کد خبر : 18495
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1393 - 9:23
-

گربه بود ولی پزشک نبود!

گربه بود ولی پزشک نبود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازی تیم تاسیسات دریایی و پایاسازه که با برتری تیم تهرانی همراه بود ، خالی از حواشی و نکات خاص نبود.این حواشی را بخوانید: -بازی در حالی با ۳۵ دقیقه تاخیر آغاز شد که درودیان ناظر بازی اعتقاد داشت بدون حضور پزشک امکان بازی نخواهد بود ، این در حالی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازی تیم تاسیسات دریایی و پایاسازه که با برتری تیم تهرانی همراه بود ، خالی از حواشی و نکات خاص نبود.این حواشی را بخوانید:
-بازی در حالی با ۳۵ دقیقه تاخیر آغاز شد که درودیان ناظر بازی اعتقاد داشت بدون حضور پزشک امکان بازی نخواهد بود ، این در حالی است که عوامل اورژانس اعتقاد داشتند با حضور ایشان امکان آغاز بازی وجود خواهد داشت.
– صادق درودگر (مدیرعامل نساجی مازنداران)، حسین عسگری (رئیس کمیته داوران) و عباس جارالهی (مجری سابق ورزش سیما ) ، حلاجی (مدیرعامل باشگاه تاسیسات ) از جمله چهره های حاضر در سالن بودند.
– وحید شمسایی اعتقاد داشت ، تاخیر ۳۵ دقیقه ای بازی باعث سرد شدن بازیکنان و افت روحی بازیکنانش شده است.
– بر خلاف بازی های گذشته این دیدار خانگی تاسیسات بدون پخش تلویزیونی به انجام رسید ولی خبرنگار باشگاه خبرنگاران و شبکه ورزش برای پوشش حواشی این بازی در سالن حضور داشتند.
– حضور یک گربه در سالن بازی که بدون مزاحمت روی سکو و زمین رژه می رفت ، از نکات عجیب بازی بود.
– در حالی که عرض پیما قضاوت خوب و متعادلی داشت ، قضاوت داور دوم مسابقه و اشتباه در برخی صحنه ها صدای نیمکت نشینان هر دو تیم را در آورد.
– تیم تبریزی در نیمه اول و تیم تهرانی حاکمیت بازی در نیمه دوم را در اختیار داشتند.
– سرمربی تیم پایاسازه در برخی از صحنه ها با زبان آذری بازیکنان خود را راهنمایی می کرد.
– وحید شمسایی که تیمش با شکست دو بر یک به رختکن رفت ، بلافاصله پس از سوت پایان نیمه اول و قبل از ورود به رختکن از نوع بازی شاگردانش ناراضی بود و این موضوع را به امیر شمسایی مدیر فنی تیم منتقل کرد تا با تغییر تاکتیک بازی را با برد عوض کند.
– شمسایی به دلیل خستگی ملی پوشان از حمید احمدی و محمدرضا سنگ سفیدی در نیمه دوم استفاده نکرد.
– شمسایی و رئیسی از تاسیسات و رامین جعفری و علیرضا عسگری کهن از پایاسازه از خوب های این دیدار بودند.
– تماشاگران نظری را با لقب عقاب آسیا و شمسایی را با لقب آقای گل مورد تشویق قرار دادند.
در دقایق پایانی و در حالی که تیم پایاسازه با ۵ نفره کردن به دنبال تساوی بود ، توپ دریافتی شمسایی از بالای دروازه بدون دروازه بان خارج شد.
-رامین شعبان زاده و بابک سهرابی از تیم تهرانی و سپه از تیم تبریزی بازی را از روی سکو تماشا کردند که حرص و جوش سهرابی در زمان از دست رفتن موقعیت های تیمش بسیار تماشایی بود.
– حدود ۵ فرصت و ضربه تیم تاسیسات دریایی به تیر دروزاه برخورد کرد تا با بدشانسی وارد دروزازه نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.