کد خبر : 18791
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1393 - 9:55
-

روز بالای جدولی ها، شام آخر ابطحی؟

روز بالای جدولی ها، شام آخر ابطحی؟
هفته هجدهم لیگ برتر امروز با برگزاری 4 دیدار آغاز می شود و فردا هم با سه بازی دیگر پرونده این هفته بسته می شود.در 4 بازی امروز دو جدال بین تیم های بالای جدولی یک جنگ حساس در مشهد و یک نبرد سرنوشت ساز در ساری را شاهد هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته هجدهم لیگ برتر امروز با برگزاری ۴ دیدار آغاز می شود و فردا هم با سه بازی دیگر پرونده این هفته بسته می شود.در ۴ بازی امروز دو جدال بین تیم های بالای جدولی یک جنگ حساس در مشهد و یک نبرد سرنوشت ساز در ساری را شاهد هستیم.
شبه دربی در تبریز
جدال دبیری تبریز با گیتی پسند را باید شبه دربی دانست. جایی که دو همبازی سابق حالا در قامت مربی –بازیکن تیمشان به دنبال اعاده حیثیت هستند. در این میان کشاورز با گیتی پسند بهتر کار کرده و این تیم همچنان در کورس قهرمانی است اما اصغری مقدم که از هفته ششم تیم بی روحیه و خسته دبیری را از شمس تحویل گرفت پر فراز و نشیب ظاهر شده است. بعید است که دبیری با این شرایط در کورس قهرمانی بماند مگر اینکه امروز بتواند از بازی شش امتیازی اش با گیتی سربلند بیرون بیاید.گیتی پسند با توجه به برگزار نشدن بازیش با مقاومت شرایط بهتری از لحاظ آمادگی نسبت به دبیری دارد و روی این اصل با تمام قوا به مصاف مدافع عنوان قهرمانی می رود.
حفاری یا مس،یکی کنار می رود
دو پدیده این فصل لیگ شرایط متفاوتی دارند. حفاری هنوز طعم شکست را نچشیده اما دو رقمی شدن تساوی هایش هوادارنشان را نگران کرده است در سمت مقابل مس پس از ۴ باخت رفته رفته به خود بازگشت و هفته قبل شهرداری را شش تایی کرد. حالا مس به اهواز می رود تا در خانه حفاری این تیم را از کورس دور کند. البته محرومیت حفاری از تماشاگر قطعا به سود مس است اما شاگردان ناظم الشریعه که در خانه به کمتر تیمی باج می دهند در مصاف با مس هم به پیروزی فکر می کنند. هر دو تیم خوب می دانند که بازنده این بازی کارش دشوار می شود و شاید روی این اصل به تساوی هم راضی باشند.
تاسیسات مقابل سد محکم فردوسی
در بازی رفت در تهران هم فردوسی به شدت تاسیسات را آزار داد و اگر مصطفی طیبی مصدوم نمی شد شاید تیم مشهدی شکست نمی خورد. به نظر می رسد در بازی امروز شاگردان شمسایی کار آسانی در مشهد ندارند.البته تاسیساتی ها که در خانه مقابل پایاسازه از شکست پیروزی ساختند برای بازی با فردوسی هم برنامه دارند به خصوص در مقابل پاورپلی های ویرانگر این تیم که به تاکتیکی جالب از سوی فردوسی شهره شده است.به نظر می رسد در این بازی نتیجه ای نزدیک رقم بخورد که عملکرد مثبت دروازه بانهای دو تیم در آن تاثیرگذر است.
شام آخر ابطحی؟
این روزها از ساری این زمزمه به گوش می رسد که شکست شهروند ساری منجر به برکناری سید مهدی ابطحی می شود. مدیریت این تیم از عملکرد ابطحی راضی نیست و اگر این تیم در بازی خانگی با میثاق به پیروزی نرسد چه بسا ابطحی برکنار شود.در این میان بدشانسی شهروند این است که میثاق تمامی مهره های خود را دارد و چند هفته ای است که رنگ باخت را ندیده است.حالا باید دید در این بازی دشوار کفه ترازو به نفع چه کسی سنگینی می کند و آیا ابطحی در سمتش ابقا می شود؟
برنامه و اسامی داوران بازی های امروز لیگ برتر
شنبه ۲۷ دی ماه- ساعت ۱۶:۰۰
فردوسی مشهد- تأسیسات دریایی تهران(سالن کارگران مشهد)
داوران: محمودرضا نصیرلو- سیدعلی میرعبدالهی- مرتضی شعبانی- یوسف صادقی- ناظر داوری: منوچهر نظری
شهروند ساری- میثاق تهران (سالن سیدرسول حسینی ساری)
داوران: حسنعلی رحیمی- علی مرادیان- علیرضا پشنگ- وحید سکوتی- ناظر داوری: سیدصدرالدین موسوی
حفاری خوزستان- مس سونگون (سالن نفت اهواز)
داوران:علیرضا سهرابی- فردین مبارکی- حسن عرفانی- امیر جعفریان- ناظر داوری: علیرضا رجبی
دبیری تبریز- گیتی پسند اصفهان(سالن علوم پزشکی تبریز)
داوران:پژمان رضایی- جواد غلامزاده- رضا فلاح زاده- مجید اکبری- ناظر داوری: هوشنگ شهرکی

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.