کد خبر : 18496
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1393 - 9:19
-

اصغری مقدم:برای داوران و کمیته داوران متاسفم/تلافی شکست‌های ماهان را سر تیم ما در آوردند

اصغری مقدم:برای داوران و کمیته داوران متاسفم/تلافی شکست‌های ماهان را سر تیم ما در آوردند
سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز با بیان اینکه تصمیمات داور باعث شد بازیکنان ما عصبانی شوند، عنوان کرد: برای داوران امروز و کمیته داوران که چنین انتخابی داشتند، متاسفم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز با بیان اینکه تصمیمات داور باعث شد بازیکنان ما عصبانی شوند، عنوان کرد: برای داوران امروز و کمیته داوران که چنین انتخابی داشتند، متاسفم.

جواد اصغری مقدم پس از شکست تیمش مقابل ماهان تندیس قم در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش بینی چنین بازی سختی می‌کردیم اما برای سه امتیاز بازی آمده بودیم که متاسفانه داوری با عملکردی که داشت، روند بازی را از دست بازیکنان ما خارج کرد.

وی با بیان اینکه تصمیمات داور باعث شد بازیکنان ما عصبانی شوند، افزود: برای داوران امروز و کمیته داوران که چنین انتخابی داشتند، متاسفم.

سرمربی دبیری گفت: درست است که فوتسال قم در چند هفته اخیر ضربه خورده است اما تلافی شکست‌های آن‌ها را سر تیم ما در آوردند و مثل ماهان کسی را روی نیمکت نداریم اعتراض کند. مالک باشگاه هم با کت و شلوار بالا نشسته و هیچ صحبتی نمی‌کند و روی نیمکت نیز کسی را نداریم اعتراض کند و به همین خاطر داوران هر طور دوست دارند برای ما سوت می‌زنند.

اصغری مقدم برنده بازی با ماهان را داور مسابقه دانست و ادامه داد: تیم قم خوب بازی کرد و علاوه بر آن کادر فنی خوبی دارند اما با تمام احترامی که برای‌شان قائل هستم تیم ما بهتر از آن‌ها بازی کرد که متاسفانه داور طوری قضاوت داشت که سرنوشت بازی تغییر کرد.

وی ابراز داشت: اصلا دلایل فنی را عامل باخت نمی‌دانم چون بازی دست ما بود و خوب کار کردیم ولی وقتی داور دو خطا نمی‌گیرد که همان‌ها وارد گل ما می‌شود، در روند بازی تاثیر می‌گذارد و باید بگویم تنها مقصر باخت ما داوری بود.

سرمربی- بازیکن تیم دبیری پیرامون اینکه حضورش در زمین تاثیری در عملکرد تیمش نخواهد داشت، اظهار کرد: با باشگاه در این زمینه صحبت کردم و تاکید داشتم کسی باشد حداقل در تعویض‌ها ما را کمک کند ولی متاسفانه باشگاه نتوانست کسی را اضافه کند و ترجیح دادند تا آخر فصل همین روند ادامه داشته باشد.

اصغری‌مقدم در پاسخ به این سوال که آیا دبیری مدعی قهرمانی خواهد بود یا خیر، گفت: ما خوب بازی می‌کنیم و سعی داریم نتایج قابل قبولی به دست آوریم اما متاسفانه نتیجه نمی‌گیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 34 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۹:۳۴

بابا داوری رو بهانه نکنیم لطفا
من بازی رو داشتم نگاه میکردم طول ۴۰دقیقه بازی شما از همه بیشتر بازی میکردین هرموقع هم تعویض لازم بود از تو زمین اشاره میکردین با این شیوع که نمیشه تیم بزرگی مثل دبیری رو اداره کرد
برادران دبیری باید یه فکری به حال این تیم ریشه دار بکنند بردن مقاومت هنر نیست باید مقابل تیم های بزرگ نتیجه گرفت با این همه بازیکن بزرگ وتاثیر گذار الان ۹امتیاز از صدر جدول فاصله دارین
اقایان دبیری شما پارسال پشت اقای شمسایی سفت وایسادین اول شدین امسال نباید پشت اقای شمس رو خالی میکردین اگه حمایت میکردین الان صدر جدول بودین نه با این وضع ششم جدول دست پا میزدین .
تو هر جای دنیا رسم هست هر موقع بازیکن سالاری تیم تو تصمیمات مدیرت باشگاه اثرگذار باشه این میشه نتیجه اش که … اقایان شهرام وافشین دبیری امسال که گذشت برا سال بعد از امروز فکری بکنید
که ششم جدول دست پا میزنه تیم بزرگ دبیری

خسرو چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

عحب رویی داری تو، اون گلیم که زدین خطا نبود خودتم خوب میدونی، همتونم تعجب کردین داور خطا گرفت، داوری هرجا بود به نفع شما بود. هنوز بلد نیستی تیمتو اداره کنی، بازی پنج نفرت که افتضاح و مسخره بود فقط بلدی سر بازیکنات قر بزنی

