کد خبر : 18769
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1393 - 12:34
-

عبدالله‌نژاد: ۱۲ سال پیش مربی-بازیکن بودم/ هنوز از پرسپولیس طلبکارم اما راه کمیته انضباطی را بلد نیستم

عبدالله‌نژاد: ۱۲ سال پیش مربی-بازیکن بودم/ هنوز از پرسپولیس طلبکارم اما راه کمیته انضباطی را بلد نیستم
کاپیتان اسبق تیم فوتسال پرسپولیس گفت: ۱۲ - ۱۰ سال پیش من مربی - بازیکن بودم، بعد رفتم در کلاس‌های مربیگری شرکت کردم تا این کار را علمی یاد بگیرم اما حالا کسی به امثال من اعتماد نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید عبدالله نژاد که سال‌ها کاپیتانی تیم فوتسال پرسپولیس را در لیگ برتر برعهده داشت با انتقاد از وضعیت حاکم بر این رشته اظهار داشت: من سه دوره در مسابقات قهرمانی آسیا در تیم ملی حضور داشتم. متاسفانه این روزها فوتسال طوری شده که فقط یک عده اجازه مربیگری دارند و از این تیم به آن تیم می‌روند، دیگر جایی برای ما نیست. من عشقم فوتسال بود و همیشه دوست داشتم در پایان دوره بازیگری‌ام، مربیگری کنم و به همین دلیل تمامی دوره‌های مربیگری فوتسال را پشت سر گذاشته‌ام.

وی ادامه داد: اتفاقا وقتی در یکی از کلاس‌های مربیگری شرکت کرده بودم، مدرس این کلاس در جمعی که همه شرکت‌کنندگان در آن حضور داشتند، گفت اگر یکی از بین شما بخواهد در آینده سرمربی شود، سعید عبدالله‌نژاد است. حالا دلم می‌سوزد که بعد از این همه تلاش و زحمت، باید خانه‌نشین باشم. ما این همه تماشاگر را به سالن‌های فوتسال آوردیم. اگر فوتسال بلد نبودیم، یک دلیلی وجود داشت ولی ما این کار را خوب بلدیم، حالا به جای اینکه در تیمی در لیگ برتر یا حداقل لیگ یک کار بکنم،‌ چند کارمند را تمرین می‌دهم که شاید خیلی هم علاقه‌ای به این رشته نداشته باشند.

بازیکن عقب‌گیر سال‌های گذشته پرسپولیس و تیم ملی خاطرنشان کرد: می‌دانم مربیگری کار سختی است، اما اصلا ما را راه نمی‌دهند که بخواهیم خودمان را نشان دهیم. از ما سراغ نمی‌گیرند که انگار اصلا در فوتسال این مملکت نبوده‌ایم. من سال‌ها کاپیتان فوتسال پرسپولیس بودم. ۵۰، ۶۰ بازی ملی دارم. زمان حبیب کاشانی همراه با مرحوم بابک معصومی تیم پرسپولیس را به لیگ برتر آوردیم، ولی حالا کسانی را در بعضی شهرها می‌بینم مربی شده‌اند که اصلا قبلا آنها را در فوتسال ندیده بودم و هیچ سابقه‌ای در این رشته ندارند. من نمی‌دانم مدیرعامل‌ها چطور تیم‌شان را دست این مربیان می‌دهند.

سعید عبدالله‌نژاد تاکید کرد: سال‌هاست پایم را به ورزشگاه نگذاشته‌ام، نه اینکه با فوتسال قهر باشم اما دیگر از بازی‌ها لذت نمی‌برم. از شرایطی که وجود دارد ناراحت می‌شوم. یکی از بازیکنان قدیمی و بنام هم همین را می‌گفت. او که چند وقت قبل برای دیدن یکی از بازی‌ها به سالن رفته بود، می‌گفت نیمه‌کاره تماشای بازی را رها کرده چون دو تیم اصلا عملکرد خوبی نداشتند. حالا این چیزها را که می‌شنوم یا می‌بینم حرص می‌خورم. همان دوره ما حیدریان چقدر عالی بود، اما اکنون کجاست. وحید شمسایی هم اگر می‌بینید هست و هنوز حرف اول را می‌زند به دلیل شایستگی‌های فوق‌العاده‌اش هست؛ اما بقیه کجا هستند؟ چرا رضا ناصری نیست؟ تیم ما چهارم جهان شده اما تیم را به مربی خارجی سپرده‌اند.

بازیکن سابق تیم ملی یادآور شد: از استقلال که البته دو سال برای آنها بازی کردم و پرسپولیس که سال‌ها در این تیم بودم، هنوز هم طلب دارم. از مجموع سال‌هایی که در پرسپولیس بودم، قرارداد سه چهار سال را کامل نگرفته‌ام اما هنوز هم راه کمیته انضباطی را بلد نیستم. زمانی که برای پرسپولیس بازی می‌کردم، مربی بازیکن بودم، یعنی ۱۰ – ۱۲ سال پیش. بعد رفتم و در کلاس‌های مربیگری هم شرکت کردم که مربیگری را علمی یاد بگیرم نه فقط تجربی، ولی حالا کسی به امثال ما اعتماد نمی‌کند.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴

سخن از حرف دل خیلی‌ها زدی ولی کو گوش شنوا ?!!
علت اصلی اینه که تا چند سال قبل اینهمه پول نبود اینهمه باند بازی نبود اینهمه دور زدن بقیه نبود اینهمه نارو زدن نبود اینهمه سیاه بازی نبود اینهمه سیاه کردن دیگران نبود اینهمه فساد و تبانی نبود افراد سالمتر از الان کار میکردند عشق مردم و بازی بیشتر بود تا عشق پول و شهرت مربی و مربیگری ارزش و احترام و جایگاه داشت ولی الان با پول و پارتی و لابی و دورزدن و ۰۰۰ حتی بدون مدرک هم میشه توی لیگ برتر سرمربی شد!!!