راستای مطامع و منافع شخصی و گروهی نیفتند.
در این میان تعدد و تنوع رسانه ها ، خبرگزاری ها ، آژانس ها و پایگاه های خبری در کنار مطبوعات ، با توجه به حجم بالای اخبار و اطلاعات و از سویی کثرت و تعدد فعالان رسانه ای در کشور نعمتی بزرگ در مسیر تحقق اهداف اطلاع رسانی موثر و سریع بع افکار عمومی محسوب می شود.
تولد نشریه وزین ” سرای امید ” به مدیرمسوولی حضرتعالی و گروه حرفه ای شما ، فرصت مغتنم جدید در فضای رسانه ای و خبری کشور به ویژه ورزش محسوب می شود ؛ اینجانب ضمن تبریک صدور مجوز انتشار این نشریه نوپا به جنابعالی امیدوارم در راه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی با تکیه بر اخلاق و اصول حرفه ای کار رسانه موفق و منصور باشید.

حامد نجفی
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون