کد خبر : 18774
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1393 - 12:43
-

قاسمی: بعد از فولاد ماهان قراردادم از ۱۷۰ میلیون به ۲۰ میلیون رسید/ به فوتسال برگردم با قدرت برمی‌گردم

قاسمی: بعد از فولاد ماهان قراردادم از ۱۷۰ میلیون به ۲۰ میلیون رسید/ به فوتسال برگردم با قدرت برمی‌گردم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید قاسمی در مورد دلیل جدایی‌اش از تیم دبیری اظهار داشت: یک سری مشکلات پیش آمد که مجبور شدم از این تیم جدا شوم. البته بعدا سوءتعبیر شد که شاید من با باشگاه و مدیریت مشکل داشتم، درحالیکه اینگونه نبود و به دلیل مسائل شخصی از آنها عذرخواهی کردم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید قاسمی در مورد دلیل جدایی‌اش از تیم دبیری اظهار داشت: یک سری مشکلات پیش آمد که مجبور شدم از این تیم جدا شوم. البته بعدا سوءتعبیر شد که شاید من با باشگاه و مدیریت مشکل داشتم، درحالیکه اینگونه نبود و به دلیل مسائل شخصی از آنها عذرخواهی کردم و با رضایت آنها راهی شهرم شدم.

وی در مورد اینکه آیا مشکلات مالی باعث شد از دبیری جدا شود، تصریح کرد:‌ من با دبیری مشکل مالی نداشتم، اما در مجموع شرایط مالی فوتسال برای بازیکنان خیلی وخیم است. متاسفانه بعد از رفتن تیم‌های فولادماهان و فیروزصفه از لیگ برتر، پیشنهادهای مالی برای خیلی‌ها افت فاحشی داشت. مثلا من از ماهان ۱۷۰ میلیون برای یک فصل گرفته بودم و بعد از آن به تیمی رفتیم که رقم قراردادم به ۲۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرد!

این بازیکن ادامه داد: با توجه به اینکه خانواده‌ام در شیراز هستند، بازی کردن در ازای ۲۰ میلیون تومان، واقعا برایم سنگین و سخت بود و با احتساب دوری خانواده و هزینه‌های رفت و آمد، هیچ ارزشی نداشت. من آن سال فقط برای اینکه بیرون از لیگ نمانم و از شرایط مسابقه خارج نشوم، بازی کردم. البته بحث رفاقت با مربی هم مطرح بود اما فکرش را بکنید که از یک باشگاه معتبر با سطح قراردادهای خوب و امکانات عالی به جایی بروید که قراردادت بسیار ناچیز است و امکانات هم شاید یک سوم جای قبلی باشد. البته دبیری هم شرایط نسبتا خوبی داشت اما کلیت فوتسال ما دچار مشکل شده و قراردادها خیلی افت کرده است. ما درحال پسرفت هستیم و همین است که مثل گذشته تیم ملی آماده و سرحال نداریم.

قاسمی با اشاره به روی آوردنش به کار آزاد، خاطرنشان کرد: همین مسائل باعث شد که به شغل دیگری رو بیاورم. حقایق را باید گفت. درحال حاضر بازیکنان حرفه‌ای فوتسال فقط به خاطر عشق‌شان بازی می‌کنند، درحالیکه هزینه‌های زندگی خیلی بالاست. درواقع یک فوتسالیست حرفه‌ای در حد یک کارمند هم نمی‌تواند زندگی کند. همین‌ مسائل در کنار مشکلات خانوادگی دست به دست هم داد تا تصمیم به رفتن بگیرم. وقتی از جام باشگاه‌های آسیا بازگشتیم، دچار مصدومیت شدید از ناحیه کمر شدم و چند هفته بازی نکردم. بعد از بهبود، دو سه هفته به زمین رفتم و وقتی مشکلاتم به اوج رسید، مسئولان دبیری هم لطف کردند و شرایطم را پذیرفتند و به شیراز بازگشتم.

وی ادامه داد: آن زمان جواد اصغری‌مقدم که از دوستان خوبم هست، تازه مسئولیت تیم را به عهده گرفته بود و با وجودی که نیاز بود من هم به تیم کمک کنم، ولی پذیرفت که جدا شوم و من هم با وجود همه عشقی که به فوتسال دارم و برخلاف میل باطنی‌ام، در نیم فصل اول از دبیری جدا شدم.

