کد خبر : 18816
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1393 - 13:02
-

مقاومت فردا به میدان می رود!

مقاومت فردا به میدان می رود!
تیم مقاومت علیرغم تداوم مشکلات فردا به میدان می رود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مقاومت البرز که امسال اولین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، از همان ابتدای مسابقات با مشکلات مالی روبرو بود. این مشکلات هفته گذشته به اوج خود رسید تا این تیم هزینه‌های مربوط به سفر به اصفهان را نداشته باشد و نتواند در هفته هفدهم لیگ برتر رودرروی گیتی‌پسند قرار بگیرد.
کمیته انضباطی هنوز نظر خود را در مورد این مسابقه اعلام نکرده است اما به نظر می‌رسد سه امتیاز بی‌دردسر به حساب گیتی‌پسند که از مدعیان قهرمانی هم هست، واریز شود. با وجود این مشکلات مالی، به گفته رضا فلاح سرمربی این تیم، مقاومت فردا در خانه خود از تیم فرش‌آرا پذیرایی خواهد کرد. دیدارهای این هفته لیگ برتر طی امروز و فردا برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی شنبه , ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲

خخخخخ ، اینا همش فیلم بود بازی نکردن روبرو گیتی پسند بخشی از قرارداد جدایی علی عابدین بود

محمد شنبه , ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶

چرند نگو تیم تا حالا ۲۰۰ هزار تومن به بازیکناش نداده و قتی از داخل تیم خبر نداری بیخود حرف نزن.