کد خبر : 18622
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1393 - 11:12
-

مرتضایی:روز خوبی در داوری نبود/شانس قهرمانی لیگ را از دست دادیم

مرتضایی:روز خوبی در داوری نبود/شانس قهرمانی لیگ را از دست دادیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد با اعتراض به نحوه قضاوت داور مسابقه این تیم با تیم ملی حفاری اهواز گفت: امروز روز خوبی در داوری لیگ برتر فوتسال نبود. ‘مجید مرتضایی’ بعد از تساوی تیمش در مقابل تیم ملی حفاری اهواز در مشهد طی گفت و گو با خبرنگاران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد با اعتراض به نحوه قضاوت داور مسابقه این تیم با تیم ملی حفاری اهواز گفت: امروز روز خوبی در داوری لیگ برتر فوتسال نبود.

‘مجید مرتضایی’ بعد از تساوی تیمش در مقابل تیم ملی حفاری اهواز در مشهد طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: داور مسابقه سه خطا از بازیکنان حریف را نگرفت که این مساله موجب متضرر شدن تیم ما شد.

وی ادامه داد: در یک مورد بازیکن تیم ملی حفاری اهواز دست بازیکن ما را کشید که این مساله موجب باز شدن دروازه ما شد و در دو مورد دیگر توپ به دست بازیکن حریف خورد و یا توپ از خط دروازه حریف جلوتر رفت که داور مسابقه به این مسائل هیچ واکنشی نشان نداد و یا گل اعلام نکرد.

وی اظهار کرد: برای کسب سه امتیاز و برتری به این مسابقه آمده بودیم و پیروزی در این مسابقه برای ما بسیار مهم بود لذا بسیار تلاش کردیم ولی انگار در این دیدار شانس با ما یار نبود.

مرتضایی گفت: کسب تنها یک امتیاز این دیدار تنها به نفع سایر حریفان و رقبای تیم ما و همچنین تیم ملی حفاری اهواز شد.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد افزود: با این تساوی شانس صعود به رده های بالا و قهرمانی لیگ برتر را از دست دادیم و بازیکنان ما باید برای کسب رتبه های بعدی تلاش کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی قرسری پنجشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴

باسلام خدمت دوست عزیزم مجید مرتضایی…
درسالن شاهدبازی خوبی بودیم میتونستیم بیروزباشین اگه..
اولا گلرحریف واقعاخوب بودازنظربدنی وهمچنین کلامی که همیشه بابازیکنان به عنوان یک عقب گیرصحبت میکرد
دوما اشکالی که برتیم شمابه نظرم وارده نبود یک عقب گیرکه هم قدرت حفظ توب داشته باشه هم توب بخش کن خوبی هم باتجربه که بدونه کی بازی رو باید اروم کنه کی تند وبرعکس شما فک کنم شماره ۱۱ حفاری بسیارخوب بوددرانجام همچین وظایفی!
سوماهمیشه بازی دادن به بازیکن جوون ریسک بذیراست مخصوصا بازیکن جوونی که کم تجربه باشه ومطمن باشین برای بخته شدن اینها باید میدون ببینن اما همیشه کناراین میدون دیدن ها ضرر واشتباه هست که تو این بازی به عینه شاهد بودیم
چهارم.. من موندم چرا وقتی باور بلی کردین دوباره رو اوردین به ۴ صفر؟داشت جواب میداد ومن مطمنم گل برتری رومیزدین چون حفاری ازنظربدنی واقعاکم اورده بود اما وقفه ای بینش انداختین که منجر به حفظ توب واتلاف وقت ازطرف حفاری شد
امادرکل خوب بود وارزوی موفقیت برای شما وکادرفنی فرش ارا رو دارم