کد خبر : 18646
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1393 - 12:02
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی: شش تیم از ما شانس بیشتری برای قهرمانی دارند

شمسایی: شش تیم از ما شانس بیشتری برای قهرمانی دارند
سرمربی تیم صدرنشین تاسیسات دریایی تهران از بازی دیروز و هفته آینده تیمش به fut5alگفت.

سرمربی تیم صدرنشین تاسیسات دریایی تهران به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:در هفته گذشته تمرینات خوبی نداشتیم . سه بازیکن در اردیو تیم ملی بودند و ۴ بازیکن هم برای امتحانات پایان ترم دانشگاه راهی شهرهای مختلف شدند و عملا فقط یک رو زبا تیم کامل تمرین کردیم.
وحید شمسایی در مورد تغییر نتیجه بازی با پایاسازه در نیمه مربیان افزود: حریف تیم جوان و باانگیزه ای بود که باید به زارعی و بازیکنانش در این مورد تبریک بگویم .آنها در نیمه اول دو گل زدند و دو گل هم نزدند که تاخیر بیش از نیم ساعته بازی باعث سنگینی و افت بدنی تیم ما شد ولی در نیمه دوم از تجربه خود استفاده کردیم و بردیم که اگر تمام توپ ها وارد دروزاه می شد نتیجه بهتری هم رقم می خورد.
شمسایی در مورد دو گل خود هم گفت: در تیم ما فرقی نمی کند که چه کسی گل می زند و در بازی هم کسی بیشتر بازی می کند که عملکرد بهتری در تمرین داشته باشد نه اسم بزرگ تر. یک روز نظری درخشان است و یک روز یک جوان تیم .مهم موفقیت تیم است و کسب سه امتیاز.
وی ضمن تمجید از درخشش رئیسی در بازی های اخیر تمیش افزود: شرایطی در تیم ایجاد شده است که همه بازیکنان اعم از جوان و باتجربه فرصت خودنمایی فنی داشته باشند و این موضوع شامل همه بازیکنان اعم از نظری و رئیسی باتجربه و جوانانی مثل ابراهیمی ، سنگ سفیدی ، احمدی ، حسینی ، زارعی و … شده است.
شمسایی د رمورد شانس قهرمانی تیمش گفت : تیم های مس ، ماهان تندیس ، دبیری ، حفاری ، گیتی پسند و فرش آرا از شانس بیشتری برای قهرمانی نسبت به تیم ما برخوردارند.
آقای گل فوتسال جهان در پایان در مورد بازی روز شنبه تیمش در مقابل فردوسی مشهد اظهار کرد: بازی بسیار سختی داریم چون حریف هم از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است و هم کادر فنی ریسک پذیر و شجاعی دارد که به خوبی سیستم پنج نفره را اجرا می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

M چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰

سلطان غمت نباشه ایشالا مثل بازی های قبلی میبرین

mm چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴

مگه تو خواب ببینی.

طرفدار فردوسی پنجشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۳:۴۶

صد در صد بازی سختی دارین در نیم فصل دوم بازیکنان فردوسی اجازه ندادند تیمی با امتیاز مشهد رو ترک کنه پس مطمئن باش شما هم امتیاز میدین و مشهد رو ترک میکنین====سلطان

مشدی جمعه , ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۹:۴۲

شمسایی دور رفت هم همه دیدن چطور با داوری سر فردوسی رو تو تهران بریدی!! انشاالله تو مشهد جوابت رو میگیری به حق امام رضا یادت باشه همه دارند میبینند چطور داوری ها به نفع تو داره سوت میزنه این کار ها آخر و عاقبت نداره بار کج به منزل نمی رسه شمسایی!!

نام ... چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶

آره با داوری همه بازیهارو میبرن