وحید قاسمی که سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد، در پاسخ به این سوال که آیا باز هم قصد بازگشت به فوتسال را دارد یا نه، یادآور شد: اگر شرایط فراهم باشد، چراکه نه. اگر برگردم با قدرت برمی‌گردم. من وقتی از تبریز به شیراز بازگشتم، ۶ -۷ تیم لیگ برتری زنگ زدند و گفتند اگر از دبیری جدا شده‌ای، به تیم ما بیا، که به همه آنها گفتم اگر قصد بازی کردن داشتم، می‌ماندم و برای تیم خودم (دبیری) بازی می‌کردم. از همه آنها هم به خاطر پیشنهادات‌شان تشکر می‌کنم. به نظر من شرایط فوتسال به گونه‌ای است که اگر تمهیداتی برای بهبود آن اندیشیده نشود، دیگر کسی سراغش نمی‌آید. من در مرز ۳۰ سالگی اصلا دوست ندارم در رشته‌ای که به آن عشق می‌ورزم، چنین وضعیتی داشته باشم. جوان ۱۶ – ۱۷ ساله که با عشق می‌آید، وقتی به شرایط من می‌رسد و به بن‌بست می‌خورد،‌ با خود می‌گوید چه اشتباهی کردم که وارد ورزش حرفه‌ای شدم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا تبریز جمعه , ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷

وحید جان نکنه کارت پایان خدمتت مشکل داره که یکدفعه فوتسال کنار گذاشتی خخخخخخخ

یوسف جمعه , ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳

آقای قاسمی دوست داشتنی باید من اذعان کنم یه چن ماهی که بازیهات رو از نزدیک دیدم بی شک یکی از بهترین عقب گیرهای ایرانی و با اخلاق و شخصیت خارج از ورزشی که داری یه گل سر سبد تمام عیاری. هر جا که هستی همیشه برات بهترین آرزوها رو دارم

وحید نعمت الهی جمعه , ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳

وحید عزیز برایت بهترینها را ارزو دارم.میدانم آنسال تو و مسعود دانشور رفاقتی آمدید ورقم قراردادتان بسیار پایین تر از قبل شد.چرخ روزگار هم برایمان نچرخید.بقول فیلم آقای بیضایی شاید وقتی دیگر

سام جمعه , ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱

وحید جان واقعا شما وفرهاد فخیم دوست داشتنی هستید البته میدانی که اونم بخاطر اینه که بایک شهسواری بنام جواد أصغری مقدم رفاقت کردید واثر جواد روی شما باعث این مساله شده
دوست داریم

نام ... جمعه , ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴

آقای قاسمی لطفا قراردادهای کلان تعدادی از بازیکنان مثل گیتی پسندیها را هم در حال حاضر بیان کنید که از ۱۰۰ تا حدود ۳۰۰ میلیون هم قرارداد دارند البته میدانیم عده ای همواره با تاخیر و عده ای هم با هر ترفندی نقدا یا حتی جلوتر از شروع لیگ میگیرند!
عده ای مثل شما زحمت هم کشیدند و پولی هم که گرفتید نوش جانتان ولی عده ای هم فقط با رفاقت و دلالی و ۰۰۰ از همان تیمهای اصفهان پولهای کلانی گرفتند و یا مصدوم بودند و یا در حدی نبودند که بازی کنند و در اصفهان در زمینه های مختلف از تدارکات تا مربیگری ملی به رشد رسیدند!
در آن مقطع به لطف مالکان و مدیران باشگاههای اصفهان آنقدر اصفهانیهای مثلا زرنگ بدبخت بودند که حتی تدارکات هم غیر بومی بود و با قرارداد بالاتر از بازیکنان بومی کار میکرد که واقعا بابت آنهمه خدمت به فوتسال اصفهان از مدیران وقت تشکر کرد!!!
آیا واقعا ارزش آن پولها در آن سالها با الان قابل قیاس است و یا چندین برابر زمان فعلی ارزش داشت و خیلی کارها با آن انجام شده است?