کد خبر : 18615
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1393 - 10:41
-

فلاح:نرفتن‌ به اصفهان به باشگاه و مدیریت‌مان مربوط است

فلاح:نرفتن‌ به اصفهان به باشگاه و مدیریت‌مان مربوط است
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: اینکه تیم به اصفهان نرفت به باشگاه و مدیریت‌مان مربوط است اما از طرف خودم، از مردم اصفهان، کادرفنی و بازیکنان گیتی‌پسند عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح در مورد عدم حضور تیمش در اصفهان برای رویارویی با گیتی‌پسند در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت:‌ ما در هفته گذشته بهترین تمرینات را پشت سر گذاشتیم. روی تک تک بازیکنان گیتی‌پسند کار کرده بودیم و با وجودی که سه بازیکن مصدوم و محروم داشتیم جوان‌های مان انگیزه زیادی داشتند که بهترین بازی‌شان را برابر تیم بزرگ گیتی‌پسند به نمایش بگذارند.

وی تاکید کرد: بازی کردن با تیم باکلاسی چون گیتی‌پسند هم برای من و هم برای بازیکنان افتخار بزرگی بود. با وجودی که از روز یکشنبه به ما اعلام کردند به خاطر مشکلات مالی به اصفهان نمی‌رویم، اما تمرینات‌مان را برحسب وظیفه و با این امید که شاید در این تصمیم تغییری ایجاد شود با قدرت پیگیری کردیم. اینکه گفته شد بازیکنان مقاومت به خاطر مشکلات مالی اعتصاب کرده‌اند، اصلا صحت نداشت و همه برای این بازی مهم انگیزه داشتیم که با امتیاز از اصفهان برگردیم.

فلاح در مورد انتقاد سرمربی گیتی‌پسند از عدم حضور مقاومتی‌ها در اصفهان گفت: اینکه تیم به اصفهان نرفت به باشگاه و مدیریت‌مان مربوط است و ما باید تابع تصمیمات آنها باشیم اما از طرف خودم، از مردم اصفهان، کادرفنی و بازیکنان گیتی‌پسند عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم در این مسابقه حاضر شویم و کاملا درک می‌کنم که این موضوع باعث ناراحتی‌شان شده باشد. موضوع این است که من و بازیکنانم در این مورد کوتاهی نکردیم و مشکلات مالی باعث شد نتوانیم در این بازی حاضر شویم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز در مورد اینکه وضعیت تیمش برای بازی آینده چگونه خواهد بود، تصریح کرد: فعلا تمرینات را تعطیل کرده‌ایم تا شرایط خوب شود.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سید از قم چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۴

نکنید این کارها رو .لیگ دسته دو بانوان نیست که مسابقه نمیدید……

علی چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۶

برو بابا ، شما زمانی که علی عابدین نیم فصل گرفتید قرار گذاشتید ۳ امتیاز برگشت به علی طاهری بدید ، برای این فوتسال باید گریه کرد

پژمان پنجشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

حرف شما کاملا درست هستش و این آقایون آب نمیبینن وگرنه شنا گر ماهری هستن و همه رو مثل خودشون جیگر فرض میکنن