کد خبر : 18629
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1393 - 11:10
-

مقاومت توسط سپاه البرز پوشش داده می‌شود

مقاومت توسط سپاه البرز پوشش داده می‌شود
فرمانده سپاه استان البرز گفت: باید هیئت مدیره‌ای متشکل از استاندار، نمایندگان، شهردار، مدیرکل ورزش و جوانان، فرمانده سپاه و فرماندار برای بررسی مشکلات و مسائل تیم مقاومت البرز تشکیل داده شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سردار علی استادحسینی با اشاره به اینکه در صورت عدم توجه به تیم فوتسال مقاومت البرز این تیم منهدم می‌شود، اظهار داشت: تیم مقاومت استان البرز توسط سپاه استان پوشش داده می‌شود.
وی با بیان اینکه هزینه‌های جاری این تیم بسیار بالاست، افزود: تامین این هزینه به تنهایی از عهده یک ارگان برنمی‌آید و باید همه‌ ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در جهت حفظ این تیم اقدام کنند.
فرمانده سپاه البرز خاطرنشان کرد: باید هیئت مدیره‌ای متشکل از استاندار، نمایندگان، شهردار، مدیرکل ورزش و جوانان، فرمانده سپاه و فرماندار برای بررسی مشکلات و مسائل این تیم تشکیل داده شود.
وی با تاکید بر اینکه در صورت تشکیل این هیئت مدیره و برطرف کردن مشکلات تیم مقاومت البرز در لیگ برتر باقی می‌ماند، تصریح کرد: تیم فوتسال مقاومت استان البرز علی‌رغم اینکه قابلیت ماندگاری در لیگ برتر را دارد در صورت عدم حمایت و توجه از بین می‌رود.
استادحسینی با تاکید براینکه سپاه البرز به تنهایی قادر به پوشش و حمایت از این تیم نیست، خاطرنشان کرد: اداره تیم فوتسال مقاومت البرز در سال حداقل به ۵۰۰ میلیون تومان بودجه نیاز دارد.
فرمانده سپاه البرز در پایان خاطرنشان کرد: در صورت همکاری همه ارگان‌ها، این استان قابلیت کمک و حفاظت از این تیم را دارد به شرط آنکه همه برای مساعدت وارد میدان شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سید از قم چهارشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶

بابا این چه وضعیه.شما که نمی تونستید تیمداری کنید باید از اول لیگ شرکت نمی کردید.اینکه با گیتی مسابقه ندادید به نفع گیتی شد چون سه امتیاز راحت گرفتن هیچ هم ناراحت نیستند…جلوی ماهان تندیس با قدرت بازی کردیدتو کرج حالا که با تیم های بالا جدول بازی دارید انصراف میدید…نکنید این کارارا