کد خبر : 18762
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1393 - 12:24
-

فرمانده سپاه استان البرز: مسئولان البرز هیچ حمایتی از تیم فوتسال مقاومت نکرده‌اند‌

فرمانده سپاه استان البرز: مسئولان البرز هیچ حمایتی از تیم فوتسال مقاومت نکرده‌اند‌
فرمانده سپاه استان البرز از عدم حمایت مسئولان این استان از تیم فوتسال مقاومت به شدت انتقاد کرد و گفت: هیچ حمایتی از سوی مسئولان استانی ندیده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سردار علی استادحسینی اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش به ویژه ورزش قهرمانی یکی از مسئولیت‌های اصلی دولت و دستگاه‌های اجرایی و نهادهای متولی امور ورزشی در سراسر کشور است.

وی تصریح کرد: زمانی که جوانان ایرانی با انواع هجمه‌های فرهنگی دشمنان روبه‌رو بوده و باید از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها برای دور نگاه داشتن آنها از ناهنجاری‌های اجتماعی استفاده کنیم، نمی‌توانیم از کنار تشویق جوانان به ورزش به سادگی عبور کنیم.

این فرمانده ارشد نظامی در ادامه به مشکلات تیم فوتسال مقاومت البرز اشاره کرد و گفت: باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور تلاش می‌کنند تا نماینده‌ای در مسابقات ملی و سراسری داشته و برای اینکه یک تیم ورزشی در مسابقات ملی حضور یابد، هزینه‌های بسیاری انجام می‌دهند.

استاد حسینی افزود: در میان تمام رشته‌های ورزشی، فوتبال و فوتسال به دلیل طرفداران بسیاری که دارند، از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و تمام استان‌های ما تلاش می‌کنند تا در لیگ برتر فوتسال و یا فوتبال نماینده داشته باشند.

وی بیان داشت: استان البرز نیز در این رقابت‌های مهم نماینده دارد، اما متاسفانه مانند دیگر استان‌ها از حمایت مسئولان ارشد استانی برخوردار نیست.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: در حال تیم فوتسال مقاومت البرز به دلیل مشکلات بسیار زیادی که دارد، توانایی ادامه حضور در رقابت‌های لیگ برتر را نداشته و حتی در آخرین دیدار خود مقابل نماینده اصفهان حاضر نشده است.

استاد حسینی افزود: این تیم در سال‌های گذشته با حمایت سپاه و همچنین تلاش بازیکنان، مربیان و مدیریت باشگاه و حمایت مردم موفقیت‌های بسیار خوبی کسب کرد و حتی توانست یک سهمیه به نام استان البرز در لیگ برتر بگیرد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تیم فوتسال مقاومت البرز نیز به بودجه‌ای در حدود ۵۰۰ میلیون تومان دارد تا بتواند در ادامه رقابت‌های لیگ برتر حضور یابد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: از ابتدا تا امروز تنها سپاه از این تیم حمایت کرده و دیگر مسئولان استانی حتی حاضر به حضور در جلسات نشده و هیچ کمکی به نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر نکرده‌اند.

استاد حسینی تصریح کرد: متاسفانه مسئولان ارشد استانداری البرز، فرمانداران، شهرداران و حتی نمایندگان شورا و مجلس تاکنون برای بقای این تیم هیچ کمکی نکرده‌اند.

وی در پایان گفت: مسئولان استان البرز باید بدانند که مردم از آنها انتظار دارند و انتظار این مردم نیز به حق و ضروری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار مقاومت جمعه , ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۶

سردار عزیز شما باید آنها را به خط کنی وگر آنها تا قضیه فتنه ای مانند ۸۸پیش نیاد به فکر مردم نیستند

کرجی جمعه , ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸

سردار سلام . شما هزینه های فرنگی زیادی میتوانید از سیستم شهر دریافت کنید مگر این کار فرهنگی نیست؟

بی نشان شنبه , ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰:۴۶

با سلام
خواهشا استاندار و فرماندار کاری بکنند تا دیر نشده است نگذارند زحمات مردم برای حضور یک نماینده در لیگ به هدر برود.

نادر یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵

با درود به سر دار ….اگر شورای شهر مستقیما نمیخواهد کمک کند از این همه پیمانکار میتواند درخواست مساعدت کند…