کد خبر : 18813
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1393 - 13:00
-

جلالی:برای کاهش حواشی ، بازیکنان و کادر ممنوع المصاحبه شدند

جلالی:برای کاهش حواشی ، بازیکنان و کادر ممنوع المصاحبه شدند
مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم گفت: محدودیت مصاحبه بازیکنان و کادر فنی ماهان تندیس در جهت کاهش حواشی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،امیر جلالی مالک باشگاه ماهان تندیس قم درباره ممنوع المصاحبه شدن بازیکنان و کادر فنی ماهان تندیس اظهار داشت: این تصمیم از سوی من و به این دلیل اتخاذ شده که حواشی تیم را کم کنیم و قصد دیگری در کار نبوده است.
وی در پاسخ به این سوال که علیرضا رعدی سرمربی ماهان تندیس در همین شرایط با یکی از پایگاه‌های خبری مصاحبه کرده است گفت: اینکه به بازیکنان یا کادر فنی اجازه مصاحبه بدهیم به شرایط بستگی دارد و فعلا از کادر و بازیکنان خواسته‌ایم که مصاحبه نکنند و اگر مصاحبه‌ای هم انجام شده با هماهنگی سرپرست تیم بوده است.
مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم در پاسخ به این سوال که آیا اصحاب رسانه برای مصاحبه با بازیکنان و کادر باید با رئیس هیئت مدیره باشگاه هماهنگ کنند گفت: چنین نیست و خبرنگاران برای مصاحبه با بازیکنان و کادر، می‌توانند با سرپرست تیم هماهنگ باشند.
جلالی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: انشالله به دنبال آن هستیم که سال آینده با ۲ تیم در لیگ بر‌تر و یک تیم در لیگ دسته اول فوتسال کشور شرکت کنیم.
وی تصریح کرد: اگر تیمی امتیاز خود را واگذار کند آمادگی خرید امتیاز آن را در لیگ دسته اول و لیگ بر‌تر داریم.
منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سيروس شنبه , ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳

آقاى جلالى به جاى اینکه دوتیم در لیگ داشته باشیم، هزینه هاى تیم دوم را اختصاص دهید براى جذب بازیکناى خوب مثل اصغر حسن زاده، حسین طیبى و …