نام ... چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵

خسرو جان خدای ماهم سالن بودیم حرفت قبول ولی داورم کم حال نداد منم قمی هستم ولی از حق نگذر مرسی داداش

سيروس چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶

یادمون نره داورى چقد تو این هفته ها به ضرر قمى ها گرفته

نام ... چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸

سیروس خان قبول که در حق ماهان داوری بد بوده ولی قرار نیست سر دبیری تلافی کنن که بهمن غفاری واقعا گند زدی

جناب قمي چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷

داوری !!!!! که تابلو بود طرف تماشگر گرفت بابا دیگه منکر چی هستی تو با داورم ببین میشه قهرمان شد

نیروگاه چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۹:۵۵

آخه تودر حدی نیستی که در مورد فوتسال قم اظهار نظر می کنی؟؟ تو هنوز نمی دونی فرق بازیکن و مربی چیه اومدی یک تیم ریشه دار مثل دبیری رو داری بدبخت میکنی بابا برو دنبال کارت داوری داوری اصلا دبیری تیم نبود که ماهان بخواد با داوری ببره که باید ۱۰ تا گل میخوردید !! آقای دبیری این دیگه کیه گذاشتی مربی تیمت بجای اینکه بگه ضعیف بودیم باختیم میگه داورمقصره!! با این بچه بازی ها آبروی خودت رو میبری آقای دبیری زودتر این بچه رو عوض کن و یک مربی در شان دبیری برای تیمت بیار یا علی

نام ... چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

فقط به خاطر اینه که خودش زیاد بازی میکنه بسه دیگه تو باید ٣ دقیقه بازی کنی بیشتر بازی کنی یا تاقان میزنی

نام ... چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱

بازیکن لیگ برتر
لطف به بازیکن ملی با ١۶٠ بازی ملی توهین نکنید هر چی باشه بد یا خوب کمبود بازی نداره مرسی

نام ... چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

جناب نیروگاه
تو در حدش هستی در مورد یک بازیکن لیگ برتر نظر میدی اخه پسر منم بازی نگاه میکردم روبروی جایگاه نشسته بودم اگر تورو میبردن داخل زمین جلو این تماشاگر به خودت گل میزدی مردم تخریب نکن در شان مردم قم نیست باید میبردیم بردیم تمام

سيبري چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

خودتو مضحکه نکن، ما که بازیرو دیدیم، اصن بار فنی داشت تیم شما؟
بازی دست شما بود؟ نزن این حرفو میخندن بهت.

کوچکترین برنامه ای تو تیم شما دیده نمیشد

قم مهد فوتسال ایران چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲

آقا جواد دوست داریم با اخلاقی قربونت برم ولی خداییش تنها بازی لیگ بود که داوریش مشکلی نداشت!!! البته گلی که زدین اصلا خطا نبود که داور بگیره بعدشم خداییش کم کم بازی باید ۶-۱ میشد!
ایشالا بازی های بعد جبران کنید

حسین چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲

اقای دبیری خودت فوتسالی هستی یک پیشنهاد فنی برایتان میدهم الان مد شده بازیکن و مربی،ولی درتیم تاسیسات شمسایی چند تا مربی بهتر از شمسایی در کنار تیم هست یک تیم کادرفنی وبهتر با هماهنگی شمسایی کار میکنند ولی متاسفانه در کنار تیم فرزین دبیری ایستاده واصغری مقدم تنبل بازی زیاد میکند فرزین که فوتبال وفوتسال بازی نکرده از مربیکری هیچی بلد نیست چرا کنار تیم ایستاده این برای شما عیب است لااقل تیم را بدهید به ایوب مثل قدیم ها با زور هم شده اول میکند.

نام ... چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

اقای دبیری بابا تا کی گرم بکنه توپ بکاره وارنج کنه تعویض کنه دنبال لباس گرم باشه دانشگاه بره بازی کنه ووووووو
اقا بفهم دیگه برای حسین شمس که جام باشگاه اسیا ٢ میلیارد خرج کردی به جواد رسید لنگ پول شدی مردم کشور نمیدانن ما که میدانیم جواد سپرخودت کردی ای بابا

نام ... چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵

کجا دبیری فوتسالی هستش اخه الکی جو میدی بابا اگر فوتسالی بود أصغری مقدم الان تنها نبود حداقل یک بدنساز داشت

حسین چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵

درکنار تیم مربی باشد

سام چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵

بازی با تاسیسات هم همین اتفاق افتاد در قم تیّم ماهان خوب بازی میکنه ولی کمتر داوری هستش که تحت تاثیر تماشاگران قم قرار نگیره جناب مقدم حق داری

