کد خبر : 18515
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1393 - 9:17
دسته‌بندی نشده
-

تحریم رسانه ها توسط باشگاه قمی ؟!/ماهانی ها ممنوع المصاحبه ماندند

تحریم رسانه ها توسط باشگاه قمی ؟!/ماهانی ها ممنوع المصاحبه ماندند
با تداوم ممنوع المصاحبه ماندن کادر فنی و بازیکنان ماهان تندیس،این زمزمه به گوش می رسد که آنها رسانه ها را تحریم کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اعضای کادر فنی و هیات مدیره باشگاه فوتسال ماهان تندیس قم، عصر سه شنبه پس از پیروزی این تیم مقابل دبیری تبریز، از گفت و گو با خبرنگاران و رسانه های گروهی خودداری کردند.
اعضای کادر فنی و هیات مدیره باشگاه ماهان تندیس قم از گفت و گو با خبرنگاران خودداری کردند
اعضای تیم فوتسال ماهان تندیس قم با این ادعا که همه آنها از سوی’امیر جلالی’ مدیرعامل باشگاه ممنوع المصاحبه شده اند، حاضر به گفت و گو با رسانه ها پیرامون بازی امروز خود مقابل تیم فوتسال دبیری تبریز نشدند.

براساس این گزارش، هفته قبل که تیم فوتسال ماهان تندیس قم مقابل تیم تاسیسات دریایی شکست خورد نیز هیچ کدام از اعضای باشگاه ماهان تندیس قم حاضر به گفت و گو با خبرنگاران نشدند.

در حاشیه بازی دو تیم فوتسال ماهان تندیس قم و شهید منصوری قرچک که چهار هفته پیش در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد، لیدرها و برخی اعضای کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم به دلیل گفت و گوی برخی اصحاب رسانه با بازیکنان قمی تیم شهید منصوری قرچک، با خبرنگاران در سالن مسابقه درگیر شدند.

بعد از آن دیدار، مربی دروازه بانان تیم فوتسال ماهان تندیس قم و برخی اعضای اجرایی این تیم به مدت دو هفته از همراهی با این تیم محروم شدند و لیدرهای تیم ماهان تندیس نیز هنوز اجازه ورود به سالن مسابقه را پیدا نکردند.

از آن بازی به بعد (بازی با شهید منصوری قرچک) شنیده شده است که اعضای تیم فوتسال ماهان تندیس قم، رسانه های خبری قم را تحریم کردند.

منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.