کد خبر : 18494
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1393 - 10:25
-

زارعی: انگیزه شمسایی ده برابر بازیکنان جوان است!

زارعی: انگیزه شمسایی ده برابر بازیکنان جوان است!
سرمربی تیم پایا سازه تبریز از دلایل تبدیل برتری تیمش به باخت در برابر تاسیسات دریایی می گوید.

سرمربی تیم پایا سازه تبریز پس از شکست تیمش در برابر تاسیسات به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:نیمه اول تیم خیلی خوب بود که دو گل زدیم و ده گل نزدیم و بازیکنان با دو گل سیر شدند ، در حالی که وقتی دو بر صفر پیش بودیم باید بازی ده بر صفر می شد ولی نتوانستیم گل بزنیم.
مجید زارعی با اشاره به تجربه تیم حریف افزود: تاسیسات از تجربه خود استفاده کرد. احترام زیادی برای تیم وحید شمسایی قائل هستم ولی تیم ما خوب بود و باخت حقش نبود.
زارعی ادامه داد: ۲-۳ بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم و در نیمه دوم با تجربه حریف باختیم.برای این بازی با ۸ بازیکن و دو دروازه بان به تهران آمدیم و در نیمه دوم تیم خسته شد.
سرمربی تیم پایا سازه تبریز با تمجید از بازی وحید شمسایی گفت: شمسایی همیشه بیست است و عالی بازی می کند. در این بازی هم نسبت به همه بازیکنان و جوانان ده برابر انگیزه داشت و بازهم از همه عالی تر بود.
زارعی در خصوص ایمدش به بقای در لیگ گفت: تمرینات ابتدای فصل را دیر شروع کردیم و بازیکنان خیلی کم تحربه هستند ولی با بازی که در این دیدار انجام دادیم به بقای در لیگ امیدواریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸

پایاسازه با این مربی به دسته یک میرود ولی برای استان خوب میشود به این دلیل که خادم یک امتیاز دسته دو میخرد پایا سازه در دسته یک بازی مکند ودو تیم هم در لیک برترداشته باشیم بهتر است.چون بازیکنان جوان پله پله تجربه بازی پیدا میکنند ازمسابقات استان شروع تا لیک برتر تمام تجربیات را کسب میکنند به نفع بازیکنان جوان استان است اکر خوب تربیت شوند با مربیان بهتر وبا اخلاق وبا دانش وعلم متاسفانه بعضی مربیان خودشان بازیکنان را دعوت به کافه وغیره میکنند.

فوتسالی چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲

واقعا متاسف شدم از این مصاحبه زیرا اقای زارعی این نفرات با دخالت مستقیم شما جذب شدند و واقعا شما در شغل مربیگری بیسواد هستید زیرا شما تمام بازیهایی که جلو بودید واگزار کردید یعنی مشکل تیمتان کادر فنی و شخص خودتان هستید و اگر میخواهید تیمتان نتیجه بگیرد باید یک مربی باسواد بیارید زیرا بیمتان از لحاظ بازیکن خوب هست فقط مربی ندارد

محمد اصفهان چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۳

مجید زارعی افتخار فوتسال آذربایجان تو فوتسال ایران وقتی از فوتسال تبریز حرف میزنند اسم فرهاد فخیم ومجید زارعی میاد پس این کامنتهای بی مورد رو نزارید بهتر از زارعی کیه ۱۰ سال لیگ بازی کرده تیم ملی بوده ۱۰ کشور خارجی رفته با تیم ملی دانشجویان فوق لیسانس تربیت بدنی و و و داش مجید اینا باید نظر بدند تو نمیتونند تو رو بالا ها ببسنند به امید بقا در لیگ برتر داداش

نام ... پنجشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸

با سلام اقای غیر فوتسالی و با سواد شما باکدوم سواد وعلم مربیکری و علمی درباره این تیم نظر میدین لطف کنین خودتون رو معرفی کنین شایدشما از اقای زارعی بهتر باشین از شما استفاده کنیم شما راست مکین بازیکنا خوب هستن و مربی هم خوب هست فقط کسایی مثل شما(دوست نزدیک دشمن نما)کارا رو خراب کردین شاید اونجا اکه بودین میدیدن که تیم جطوری بازی کرد فکر کنم شاید یه کم از فوتسال جیزی سر در میاوردین مفهمیدین که تاسیسات تیم اول جدوله و شرایط داوری هم زیاد جالب نبود انشاالله به کوری دشمنان و دعای دوستان خط خورده ای مثل شما این تیم تو لیک میمونه زیاد خودتون رو ناراحت نکنین ممنون از نظر شما دوست فوتسالی و با سواد

نام ... جمعه , ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۰:۰۴

نظر بنده رو بخش کنید لطفا