ياشار چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸

جناب دبیری واقعا دارید أصغری مقدم سیبل تصمیمات غلط خودتون قرار میدید وبا ابروی ورزشیش بازی میکنید
کافی نیست

مرتضي چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

جواد جان هرکس میتونه در این سایت پیام بزاره وماشالله چندتا هم پیام بزاره امیدوارم در بازیهای بعدی نتیجه بگذرید کار سختی رو داری انجام میدی وانشالله موفق میشی دمت گرم باارزوی روزهای خوش برای تیمت

رادين چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴

عمو جواد در هر شرایطی بازم دوستت داریم وارزوی موفقیت میکنیم

شهسوار چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷

بابا خودتون کشتید بعد از چند بأخت بردید زحمت کشیدید !!!!!!!!! حالا بازی بعدی رو ببرید بابا شما قمی ها نگید داور خوب بود کی بگه

تقي عاشوري چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹

همین أصغرى بود پارسال داغ به دلتون در شهرتون گذاشته بود یادتون نره

طاهايي چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲

جواد جان سالارى برد وباخت همه جا هست اتفاقعا بازی تاسیسات داور به داد شمسایی ها رسید فدای سرت تنهایی بازم خوب نتیجه گرفتی

سامي چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳

داداش بازم یک تبریز پشتت هستش جبران میکنی

نام چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

جواد جان اخه اردوی شهسوار دیگه چی بود .، نباید به خاطر اینکه امتحان داشتی تیم رو میکشوندی میبرید شهسوار

نام ... چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳

اردو شهسوار نبود دوست عزیز
زندگی وابتدع هر شخص از این فوتسال بی در وپیکر بخدا ارزشش بیشتر هستش وقتی تیّم کادر فنی نداره بنده خدا چکار میکرد هم به درسش برسه هم به تیّم دبیری تازه دو روزم تیّم تمرین داشته ولی بازیکنا بازیکنای پارسال نیستن باید قبول کرد اصغری تقصیر نداره

نام چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱

تو اگه ١۶٠ تا بازی ملی داشته باشی محمد طاهری پس ٣٠٠تا بازی ملی داره ،جو به نداشته هات نده

سعيد چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶

بابا یکم به خودت بیا بأخت تیمو هر هفته تقصیر دیگران ننداز.قبول کن از مربیگرى چیزى بلد نیستى.

جواب اقاي نام چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲

دوست عزیز نشان دادی فوتسالی نیستی
داداش خوبم جهت اطلاعات عمومیت میگم بدانی هرسال کمیته فوتسال مجله فصل لیگ منتشر میکنه وامار هرتیم وبازیکنان ملی فعلی وأسبق وبیوگرافی همه از مدیر تا تدارکات مینویسه برو بخون حداقل اگر نتونستی بخونی عکس هاش قشنگه !!!!!!! اره جان یک بازی با داور بردید داخل جو رفتی راستی علمتو بیشتر کن

تماشاچی پنجشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

واقعا برا جواد متاسفام که نمیفهمه وظیفه مالک باشگاه چیه.شما اگر نخوای خودتو با وحیدشمسایی مقایسه کنی همه چی درست میشه.مالک باشگاه برات بازیکن خارجی خریده.تو بخاطر امتحانات تیم رو بردی شهر خودت.خیلی از حرف زدنت بدمون اومد

بچه قمی پنجشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴

اخه اقی مقدم خطاطون که اصلا خطا نبود براتون گرفت گل زدید بعدشم اگه نتیجه واقعی بخای ماهان باید کمکم ۷یا۸تا میزد پس سر داوری ننداز

جواب اقاي جواب نام پنجشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰

راستی جواد جان داری جاده رو واسه سال دیگه صاف میکنی با جناق عزیز اقای مصطفی سید پور رو واسه تدارکات بیاری تبریز خوبه واسه خودت یه باند تشکیل بده ، ادم باید دور و برش شلوغ باشه اما حیف که با علم نداشته فوتسالیت معلوم نیست خودت تبریز باشی یا نه

omid davala پنجشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۵

والا ما تو سالن بودیم انقدر که داور به نفع دبیری سوت زد برا ماهان نزد اون یه گل مسخره ای هم که زدید رو خودت خطا گرفت که خودتم تعجب کردی..
بعدشم دوتا به تیرتون خورد و خلاصه اگه شانس نبود دو رقمی هم میشدید☆

پس لصفا گردن داور نندازید اشنباهات خودتونو…

هم بازي جمعه , ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸

اقایی که فکر میکنی فوتسالی هستی این مجله ای که میگی رو از خود بازیکنها میپرسند چند تا بازی ملی دارن اونها هم خودشون هر چند تا دوست داشتن میگن مثل اقای جواد که میگن ١۶٠ واقعاً خنده داره